کفش ایمنی یکی دیگر از اقلام اصلی در دسته بندی تجهیزات ایمنی به شمار می رود. کفش کار نیز همچون دستکش کار متناسب با نوع صدماتی که ممکن است حین انجام کار افراد را تهدید کند، با متریال متفاوت تولید می شوند و به دلیل کاربرد گسترده ای که این محصول دارد، به صورت اختصاصی به معرفی انواع کفش ایمنی و ویژگی های مهم آنها می پردازیم. نکتۀ مهم و اساسی که جهت خرید کفش ایمنی بایستی در نظر داشته باشید، این است که تنها شکل ظاهری آن حائز اهمیت نمی باشد. فروشگاه رادین ایمن به اقتضای نوع حرفه ای که آغاز نموده، توانسته متناسب با مشاغل پرخطر، انواع کفش کار را با برندهای معروف و سایزهای متفاوت عرضه نمایند.

دسته بندی اصلی کفش های ایمنی

به طور کلی کفش های ایمنی از نظر شکل ظاهری تفاوت اندکی با کفش های رایج و معمولی دارد. از این رو اکثر افراد می توانند از روی ظاهر، این نوع کفش ها را تشخیص دهند. همانطور که می دانید خطراتی منجمله سقوط اجسام سنگین، برخورد با اجسام نوک تیز و برنده، حرارت بالا، ضربه، برخورد با مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی هر لحظه می تواند کارگران را در مشاغل مختلف تهدید کند.  خرید دستکش کار را در نوع استاندارد انجام دهید.

جنس کفش ایمنی نقش بسزایی بر روی انتخاب این محصول دارد و به نوع تعریف کنندۀ میزان مقاومت کفش در برابر نوع خطرات احتمالی است که فرد می تواند با آنها رو به رو شود. کفش از اجزای اصلی منجمله زیره، رویه، پشتی و کفی تشکیل شده است که جنس به کار رفته در آنها نقش اساسی بر روی حفظ و نگهداری انگشتان و سایر قسمت های پا دارد. معمولاً کفش ایمنی استاندارد دارای طول عمر بالایی هستند و متناسب با نوع خطرات برخی از قسمت های کفش می تواند از جنس چرم، پلاستیک و یا فلز ساخته شوند. جهت بررسی ویژگی مدل های پرفروش کفش کار می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن 

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 566
نمایش همه
علاقه مندی ها ()