اگر شما هم در فکر خریدن یک تردمیل خانگی خوب و با کیفیت هستید، باید ابتدا از ویژگی ها و خدماتی که به شما ارائه می دهد، اطلاعاتی کسب کنید.

از مزایای استفاده از تردمیل در منزل این است که دیگر برایتان فرقی نمی کند که برای ورزش کردن در محیط آزاد یا رفتن به باشگاه آب و هوای بیرون برفی و بارانی یا که گرم و طاقت فرسا باشد. شما در هر شرایطی بدون داشتن محدودیت می توانید به فعالیت و حفظ تناسب اندام خود در منزل بپردازید.

در این مقاله قصد داریم به شما توضیح دهیم که تردمیل خانگی در منزلتان چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد و کدام قابلیت های آن برای شما کارآمد خواهد بود. پس تا انتهای این مقاله تردمیل آنلاین با ما همراه باشید.

ویژگی های شگفت انگیز تردمیل خانگی

در ادامه برایتان از قابلیت ها و خصوصیاتی از این نوع تردمیل ارائه خواهیم کرد که شاید بعضی از آنها شما را شگفت زده کند. با خواندن این مطالب می توانید هدفتان از داشتن تردمیلی مناسب در خانه را برای خود تعیین کنید.

1. اندازه تردمیل

منظور از اندازه تردمیل همان ابعاد تسمه آن است که حداقل عرض آن 38 و طول آن 120 سانتی متر است و با توجه به هدف شما از استفاده از تردمیل که می تواند مبتدی یا حرفه ای باشد، این ابعاد متغیر خواهند بود. عرض تسمه یک تردمیل خانگی معمولاً 38 تا 50 و طول آن بین 120 تا 150 سانتی متر تغییر می کند.

2. وزن قابل تحمل برای تردمیل

یکی از نکات مهمی که هنگام انتخاب تردمیل مناسب برای منزل باید به آن توجه کنید، وزنی است که تردمیل می تواند تحمل کند؛ چراکه خود این دستگاه ها وزن زیادی ندارند. حال برای این کار شما باید وزن تحملی تردمیل را 10 کیلوگرم بیشتر از وزن خودتان در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر شما 80 کیلوگرم وزن دارید، باید تردمیلی را انتخاب کنید که وزن تحملی آن 90 کیلوگرم است.

3. صفحه نمایشگر

امروزه روی همه تردمیل ها صفحه نمایشگری نصب می شود که روی آن تکنولوژی های به کار رفته در این دستگاه ورزشی که جلوتر به آنها خواهیم پرداخت، قابل ملاحظه و تنظیم است.

4. ارگونومی مناسب

برای استفاده از تردمیل خانگی باید شرایط خود را بسنجید، به طور مثال حرفه ای یا مبتدی بودن خود، وزن یا اصول زیباشناسی تردمیل را باید در نظر بگیرید. یعنی اگر به شکل حرفه ای قصد استفاده از آن را دارید، مدلی که طول تسمه بیشتری دارد را انتخاب کنید و بالعکس.

5. تنظیمات تردمیل

از دیگر ویژگی های کاربردی تردمیل وجود قابلیت تنظیم شیب و سرعت آن است که با توجه به خصوصیات شخص قابل تغییر است. برای این تنظیمات، وزن خود، ناراحتی های مفصلی و مبتدی یا حرفه ای بودن خود را در نظر بگیرید. به طور معمول سرعت تردمیل 2 تا 20 کیلومتر و شیب آن از 5 تا 15 درجه قابل تنظیم است.

6. نوع موتور

برای لحاظ کردن نوع موتور تردمیل در انتخاب خود باید این را در نظر بگیرید که آیا دویدن روی آن اولویت شما است یا پیاده روی. به قطع اگر بیشتر قصد دویدن دارید، باید تردمیلی با قدرت موتور بیشتر را ابتدای لیست خود قرار دهید. لازم به ذکر است که نوع موتور تردمیلی که مناسب منزل است، DC بوده و بین 5/1 تا 3 اسب بخار هم قدرت دارد.

7. عملکرد یک کاره یا چندکاره؟

از نظر عملکردی تردمیل ها دودسته هستند: تک کاره و چندکاره. تردمیل تک کاره فقط مناسب دویدن یا پیاده روی است و تنها به این روش می توانید به چربی سوزی، کاهش وزن و تناسب اندام خود بپردازید.

اما دسته دیگر تردمیل، از نوع چندکاره است و علاوه بر کاهش وزن، برای بدنسازی و حجیم تر کردن عضلات هم مناسب خواهد بود. این نوع تردمیل خانگی عملکردهایی مثل ویبراتور لاغری، دراز و نشست، مسگری، میل شنا و دمبل هم دارد که می توانید توسط این نوع تردمیل برنامه تمرین حرفه ای و همه جانبه ای برای خود داشته باشید.

8. قیمت این نوع تردمیل

مواردی که در قیمت یک تردمیل مناسب منزل تاثیرگذار است، شامل ابعاد و اندازه تسمه، وزن تردمیل، میزان حرفه ای بودن صفحه نمایشگر آن، داشتن امکانات تنظیم سرعت و شیب، قدرت موتور و نوع عملکرد تردمیل می شود که باید همه آنها را در نظر بگیرید.

برای مقایسه قیمت فروش تردمیل می توانید به مواردی مانند میزان مصرف برق آن، قابلیت جمع شدن و وجود ضربه گیر در تردمیل دقت کرد.

تکنولوژی های به کار رفته در تردمیل خانگی

همانطور که در قسمت صفحه نمایشگر اشاره کردیم، تعدادی قابلیت براساس تکنولوژی پیشرفته امروزی هم در تردمیل ها به کار رفته است حتی نوع خانگی آنها. علاوه بر وجود مکانی مشخص برای گذاشتن تبلت یا گوشی، قابلیت پخش موسیقی به شکل AUX یا پورت USB و اتصال به اینترنت بی سیم به تعدادی از این قابلیت های پیشرفته می پردازیم:

  • برنامه تمرینی از پیش تنظیم شده: این ویژگی که معیاری برای سنجش میزان فعالیت شما است، شدت تمرین شما را همراه با سرعت و شیب دستگاه به صورت خودکار روی صفحه نمایش می آورد.
  • کنترل ها و دکمه های تنظیم: کنار صفحه نمایشگر علاوه بر دکمه های بالا و پایین، تعدادی دکمه جهت تنظیم شیب، سرعت، تعیین برنامه تمرینی و... هم وجود دارد. در بعضی از تردمیل ها برای این کارها کنترل از راه دور هم موجود است.
  • وجود سنسور ضربان قلب: در بعضی از تردمیل های خانگی، روی قسمت جلویی دستگاه سنسور اندازه گیری ضربان قلب وجود دارد که شما می توانید با دستتان آن قسمت را بگیرید که ضربان قلب شما روی صفحه نمایشگر نشان داده شود. این ویژگی معیاری بر میزان سلامتی شما در حین فعالیت و ورزش است.
  • کلید توقف سریع: همه تردمیل ها کلیدی برای توقف سریع دارند که برای ایمنی است و شما هنگام لغزش یا افتادن از روی دستگاه می توانید از آن استفاده کنید.

سخن آخر

ویژگی های مثبت تردمیل خانگی فقط به مورد استفاده از آن در هر شرایط آب و هوایی ختم نمی شود، بلکه صرفه جویی در زمان رفت وآمد به باشگاه، حذف هزینه های متفاوت باشگاه و همچنین از میان رفتن مسیرهای سخت و ناهمواری که ممکن است به مچ پاها و کمر شما آسیب وارد کند هم در لیست این مزایا قرار می گیرند.

شما با در نظر گرفتن مطالبی که در این مقاله در اختیار شما قرار دادیم، به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که کدام تردمیل با چه ویژگی هایی برای شما مناسب خواهد بود. به امید آنکه این اطلاعات برای شما مفید واقع شود.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()