خرید و  فروش تردمیل  امروزه از طریق فروشگاه های معتبر قابل انجام است. به دلیل تنوع این دستگاه ها در زمان خرید آنها باید به نکات بسیاری توجه کرد. در بیشتر مواقع فروشندگان در مورد جزئیات این کالاها صحبتی نمی کنند و تنها توضیحات مختصر و کوتاهی را در مورد آنها ارائه می دهد.

به همین دلیل شما باید قبل از خرید تردمیل سوالات جزئی خود را آماده کنید و بهتر است اطلاعات جامعی در خصوص نوع دستگاه، موتور، سرعت قابل تنظیم، شیب، امکانات، گارانتی و شرکت تولید کننده آن به دست آورید. در این صورت به دستگاهی بسیار حرفه ای، مطابق با نیاز و بودجه خود می رسید. به همین دلیل در ادامه این مقاله از تردمیل آنلاین نکات مهم در زمان خرید این کالاها را بررسی می کنیم.

در زمان خرید و فروش تردمیل در مورد ابعاد و نوع آن اطلاع پیدا کنید.

یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید این دستگاه ها باید به آن توجه کنید، ابعاد آن است. امکان تفاوت در ابعاد و اندازه تردمیل های خانگی و باشگاهی وجود دارد. زیرا تردمیل های خانگی به گونه ای تولید می شوند که قابل قرارگیری در فضاهای کوچک خانه های آپارتمانی باشند.

برخی از تردمیل های خانگی نیز به صورت تاشو طراحی می شود که در زمان عدم استفاده، فضای خانه اشغال نشود. از این رو در ابتدا باید محل قرارگیری تردمیل را مشخص کنید، سپس برای خرید آن اقدامات لازم را انجام دهید.

به جنس بدنه در زمان خرید توجه کنید.

امروزه بیشتر تردمیل های خانگی و باشگاهی را از فولاد تولید می کنند. این فلز در کنار مزایای خود، معایبی نیز دارد. وزن بالا و امکان پوسیدگی از جمله معایب فولاد است . البته استفاده از ضدزنگ به این فلز تا حدودی مشکل زنگ زدگی آن را حل کرده است. برخی از تردمیل ها نیز با فلز استیل تولید می شوند که علاوه بر هزینه های بالای این متریال، وزن آنها نیز زیاد است.

آلومینیوم یکی دیگر از متریال های است که امروزه برخی از شرکت های تولید کننده تردمیل از آن استفاده می کنند. این فلز ضدزنگ، بسیار سبک، مقاوم با قابلیت تحمل وزن بالا است. اما هزینه خرید و فروش تردمیل با بدنه آلومینیوم بسیار بالا در نظر گرفته می شود. از این رو اگر از بودجه مالی کمی برخوردار هستید، تردمیل های فولادی گزینه مناسبی برای شما است.

در زمان خرید تردمیل از قدرت موتور آن غافل نشوید.

 موتور یکی از مهمترین اجزای تردمیل های امروزی است که قدرت آن بر اساس اسب بخار مشخص می شود. قدرت این موتورها از ۱ تا ۷ اسب بخار  متغیر است. بدیهی است که هر چقدر تعداد اسب بخار بیشتر باشد، موتور از قدرت بالاتری برخوردار است.

تفاوت قیمت در زمان فروش تردمیل نیز تا حدودی زیادی به نوع موتور بستگی دارد. به واسطه موتور، تسمه نیروی لازم برای حرکت را به دست می آورد. اگر تمایل به خرید تردمیل خانگی دارید، باید بدانید که موتور این دستگاه ها با جریان برق مستقیم DC کار می کند. اما موتور دستگاه های باشگاهی به واسطه جریان برق AC روشن می شود. از این رو کارکرد آنها با یکدیگر متفاوت است. تردمیل های باشگاهی به دلیل استفاده طولانی مدت کاربران متعدد از آنها باید دارای موتور قوی تری باشند.

از میزان تحمل وزن تردمیل مطلع شوید.

تردمیل های باشگاهی و خانگی در تحمل وزن تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند. بدون شک کاربران تردمیل های باشگاهی افرادی با وزن  متفاوت هستند. از این رو فروشندگان در زمان فروش تردمیل باید اطلاعات مناسبی از این کالاها را در دسترس شما قرار دهند.

هر چقدر بدنه و ابعاد این دستگاه ها محکم تر و بزرگتر باشد، قدرت تحمل وزن آنها نیز بیشتر است. تحمل وزن شامل بالاترین عددی می شود که موتور دستگاه قادر به تحمل آن است. اگر خارج از ظرفیت دستگاه به آن فشار وارد شود در کلیه سیستم های تردمیل اعم از تنظیم شیب، سرعت، قدرت، کارایی و غیره اختلال به وجود می آید و عمر دستگاه نیز کاهش پیدا می کند.

از فروشنده در مورد كشور سازنده و گارانتی دستگاه سؤال کنید.

از آنجایی که این دستگاه ها دارای هزینه های گزافی هستند، خرید آنها باید با صبر و حوصله زیادی انجام شود. اطلاع از جزئیات کوچک نیز به خرید کالای مناسب کمک می کند . شرکت های متفاوتی دست به تولید تردمیل زده اند که هر کدام از آنها در کشورهای متفاوتی قرار دارند. بدون شک هر چقدر برند تردمیل آشناتر باشد، اطلاع از کیفیت آن نیز راحت تر است.

در فروشگاه تردمیل آنلاین قادر به مشاهده کلیه اطلاعات مربوط به این دستگاه ها هستید. این فروشگاه با کادر حرفه ای و باسابقه فروش، بهترین مکان برای خرید تردمیل عنوان می شود. زیرا دارای کلیه برندهای معروف و باکیفیت تردمیل در مجموعه خود است. گارانتی و خدمات پس از فروش تردمیل نیز موجب اعتماد شما به برند مورد نظر و انتخاب سریع تر آن می شود.

 از وجود SDS یا ضربه گیر در تردمیل مطمئن شوید.

اکثر تردمیل های نسل جدید به گونه ای تولید می شوند که ایمنی بالایی را برای کاربر به ارمغان می آورند. یکی از این تجهیزات ضربه گیرهای SDS تعبیه شده در این دستگاه هستند که در زمان دویدن، مانع از رسیدن آسیب به زانو، مفصل و ستون فقرات می شوند. ضربه گیرها لاستیک هایی انعطاف پذیر هستند که برای کاهش فشار روی مفاصل، سطحی صاف و کمی انعطاف پذیر را ایجاد می کنند. این تجهیزات بیشتر در تردمیل های دارای شیب برقی تعبیه می شوند.

در زمان فروش تردمیل امکانات آن را بررسی کنید.

 یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید تردمیل باشگاهی یا خانگی باید به آن توجه کنید، امکانات به کار رفته در آن است. تردمیل های نسل جدید دارای امکانات پیشرفته و بسیار جالبی هستند که به شما امکان استفاده راحت از آنها را می دهند.

تنظیم درجه شیب از طریق فشردن یک دکمه، استفاده از برنامه تمرینی از پیش تعیین شده در مانیتور دستگاه، اطلاع از میزان چربی سوزی، مشخص کردن مسافت طی شده، سیستم های خنک کننده بدن، انجام تست سلامت قلب و ریه، پخش موسیقی و غیره از جمله امکانات یک تردمیل پیشرفته به شمار می روند. برخی از این دستگاه ها نیز به گونه ای طراحی می شوند که دارای سیستم تاشو هستند.

 در نتیجه…

در زمان خرید و فروش تردمیل خانگی توجه به امکانات و سیستم این دستگاه ها بسیار حائز اهمیت است. زیرا تردمیل ها دستگاه هایی گران قیمت و سنگین وزن به شمار می روند و هر گونه سهل انگاری در مورد اطلاع از جزئیات آنها ممکن است در خرید دستگاه نامرغوب موثر باشد.

از این رو برای تهیه یک تردمیل کاربردی، توجه به برخی از نکات مانند: ابعاد دستگاه، جنس بدنه، میزان تحمل وزن، قدرت موتور، امکانات و تجهیزات به کار رفته در تردمیل، ایمنی و ضربه گیر، شرکت سازنده، نوع گارانتی و غیره ضروری است.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()