تردمیل مناسب شما باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ خرید تردمیل باید تحت یک سری شرایط، قبل از   خرید تردمیل مورد بررسی قرار گیرد. با تردمیل  کو همراه باشید تا بیشتر با جزئیات مهم هنگام خرید آشنا شوید.

مرحله اول، وارم آپ (قسمت اول)

چرا باید قبل از خرید تردمیل خود وارم آپ داشته باشیم؟ خیلی ساده است، دو دلیل اصلی وجود دارد که به ذهن می رسد.

اولاً شما می خواهید از رگ به رگ شدن مغز جلوگیری کنید! با مجموعه عظیمی از مارک ها، مدل ها و پیشنهادها در بازار، برای خرید تردمیل باید دست وپنجه نرم کنید که در بازار کم نیستند.

وارم آپ فکری داشتن به شما کمک می کند تا گزینه های خود را محدود کنید و ایده واضح تری از آنچه به دنبال آن هستید به خود ارائه دهید.

ثانیاً شرکت ها بازی قیمتی برای خریداران به پا می کنند. اگر قوانین را نمی دانید، ممکن است به جای خوشحالی از تصمیم خود احساس فریب خوردگی پس از انتخاب و خرید داشته باشید. با این نکات و ترفندهای ساده، نحوه خرید هوشمندانه تردمیل را بیاموزید.

فضای تمرین و اندازه تردمیل خود را انتخاب کنید

برای قرارگیری تردمیل خود، باید جایی انتخاب کنید که سطحی صاف، دور از تابش مستقیم آفتاب و گرد و غبار باشد. همچنین فضایی که برای دستگاه خود تعیین می کنید باید حداقل تا شعاع 1 متری (پشت تسمه دویدن) خالی باشد تا از هرگونه اتفاق ناگوار جلوگیری شود.

تمرینات تردمیل خود را تصور کنید

سعی کنید سطح انتظارات خود را قبل از خرید تردمیل بررسی کنید و ببینید به دنبال چه نوع تمرینات یا اهدافی با استفاده از تردمیل هستید. اکثر تردمیل ها می توانند خواسته معمولی (دویدن برای حفظ سلامتی) را پاسخگو باشند. اما اگر به دنبال چیزی فراتر از سلامتی هستید پس تردمیل های حرفه ای تر را مد نظر قرار دهید.

قیمت خود را تعیین کنید

تعیین سقف هزینه ای که برای خود تعیین می کنید، کیفیت، قابلیت و بازدهی دستگاه خریداری شده شما را محدود خواهد کرد.

تصمیم بگیرید که از کدام ویژگی استفاده خواهید کرد

استفاده از برخی آپشن های تردمیل برای شما مهم نیستند. برای مثال، تردمیل حتماً لازم نیست دارای بلوتوث، اسپیکر، تلویزیون یا چیزهای دیگر باشد. همچنین یک سری از مدل ها پیشرفته و فوق حرفه ای دارای قابلیت هایی نظیر نظافت اتوماتیک و ماساژور هستند که متقاضیان علاقه مند می توانند از آن ها بهره مند شوند.

برخی از این دستگاه ها مت تمرینی هم به خریدار ارائه می کنند. با استفاده از این اکسسوری می توانید تمرینات ورزشی خود را پیچیده تر کنید و نتیجه بهتری برای سلامتی و خود به ارمغان آورید.

یک دوی آزمایشی انجام دهید و نقد تردمیل را بخوانید

حتماً قبل از اینکه دست به اقدام خرید تردمیل بزنید، با دستگاه مورد نظر یک دور دویدن به عنوان تست را در نظر داشته باشید. ببینید آیا برای تمرین کردن با تردمیلی که انتخاب کردید راحت هستید یا خیر؟

همچنین با مطالعه نقدها و بررسی های ارائه شده در رابطه تردمیل ها می توانید تصمیمات بهتری بگیرید. در نتیجه دستگاه مورد نظر خود را ذهنیت خود تطابق داده و تصمیم نهایی برای خود اتخاذ می کنید.

عناصر تردمیل را درک کنید (قسمت دوم)

در واقع منظور ما مشخصات اصلی است که یک تردمیل دارد و متناسب با آن ها شما باید تردمیل خود را انتخاب کنید.

موتور و سرعت

توان خروجی موتور برای همه دستگاه ها متفاوت است. تردمیل های خانگی نسبت به تردمیل های باشگاهی دامنه سرعتی کمتری دارند (معمولاً تا 10 کیلومتر در ساعت). اما تردمیل های باشگاهی تا 17 کیلومتر در ساعت برای ورزشکاران حرفه ای می توانند فراهم کنند.

توان خروجی تردمیل ها با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال، تردمیل هایی که از برق AC استفاده می کنند نسبت به تردمیل هایی با برق DC توان، قدرت و استقامت بیشتری دارند. البته هر کدام از این موتورها مزیت ها و معایب خود را دارد.

سایز تسمه

خریداران باید با توجه به قدشان تردمیل را انتخاب کنند. به این معنی است که اگر فرد، قدی بیشتر از 180 سانتی متر داشت، باید از تردمیل هایی با تسمه نقاله بلندتر برای سهولت تمرینات خود، استفاده کنند.

تحمل تسمه دو و تحمل وزن

ظرفیت تحمل وزنی تسمه ها بسیار مهم است. حتماً در زمان خرید تردمیل به این موضوع دقت لازم داشته باشید. تردمیل ها با توجه به تحمل وزن دسته بندی می شوند؛ بنابراین اگر فرد وزن زیادی دارد، باید از تردمیلی با تسمه مقاوم تر فعالیت های ورزشی خود را انجام دهد.

تسمه ها انواع مختلفی دارند، برای مثال تسمه های 2 لایه و 4 لایه. قاعدتاً تحمل و طول عمر تسمه های 4 لایه نسبت به سایر بیشتر خواهد بود.

بالشتک های امنیت (سلامت)

وجود این قطعات به افراد متقاضی کمک می کند تا هنگام انجام تمرینات ورزشی روی تردمیل، آسیب های مفصلی کمتری یا تقریباً هیچ، داشته باشند. به خصوص برای افرادی که آسیب دیدگی مفاصل دارند، داشتن چنین قابلیتی می تواند بسیار مهم و مفید واقع شود.

شیب دستگاه

ورزشکارانی که بیشتر به دنبال چالش کشیدن قدرت جسمانی هستند یا کسانی که با اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند بهتر است از تردمیلی با قابلیت شیب دار شدن تمرین کنند. با استفاده از شیب دستگاه، افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، می توانند سریع تر به خواسته ها و اهداف لاغری خود برسند.

هرچه میزان کالری سوزی بیشتر باشد، میزان چربی سوزی هم افزایش می یابد. در نتیجه بدنی رو فرم تر، سلامت تر و فیت تر خواهید داشت.

امنیت (اضطراری)

داشتن قابلیت ایست اضطراری در هنگام بروز سقوط یا افتادن از دستگاه برای متقاضیان بسیار مهم است. با استفاده از این قابلیت، افراد به محض اینکه سقوط کنند، دستگاه به صورت اتوماتیک و اضطراری می ایستد تا اتفاقی نیفتد.

ضمانت قطعات

برخی از قطعات تردمیل ها دارای ضمانت هستند. برخی از این دستگاه ها دارای ضمانت فریم هستند و در صورت خراب شدن تعویض خواهند شد. اما به طور کلی گارانتی برای قطعات مصرفی بیشتر استفاده می شود.

برای درک بیشتر، موتور، قطعات الکترونیکی و سایر بوردها، ضمانت کارکرد از مفادی است که از آن ها در ضمانت دستگاه استفاده می شود. البته اگر در حفظ دستگاه کوشا باشید، قطعات تردمیل طول عمر مفیدی (حداقل تا 3 سال) برای شما خواهند داشت.

کلام آخر

برای   خرید تردمیل خانگی سعی کنید عجله نکنید و مواردی که برای شما جمع آوری کردیم را به دقت مورد بررسی قرار دهید. بیشتر کارایی، بازده و ماندگاری دستگاه را مد نظر خود قرار دهید. قابلیت های فرعی را جز اولویت های جانبی قرار دهید و بیشتر به فکر تحقق اهداف سلامتی و جسمانی خود باشید.

 

 فروشگاه تردمیل کو

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()