ریمل از دیگر لوازم آرایشی و پر کاربرد برای خانم ها به شمار می رود. کاربرد ریمل برای تغییر حالت و فرم دهی مژه ها می باشد. با توجه به اینکه در سطح بازار شاهد عرضۀ ریمل با برند و مدل های مختلف می باشیم ، در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع ریمل و نحوۀ انتخاب و خرید ریمل خوب بپردازیم. از آنجایی که ریمل ارتباط مستقیم با چشم دارد، باید برندهای معتبر و اورجینال را خریداری نمائید. حفظ سلامت چشم حائز اهمیت است و همگام خرید لوازم آرایش چشمی باید به این مسئله مهم توجه داشته باشید. فروشگاه آراشیک یکی دیگر از مراکز عرضه کنندۀ لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعۀ معتبر توانسته در لیست محصولات خود، انواع ریمل با برندهای شناخته شده عرضه می نماید.

آشنایی با انواع ریمل

ریمل حجم دهنده و بلند کننده، ریمل حجم دهنده قوی، ریمل حجم دهنده و جداکننده مژه، ریمل حجم دهنده و حالت دهنده، ریمل بلند کننده و حالت دهنده، ریمل حجم دهنده و فر کننده و در انتها ریمل فر کننده و حالت دهنده از جمله دسته بندی های اصلی ریمل محسوب می شوند. تمایز اصلی میان انواع ریمل، برس آنها می باشد که با فرم های متفاوتی ساخته می شوند. در نتیجه با استفاده از برس ریمل می توان هر یک از این حالات را برای مژه های خود بوجود آورید.

هنگام خرید ریمل حجم دهنده ، نیاز است به نکات مهمی از جمله طول مژه ها و میزان ضخامت آنها توجه گردد. انتهای برسی که برای ریمل در نظر گرفته شده است، به شکل صاف و یا مارپیچی طراحی شده است که امکان حجم دهندگی و یا فر کنندگی مژه را بوجود می آورد. برخی از برس ها دارای پرزهای نرم و یا سخت هستند تا به راحتی بتوانند لا به لای مژه ها قرار گرفته شوند. جهت خرید اینترنتی ریمل می توانید به فروشگاه اینترنتی آراشیک مراجعه نمائید. 

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 436
نمایش همه
علاقه مندی ها ()