مدت زمانی بود که من و خانواده ام به فکر خرید تردمیل بودیم تا بتوانیم از ورزش در منزل لذت ببریم چرا که هر یک اعضای خانواده علاقه مند به ورزش بودند اما وقت کافی برای رفتن به باشگاه نداشتند و برآورد هزینه باشگاه بسیار سرسام آور بود. از این رو ما به فروشگاه ها و مراکز فروش تردمیل از جمله تردمیل کو که بسیار مناسب بود مراجعه کردیم.

امروزه با توجه به تقاضای مردم برای خرید تردمیل، مراکز   فروش تردمیل در سراسر دنیا و از جمله ایران گسترش پیدا کرده اند. حتی بسیاری از این مراکز برای رونق بیشتر فروش محصولات خود آنها را به صورت آنلاین عرضه می کنند.

امروزه تردمیل به عنوان دستگاه ورزشی پرکاربرد هم در خانه و هم در باشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. تردمیل یکی از ساده ترین کارهای روزمره یعنی راه رفتن را برای ما شبیه سازی می کند و جزء ورزش های هوازی است که پیش از انجام ورزش برای گرم کردن بدن بسیار کاربردی است. شما می توانید با استفاده روزانه از تردمیل به تناسب اندام برسید. گاهی در معرض سرسام آورتبلیغات قرار میگیریم، اما میخواهیم بدانیم تا چه حد برند بر فروش تردمیل تاثیر دارد.

دلایلی که نشان می دهد که چرا فروش تردمیل رو به افزایش است

تردمیل به همراه دوچرخه ثابت یکی از وسایل ورزشی بسیار محبوب در بین عموم مردم است که از آن در جهت کاهش وزن و بهبود تناسب اندام استفاده می کنند. فروش تردمیل در تمام جهان با استقبال مردم مواجه  است و بی دلیل نسیت که فروش آن روز به روز در حال افزایش است.

در این مقاله ما سعی داریم چند دلیل برای خرید تردمیل به شما ارائه دهیم تا بتوانید ارزیابی درستی از تردمیل و ویژگی های آن داشته باشید و همچنین بدانید که چرا فروش آن زیاد شده است و برند محصول چه تاثیری بر فروش آن دارد.

امروزه در دنیا تولیدکنندگان وسائل ورزشی برای فروش بیشتر تردمیل های خود اقدام به توزیع و عرضه محصولات به صورت آنلاین کرده اند. این نشان دهنده آمار بالا فروش این وسیله پرکاربرد و به صرفه است.

صرفه جویی در هزینه ها

هزینه رفتن به باشگاه در طولانی مدت بسیار گران تر از هزینه خرید تردمیل است به خصوص اگر یک نفر بیشتر در خانه بخواهد از تردمیل استفاده کند. پس بهتر است این هزینه را برای خرید یک تردمیل با کیفیت سرمایه گذاری کنید. شما با خرید تردمیل با کیفیت می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید و این بزرگترین دلیلی است که فروش تردمیل افزایش یافته است.

قیمت تردمیل ها بسته به نوع و امکانات آن ها متفاوت است و از قدیم گفته اند هر چقدر پول بدی همانقدر آش می خوری!!! الحق که درست گفته اند، چون امروزه با پیشرفت تکنولوژی تردمیل های تک کاره و چند کاره تولید می شوند و شما می توانید بسته به بودجه و شرایط خود اقدام به خرید نمایید.

یکی از دلایل استقبال زیاد مردم از تردمیل این است که تمامی اعضای خانواده اعم از کوچک و بزرگ می توانند از آن استفاده کنند. تحقیقات نشان می دهد که ورزش در خانواده به صورت جمعی باعث می شود حداقل یکی از اعضا به موفقیت بارز در برنامه تناسب اندام خود برسد.

استفاده در هر زمان

یکی از مزایای تردمیل این است که شما در هر زمان که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید فارغ از اینکه هوا گرم است یا سرد و یا اینکه در مورد باز یا بسته بودن باشگاه نگران باشید.

زندگی پر مشغله امروز ایجاب می کند که شما بتوانید از زمان خود استفاده حداکثری ببرید وتردمیل این امکان را برای شما فراهم می کند که در هر زمان که بخواهید ورزش کنید و یا در هنگام ورزش تلویزیون نگاه کنید و نیز از حرکات مرتبط بدنسازی استفاده کنید.

کاهش وزن و بهبود تناسب اندام

تردمیل راه رفتن را برای شما شبیه سازی می کند و از این رو جزء ورزش های هوازی محسوب می شود. دویدن و پیاده روی باعث می شود که شما کالری بیشتری بسوزانید. به همین خاطر است که آمار فروش تردمیل روبه افزایش است چون بسیاری را در مسیر لاغری و رسیدن به تناسب اندام یاری کرده است.

پیاده روی ودویدن بر روی تردمیل باعث افزایش ضربان قلب شما می شود و این امر باعث سلامت قلب و همچنین چربی سوزی است چراکه هر چقدر ضربان قلب شما بالا برود به همان اندازه چربی سوزی بیشتر می شود.

شبیه سازی پیاده روی سر بالایی

تنظیم شیب یکی از امکاناتی است که در تردمیل های امروزی این امکان را به شما می دهد تا پیاده روی سربالایی را شبیه سازی کند. پیاده روی بر سطح شیب دار باعث بالا رفتن ضربان قلب شما و در نتیجه کالری سوزی بیشتر می شود.

ایجاد کردن شیب در بعضی از تردمیل ها به صورت دستی و در بعضی دیگر برقی است.

برند فروش تردمیل

همانطور که می دانید تردمیل برندهای مختلفی دارد که بر اساس کارایی و عملکردشان در میان مردم شناخته میشوند. بیشتر تردمیل های موجود در بازار متعلق به کشورهای چین، تایوان،فنلاند، اسپانیا، کره و آلمان است. برای خرید تردمیل باید نسبت به برندهای موجود در بازار اطلاع کسب کنیم. سپس با توجه به شرایط و امکاناتی که مد نظر ماست تردمیل مورد نظر را انتخاب کنید. باید توجه داشته باشید که قیمت تردمیل بسیار مهم است و معمولا برندهایی که در میان مردم بیشتر شناخته شده هستند، قیمت بالاتری دارند.

امروزه مارک های ایرانی و خارجی فراوانی وجود دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توربو فیتنس
  • اسپرتک
  • بی اچ فیتنس
  • استرانگ
  • جی کی اکسر
  • ریباک

کلام آخر

امروزه تردمیل به عنوان یکی از وسائل ورزشی پرکاربرد هم در خانه و هم در محیط باشگاه استفاده می شود. ما شاهد آن هستیم که به خاطر کاربردی بودن آن آمار فروش تردمیل روز به روز در حال افزایش است. اگر شما هم به فکر ورزش و تناسب اندام هستید و می خواهید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید ما به شما خرید تردمیل باشگاهی را توصیه می کنیم. البته برند تردمیل بر قیمت آن بسیار موثر است.

 فروشگاه تردمیل کو

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()