با گذشت زمان و افزایش دانش عمومی، بسیاری از افراد با اهداف مختلف به ورزش و باشگاه روی آورده اند. اهدافی از جمله: تقویت روحیه، جلوگیری از چاقی مفرط و افزایش نشاط و شادمانی. از طرفی، کمبود وقت برای برخی از مردم، مانع از رفتن باشگاه می شود. امروزه دستگاه های زیادی در بازار تجهیزات ورزشی عرضه می شوند که به جرات می توان گفت تردمیل محبوب ترین و پرطرفدارترین وسیله ورزشی به شمار می رود.

امروزه تردمیل ها در انواع مختلفی طراحی می شوند. علاوه بر تردمیل های باشگاهی، تردمیل های خانگی نیز وجود دارند که متناسب با محیط منزل ساخته شده اند. این تردمیل ها، نسبت به تردمیل های باشگاهی ابعاد کوچکتری دارند و دارای خاصیت تاشوندگی هستند.

تردمیل ها بر دو نوع هستند، تردمیل های برقی و تردمیل های مکانیکی. در تردمیل های مکانیکی با قرار دادن پا روی تسمه، فرد شروع به حرکت می کند درحالیکه در تردمیل های برقی  ، با زدن دکمه استارت دستگاه روشن می شود.

اگر با کمبود وقت مواجه هستید و فرصتی برای باشگاه ندارید، اگر دوست دارید هنگام دویدن روی تردمیل در کنار فرزندانتان باشید و اگر به طور کلی شرایط رفتن به باشگاه وجود ندارد، با خرید تردمیل، باشگاه را به خانه خود بیاورید.

در این مقاله از تردمیل آنلاین، به برخی از فواید تردمیل اشاره شده است که شما را در راستای انتخاب آگاهانه تر هنگام خرید تردمیل ، راهنمایی می کند.

فوایدی که شما را برای خرید تردمیل وسوسه می کند

 به طور کلی تردمیل، دستگاهی هوازی به شمار می رود و در بهبود فعالیت قلبی عروقی، استحکام استخوان ها، چربی سوزی و افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی نقش ویژه ای دارد. در ادامه به چند مورد از فواید دیگر تردمیل اشاره شده است

جلوگیری از مضرات احتمالی پیاده روی

گاهی در برخی افراد، به خصوص مبتدیان، مشاهده شده است که هنگام پیاده روی،کوهنوردی یا دویدن، از تکنیک های درست راه رفتن استفاده نمی  کنند که این مسئله زمانی منجر به بروز عارضه های جدی می شود که  فرد در سطوح ناهموار قصد انجام فعالیت داشته باشد. این امر به مرور زمان منجر به مشکلات مفصلی، زانو درد، کمر درد و ... می شود.

برای چنین افرادی تردمیل گزینه ای بسیار عالی به حساب می آید زیرا تردمیل مشکل ناهموار بودن سطوح را حل می کند و سطحی صاف برای پیاده روی و دویدن در اختیار افراد قرار می دهد.

کنترل دستگاه در اختیار شماست

یکی از ویژگی های تردمیل آن است که کنترل دستگاه در اختیار شماست. تردمیل دستگاهی است که همه افراد در گروه های سنی مختلف، می توانند از آن استفاده کنند. این دستگاه برای افرادی که شرایط جسمانی طبیعی دارند قابل استفاده است و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

سرعت و شیب تردمیل قابل تنظیم است، به طوری که افراد مبتدی میتوانند از شیب نرمال و سرعت آهسته برای شروع استفاده کنند.

خرید تردمیل به سلامت روان شما کمک می کند

همان طور که در بالا گفته شد، تردمیل یک دستگاه هوازی به شمار می آید. به سبب دویدن روی تردمیل، ترشح اندورفین بیشتر می شود. اندورفین یک ترکیب شیمیایی است که در مغز تولید می شود و هرچه مقدار این ماده در بدن فرد بیشتر باشد، فرد احساس شادمانی بیشتری می کند.

با خرید یک تردمیل از دغدغه های رفتن به باشگاه بی نیاز می شوید و می توانید در منزل، در کنار همسر و فرزندتان فعالیت داشته باشید و از این طریق به حفظ سلامت روان خود کمک بزرگی کنید.

تردمیل؛ بهترین دستگاه برای کاهش وزن و چربی سوزی

به جرات می توان گفت تردمیل، بهترین دستگاه برای لاغری در سریع ترین زمان ممکن است. این دستگاه محبوب نسبت به دستگاه های دیگری کالری بیشتری مصرف ممکن می کند و باری افرادی که در لاغر کردن خود عجله دارند گزینه ای بسیار عالی به نظر می رسد.

به طور میانگین، فردی که ۵/۱ کیلومتر پیاده روی می کند حدود ۱۰۰ کالری می سوزاند.

با خرید تردمیل به تقویت عضلات خود کمک کنید

خرید تردمیل نه تنها برای لاغری و استقامت مفید است، بلکه به تقویت ماهیچه ها و عضلانی شدن آن ها کمک شایانی می کند. دویدن روی تردمیل باعث افزایش توده عضلانی در قسمت های تحتانی بدن می شود و از این طریق، چربی های اضافی در قسمت ران و لگن جای خود را به عضله می دهند.

شیب تردمیل و فواید آن

اگر می خواهید تمرینات پرقدرت تری داشته باشید و به هیکل ایده آل خود سریع تر دست پیدا کنید، بهتر است از گزینه شیب تردمیل استفاده کنید. به طور عمومی شیب تردمیل، مانعی برای استفاده ندارد، مگر افرادی که مبتلا به زانو درد و کمر درد های مزمن هستند یا از بیماری آرتروز رنج می برند.

 تردمیل هایی که امروزه در بازار عرضه می شوند اکثرا دارای دکمه تنظیم شیب هستند لذا هنگام خرید می توانید متناسب با بودجه خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید.

شیب؛ کمک به افزایش ضربان قلب

برای اینکه حین تمرین، بیشترین بهره  وری ممکن را داشته باشید، می بایست ضربان قلب شما حدود ۶۰ تا ۸۰ درصد از حداکثر ضربان قلب شما باشد. راه رفتن و تمرین روی تردمیل شیب دار، ضربان قلب شما را افزایش می دهد و این امر منجر به بهبود فعالیت قلبی عروقی و افزایش گردش خون می شود.

چربی سوزی

طبیعتا دویدن روی شیب نسبت به سطح صاف، کالری بیشتری می سوزاند. البته نکته قابل توجه در این زمینه آن است که چربی سوزی به عوامل مختلفی از جمله: سن، جنسیت، آمادگی جسمانی و... دارد و نمی توان برای همه افراد یک نسخه کلی تجویز کرد.

به طور کلی یک فرد هنگام پیاده روی در شیب، ۲ الی ۵ درصد بیشتر از زمانی که در مسیر هموار می دود، کالری مصرف می کند.

عضله سازی سریع تر

با خرید تردمیل هایی که ویژگی تنظیم شیب دارند می توان به عضلانی شدن ماهیچه های پا کمک کرد. هرچه شیب تردمیل بیشتر باشد تمرین شما استقامتی تر شده و ماهیچه های لگن و باسن تقویت می شوند.

سخن پایانی

اگر قصد  خرید تردمیل باشگاهی دارید و اولویت شما چربی سوزی و انجام فعالیت ها و تمرین های شدید است، در خرید تردمیل درنگ نکنید. امروزه این دستگاه پرطرفدار در بسیاری از محیط ها از جمله باشگاه  ها، منازل و کلینیک های پزشکی یافت می شوند.

قیمت های تردمیل بر اساس ویژگی هایی که دارند تغییر می کنند به فرض مثال، تردمیل های برقی نسبت به تردمیل های مکانیکی گران تر هستند، این امر در مورد تردمیل های باشگاهی نسبت به تردمیل های خانگی نیز صدق می کند.

لازم به ذکر است تردمیل یک دستگاه الکترومکانیکی است و باید از آن به خوبی نگهداری کرد. توصیه می شود این دستگاه روی فرش گذاشته نشود و هر هفته یک بار با دستمال مرطوب تمیز شود، این کار مانع از ورود گرد و غبار به داخل موتور می شود.

 

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()