کانسیلر یکی از مهمترین و پرکاربردترین لوازم آرایشی است که ظرافت کار را چندین برابر می کند. اگر در انتخاب  کانسیلر تردید دارید، مجموعۀ آراشیک این مقاله را برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این محصول آرایشی فراهم نموده است. بدین وسیله با آگاهی بیشتر از مزایای این محصول آرایشی جهت زیبایی چهرۀ خود استفاده می نمائید. علت استقبال از خرید کانسیلر، سطح پوشانندگی بالای این محصول می باشد و توانسته اند سطح کیفیت زیرسازی آرایش صورت را دو چندان نمایند. نحوۀ به کارگیری کانسیلر شباهت زیادی با محصولات فونداسیون دارد، با این تفاوت که دارای غلظت بیشتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب بهترین کانسیلر می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ آراشیک مشورت نمائید.

هدف اصلی از به کارگیری کانسیلر، پوشاندن لکه های تیره و جوش بر روی پوست می باشد. به طور کلی استفاده از کانسیلر می تواند تأثیر مستقیم بر روی کیفیت آرایش داشته باشد. استفاده از کانسیلر به آرایشگر کمک می کند که بتواند با یکدست نمودن رنگ پوست و پوشاندن سطوح تیره دور چشم، بافت مناسبی را برای آرایش کردن فراهم می کند. کانسیلر مایع، کانسیلر کرمی و کانسیلر مدادی از انواع کانسیلر رایج در بازار به شمار می روند که افراد متناسب با ویژگی هایی که هر یک از این محصولات دارند، جهت آرایش صورت با بهترین کیفیت استفاده نمایند.

قیمت کانسیلر بر پایۀ حجم، نوع و برند آن تعیین می گردد. در حال حاضر قیمت کانسیلر با برندهای ایرانی ارزان تر از برندهای خارجی است. بدین ترتیب افراد به راحتی می توانند کانسیلر مناسبی را برای کاهش تیرگی قسمت های مختلف پوست صورت خود خریداری نمایند. در حال حاضر اگر تمایل به خرید سایه چشم و کانسیلر دارید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی آراشیک مراجعه نمائید و پس از بررسی دقیق مشخصات محصولات، لوازم آرایشی مورد پسند خود را سفارش دهید.

 

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 467
نمایش همه
علاقه مندی ها ()