ضرورت وجود توجیهات برای ارائه یک طرح

طرح توجیهی، با توجه به نام خود، طرحی برای توجیه کردن دیگران است. این توجیه از منظرهای گوناگونی انجام پذیرفته و افراد مختلفی را شامل می شود. کسانی که سرمایه لازم برای ایجاد یک کسب و کار قدرتمند و یا کوچک را دارند، می توانند از این طرح بهره مند شوند. گروه مشاوره مطصا که شامل چندین تن از متخصصان حرفه ای بازرگانی هستند، تمرکز ویژه ای بر ارائه طرح توجیهی دارند.

اصولا طرح توجیهی، شامل چندین بخش است که گروه مطصا برای هر یک از این بخش ها، برنامه جداگانه ای در نظر گرفته اند. در ادامه این مطلب، به بیان و بررسی طرح های مختلف توجیهی و تحلیل بخش های گوناگون آن می پردازیم.

طرح توجیهی از چه منظرهایی مورد بررسی قرار می گیرد؟

گروه مشاوره مطصا که طرح توجیهی را برای افراد مایل به ایجاد کسب و کار ارائه می دهند، اهداف مختلفی دارند. آن ها ابعاد گوناگون یک طرح را تحلیل کرده و آن را در مراحل مختلفی بررسی می کنند. در ادامه، به بررسی هریک از این مراحل و نقطه نظرهای آنان در این رابطه می پردازیم. طرح توجیهی سیمان سفید از جمله خدمات این مجموعه است. 

  • مرحله بررسی بودجه افراد: در این مرحله از طرح توجیهی، بودجه افراد مورد بررسی قرار می گیرد. یعنی متخصصان مطصا، به پیش بینی درمورد میزان ورودی و خروجی مالی می پردازند. شاید بتوان گفت این یکی از اصلی ترین مراحل شروع و ایجاد یک کسب و کار جدی است.
  • بررسی بازار عرضه: طرح های مختلف توجیهی، پیش از آنکه به مرحله آغاز برسند، باید از این منظر نیز بررسی شوند. یعنی، گروه مشاوران مطصا، بازار فروش و عرضه کسب‎و‎کارهای تولیدی را بررسی کرده و سپس درمورد موفقیت، یا عدم موفقیت طرح نظر می دهند.
  • مرحله نهایی طرح توجیهی، به بررسی توان تولیدکنندگان، در پیشبرد اهداف تولیدی و تجاری طرح دلالت دارد.

      گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

    آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

       تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
    پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 530
نمایش همه
علاقه مندی ها ()