در صورتی که بخواهید نمای ساختمانی خود را ترمیم کنید با ما همراه باشید.  نقاشی نما ساختمان های گوناگون نیازمند تخصص است و بدون شک شیفته کیفیت کار خواهید شد. رنگ های مناسب برای نقاشی نمای انواع ساختمان باید دارای ویژگی های مخصوصی باشد.

شرکت نما روز از ترکیبات مخصوصی برای رنگ های خود استفاده می کند که در برابر سردی و گرمی بالا مقاومت و ماندگاری خوبی دارند.  ماندگاری و مقاومت بالا در مقابل نور خورشید از دیگر مواردی است که باید در نقاشی نما مورد توجه قرار گیرد. مواد و رنگ هایی که تیم نما روز در طراحی و نقاشی نمای ساختمان های مختلف استفاده می کند قابلیت شست و شو دارند و به راحتی در برابر باران و برف دوام و ماندگاری دارند. از دیگر مواردی که در نقاشی نما باید به آن توجه شود گرد و غبار موجود در هوا و اشتعال می باشد. باید توجه داشت که از موادی استفاده شود که در مقابل جذب گرد و غبار مقاوم باشند و همچنین در برابر آتش سوزی یا اشتعال بتوانند حداکثر میزان مقاومت را از خود نشان دهند.

نکته مهم دیگر این است که مواد به کار رفته در نقاشی و نمای ساختمان باید خاصیت الاستیک داشته باشند تا در برابر انبساط ها و انقباض های سطحی و همچنین نشت های ساختمانی مقاومت نشان دهند . باید توجه داشته باشید که رنگ نمای داخلی و خارجی ساختمان متفاوت است و  هر کدام باید طبق اصول خاصی رنگ آمیزی شوند. برای اطلاع و یا دریافت خدمات نماشویی به سایت نماروز مراجعه نمایید و از خدمات عالی این مجموعه بهره مند شوید. 

در نقاشی نما باید در ابتدا توجه داشته باشید که هدف و انگیزه شما از بابت این رنگ آمیزی ها چیست و دقیقا برای چه می خواهید طراحی و رنگ آمیزی ساختمان خود را تغییر دهید. اگر به قصد زیبا سازی و تجدید رنگ به دلیل استهلاک ساختمان و … باشد شرکت نما روز می توان به خوبی در کمک شما باشد.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()