فروشگاه پوشاک به صورت اختصاصی در حوزۀ تأمین و عرضۀ انواع لباس فعالیت می کند. با در نظر گرفتن این موضوع بخش مهمی از نیاز یک انسان را به خود اختصاص می دهد، بنابراین نیاز است که افراد در انتخاب و خرید لباس شخصی خود توجهات لازم را داشته باشد. انتخاب پوشاک نیز نیاز به راهنما دارد چون نکات متعددی در خرید پوشاک نهفته می باشد و ممکن است افراد در اولین نگاه توجهی به آنها نداشته باشد. به عبارتی نیاز به یادگیری یک سری نکات است که بتوانید در نتیجۀ آن، لباس های مناسبی را خریداری نمائید.

راه اندازی فروشگاه پوشاک نیز به منظور عرضۀ لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه صورت گرفته است. بنابراین جهت خرید لباس های مورد نیاز خود و دیگر اعضای خانواده به فروشگاه پوشاک کده مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش پوشاک فعالیت دارد و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی می باشد.

فروشگاه پوشاک مردانه و زنانه

از مهمترین اصولی که می بایست هنگام  خرید پوشاک مردانه و زنانه در نظر گرفته شود، توجه به استایل، جنس و موقعیتی که قصد استفاده از لباس مورد نظر را دارید، ضرورت دارد. به طور کلی آقایان و بانوان جهت خرید لباس مناسب، با تنوع بالای پوشاک رو به رو می شوند. بدین ترتیب بازۀ انتخاب گسترده از پوشاک پیش روی شما خواهد بود که می بایست نکات مهمی را مد نظر داشته باشید. در نتیجه هنگامی که به مرکز فروشگاه پوشاک مراجعه می نمائید، با طیف گسترده ای از لباس مردانه و زنانه رو به رو می شوید. بدین وسیله به شما پیشنهاد می کنیم تمام جوانب اعم از جنس، مدل، سایز و قیمت آن را مد نظر داشته باشید. ضمن آنکه در چه موقعیتی قصد استفاده از آن را دارید. فروشگاه اینترنتی پوشاک کده با هدف تأمین پوشاک هموطنان خود، فعالیتش را آغاز نموده است و همواره آمادۀ پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشد.  

آدرس شعبه خاوران  پوشاک کده:

تهران، منطقه 15 .خیابان خاوران.روبروی ترمینال خاوران.جنب کلینیک دندان پزشکی .پلاک 70 . پوشاک کده

 شماره دفتر مرکزی   33141840(021)

 پشتیبانی: 09308982737 ساعات پاسخگویی از 16 الی 18 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 504
نمایش همه
علاقه مندی ها ()