مرکز خرید آنلاین کفش کار

نکته مهم این است که 25 درصد از تمام ناتوانی های کاری در جهان به دلیل آسیب های پا است! رقمی که بیانگر این است که اهمیت کفش کار در محل کار نباید نادیده گرفته شود. در صورتی که در محیط‌های خطرناک مشغول به کار می‌باشید و اینکه شرایط کاری شما به گونه‌ای است که بایستی برای مدت طولانی روی پاهای خود بایستید(شرایطی که منجر به ایجاد تاول، صافی کف پا، پینه، قوس‌های بد شکل، درد مداوم و غیره می‌شود) ، استفاده از  کفش کار برای شما ضروری می‌ باشد. جهت خرید آنلاین این کفش‌ها، پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین فروش رادین ، در تماس باشید.

انواع کفش کار

کفش‌های کار ، انواع مختلفی دارند و استفاده از هر کدام به وظایفی که کارگر انجام می دهد، بستگی دارد. در ادامه، به چند نمونه از رایج‌ترین کفش‌های کار پرداخته می‌شود:

  • کفش محافظ با کلاهک پا: به کفشی اطلاق می شود که به دلیل وجود خطرات عوامل فیزیکی ناشی از عمل مکانیکی، برای محافظت از انگشتان کاربر در نظر گرفته شده است.
  • کفش محافظ دی الکتریک: به کفشی اطلاق می‌شود که برای محافظت از کاربر در مناطقی که خطر دائمی برق گرفتگی وجود دارد، طراحی شده است.
  • کفش کار محافظ ضد الکتریسیته ساکن : به کفشی اطلاق می شود که انرژی ساکن بدن انسان را که اساسا در اثر انجام کار و فعالیت خاصی، ایجاد می‌شود را تخلیه می کند.

در صورت نیاز به شناخت انواع بیشتری از کفش کار، می‌توانید با مجموعه رادین، در ارتباط باشید.

مرکز عرضه و توزیع کفش ایمنی

لازم به یادآوری است که در صورت قصد خرید انواع مختلفی از  کفش کار مانند خرید کفش نگهبان می‌توانید با کارشناسان رادین ، تماس حاصل نمایید. مشاورین فروش رادین ، از نخبگان آشنا به مسائل حفاظتی و ایمنی در محل کار بوده و می‌توانند رهنمودهای لازم را جهت خرید کفش کار متناسب با فعالیت کاری شما، پیشنهاد دهند. همچنین می‌توانید سوالات خود را بخش پشتیبانی رادین، مطرح نمایید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 469
نمایش همه
علاقه مندی ها ()