کرم پودر از لوازم آرایشی بسیار پر کاربرد است که برای هر نوع آرایش مناسب بوده و به عنوان زیرساز در خود آرایی می باشد. این نوع لوازم ارایشی دارای طیف رنگی متنوعی است که با توجه به رنگ پوست فرد انتخاب می شود. بنابراین حتما رنگی مناسب با پوست خود را باید تهیه نمایید که جلوه ی زیبایی داشته باشد. در زمان خرید کرم پودر به مهر وزارت بهداشت توجه داشته باشید تا نوع استاندارد این ابزار ارایشی را تهیه کنید. همچنین با شناخت جنس پوست از قبیل خشک یا چرب بودن آن می توانید خرید کرم پودر را در نوع مناسب انتخاب کنید. در انتخاب این محصول باید به مواردی همچون رنگ، بافت، نوع پوست، ساختار و میزان پوشش دهی دقت کرد. 

انواع کرم پودر

  • فون مایع

این نوع از کرم پودر ها بسیار پر فروش هستند. استفاده از فون مایع بسیار ساده بوده و پوشش مناسب را برای پوست ایجاد می کند.

  • کرم پودر فشرده

کرم پودر فشرده از انواع کرم پودر ها است که برای پوشش دهی بیشتر استفاده می شود و دارای بافت سنگین تری نسبت به فون مایع می باشد. از این نوع کرم پودر برای مراسم ها و یا تایم های طولانی استفاده می شود.

  • پن استیک

این نوع کرم پودر پوشانندگی بسیار خوبی داشته و برای پوشاندن عیوب پوستی از جمله آکنه و لک به کار می رود.

  • کرم آبرسان یا ضد آفتاب

این نوع کرم ها نیز علاوه بر مدل ساده یا بی رنگ، در نوع رنگی هم به فروش می رسند که دارای پوشانندگی کمی بوده و برای روزمره استفاده می شوند.

مجموعه آراشیک یکی از فروشگاه های تخصصی آرایشی می باشد که انواع لوازم و ابزار آلات آرایشی را در تنوع گوناگون به فروش می رساند. برای خرید فیکساتور و کرم پودر با کیفیت بالا و در برند های مختلف به سایت آراشیک مراجعه نمایید و انواع کرم پودر را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()