طرح توجیهی و انواع آن

همان طور که قبلا نیز در مورد طرح توجیهی صحبت کردیم، می‌دانید که این طرح برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری بسیار مناسب است. طرح توجیهی برای مهاجرت، یکی از قابل قبول ترین راه ها برای مهاجرت کاری است. یعنی شما می‌توانید با تالیف یک بیزینس پلن مناسب، سرعت دریافت اقامت خود را افزایش دهید. شرکت پیشرو مهاجر، یکی از برترین شرکت هایی است که در زمینه تالیف طرح توجیهی فعالیت دارد. شما می‌توانید امور تالیف این طرح را به شرکت پیشرو مهاجر بسپارید.

انواع طرح توجیهی

طرح توجیهی دارای جنبه های مختلفی است. این طرح ها شامل استارتاپ، تغییر مالکیت، تغییر موقعیت و پلن توسعه است. در پلن استارتاپ، زمانی که شما ایده ای نوپا داشته باشید، می‌توانید با ارائه طرح توجیهی خود، نسبت به مهاجرت اقدام کنید. در این نوع پلن، اگر ایده شما خوب باشد، شانس قبولی توسط کشور مقصد نیز بسیار بالا است. این پلن باید به صورت کامل نوشته شود. در پلن تغییر مالکیت، بسیاری از سرمایه گذاران نسبت به خرید سایر مشاغل اقدام می‌کنند. یعنی صرفا ایده جدیدی نیست. به عنوانی می‌توان گفت که مدیریت مشاغل تغییر می‌یابد. در طرح تغییر موقعیت نیز یک راه برای نجات کسب و کار آسیب دیده قرار داده می‌شود. در این راه باید تمام جوانب، از ابتدا تا انتها بررسی شوند. در پلن توسعه نیز شما برای توسعه کسب و کار خود به یک طرح نیاز دارید. در صورت ارائه این طرح می‌توانید موفق تر در این زمینه عمل کنید و پیشرفت را به وضوح مشاهده کنید.

بخش های اصلی طرح توجیهی

طرح توجیهی باید شامل قسمت های مختلفی باشد که توسط  مشاور طرح توجیهی به شما ارائه می گردد. این قسمت ها شامل خلاصه اجرای طرح، مرور قسمت های مختلف شرکت، اطلاعات مورد نیاز در مورد محصول یا خدمات و ... باشد. شرکت پیشرو مهاجر قادر است تا برای شما یک طرح توجیهی موفق تدوین کند. شما می‌توانید تمام امور مهاجرت خود از طریق سرمایه گذاری را به شرکت پیشرو مهاجر بسپارید. پیشرو مهاجر یک شرکت موفق در زمینه اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری است.

مهندسین مشاور پیشرو

نشانی : تهران ، سعادت آباد ، بلوار دریا ، بعد از خیابان صرافها ، پلاک 123 ، طبقه اول

تلفن تماس : 88562596-021 (ده خط)
همراه / واتساپ / تلگرام : 2498058-0912

پست الکترونیک :
pishro.moshaver.group [at] gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 508
نمایش همه
علاقه مندی ها ()