کیسه جاروبرقی از قطعات اصلی جاروبرقی است که محل نگهداری زباله های مکیده می باشد. متأسفانه برخی از افراد نسبت به خرید کیسه جاروبرقی توجه خاصی نمی نمایند ولی کار نادرستی است چون می تواند در بلند مدت عمر مفید جاروبرقی را کاهش دهد. در گذشته شرکت های سازنده جاروبرقی از  کیسه جارو برقی دائمی برای تجهیز نمودن جاروبرقی استفاده می نمایند. کیسه های جاروبرقی در سایزهای متفاوت و به صورت تک لایه و چند لایه تولید و به بازار عرضه می شوند. البته مدل های جدید کیسه های جاروبرقی مجهز به تکنولوژی میکروفیلتر هستند. استفاده از این نوع فیلتر موجب جلوگیری از عبور گرد و خاک به بیرون از جاروبرقی می شود و فشار بیش از اندازه به موتور وارد نمی شود. خرید کیسه جاروبرقی یک سری نکات مهم دارد که دارندگان این دستگاه باید این نکات مهم را مد نظر داشته باشند.

فروشگاه همتا یکی از مراکزی است که به صورت انحصاری به عنوان عرضه کنندۀ کیسه های جاروبرقی فعالیت می کند. این مجموعۀ معتبر توانسته متناسب با برندهای مختلف جاروبرقی، امکان خرید انواع کیسه جاروبرقی را برای مشتریان فراهم سازد.

مزایای مهم کیسه جاروبرقی یکبار مصرف

کیسه جاروبرقی یکبار مصرف و کیسه جاروبرقی دائمی از جمله دسته بندی اصلی کیسه جاروبرقی به شمار می رود. بدین وسیله دارندگان جاروبرقی می توانند متناسب با مدل جاروبرقی، کیسۀ مناسبی را برای این دستگاه تهیه نمایند. از ویژگی های مهم کیسه جاروبرقی دائمی می توان به قابلیت استفادۀ مجدد آنها و قابل شستشو بودن آنها اشاره نمود ولی با گذشت زمان کیفیت سطح پارچۀ کیسه کاهش می یابد. این در حالی است که کیسه جاروبرقی یکبار مصرف را می تواند پس از چند بار استفاده کردن از جاروبرقی تعویض نمود و بدین وسیله فشار بیش از اندازه به موتور جاروبرقی وارد نشود. اگر در تلاش برای خرید کیسه جاروبرقی یک برند خاص مانند خرید پاکت جارو برقی کلار می باشید، می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 695
نمایش همه
علاقه مندی ها ()