این مقاله قصد دارد درباره فروش تردمیل نکاتی را برای علاقه مندان ارائه دهد. این موضوع در هنگامی که خرید و فروش به صورت آنلاین انجام می شود اهمیت بیشتری پیدا می کند؛ بنابراین پی بردن به اهمیت و نکات مرتبط با آن می تواند برای مخاطبان اهمیت داشته باشد.

زندگی شهری و مشغله های مربوط به آن سبب درگیری افراد شده است و موجب توجه کمتر آنها به وضعیت سلامتی و ورزش شده است. ممکن است با داشتن یک دستگاه تردمیل در خانه بتوان افراد را به اجرای فعالیت های ورزشی ترغیب و تشویق کرد. اما فرآیند خرید پیش روی افراد قرار گرفته است که باید آن را مورد توجه قرار دهند.

این که کدام دستگاه تردمیل برای هر فرد مناسب است نیز امری قابل توجه است. بنابراین بهتر است در هنگام خرید و  فروش تردمیل مواردی را مورد توجه قرار دهید. در ادامه به تعدادی از این موارد اشاره خواهد شد تا افراد را در خرید این دستگاه ورزشی راهنمایی کند.

نکات طلایی قابل توجه در هنگام فروش تردمیل شامل چه مواردی است؟

در این بخش به نکاتی که لازم است در هنگام فروش تردمیل به صورت اینترنتی به آن توجه شود اشاره خواهد شد.

بررسی نیاز کاربر و یا کاربران

باید تعیین کنید که چگونه می خواهید از تردمیل استفاده کنید. چگونگی استفاده از دستگاه تردمیل و کاربر مربوط به آن برای خرید مناسب آن امری مهم است. به عبارت بهتر کاربران دستگاه و اهداف هر کدام باید در نظر گرفته شوند. مهم ترین موضوع در هنگام خریداری دستگاه تردمیل این است که دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

برای مثال در صورت نیاز به استفاده مستمر از دستگاه تردمیل باید دستگاهی با موتور قوی انتخاب کنید یا اگر هدف از خریداری تردمیل پیاده روی باشد خریداری یک مدل با موتور کوچکتر توصیه می شود. تعداد افراد استفاده کننده از دستگاه تردمیل نیز مهم است؛ اگر چند نفر قصد استفاده از تردمیل را دارند کیفیت بالایی از مدل خریداری شود.

مکان قرارگیری دستگاه تردمیل

ابعاد و فضای که امکان دسترسی به آن در منزل وجود دارد یکی از نکات مهم و قابل توجه در فرآیند خرید دستگاه تردمیل است. برای مثال در صورت داشتن یک اتاق که تنها مختص ورزش در نظر گرفته شده است می توانید از این اطمینان حاصل کنید که فضای کافی را برای قرارگیری دستگاه تردمیل به طور دائمی دارید.

در صورتی که فضای کمتری در اختیار دارید امکان قرار دادن دستگاه در اتاق، پذیرایی و یا سایر فضاها نیز وجود دارد و انتخاب یک مدل تاشو (که قابلیت جمع شدن دارد و پس از جمع شدن می تواند در گوشه ای از منزل قرار گیرد) به کاربران پیشنهاد می شود.

نکته دیگر قابل توجه در این زمینه، نزدیک بودن دستگاه تردمیل به یک منبع برق است. به عبارت بهتر در هنگام جستجوی فضای خالی در منزل جهت قرار دادن دستگاه تردمیل از وجود داشتن یک پریز برق در نزدیکی آن اطمینان حاصل کنید.

توجه به قدرت موتور دستگاه تردمیل

یکی از موارد مهم در هنگام خرید و فروش تردمیل، توجه به موتور است. سنجش تردمیل ها بر اساس قدرت موتور است و قدرت موتور در محدوده از 1 اسب بخار تا 7 اسب بخار تغییر می کند. جهت استفاده مستمر از دستگاه تردمیل، انتخاب موتور با حداقل 1.5 اسب بخار پیشنهاد می شود. استفاده دستگاه تردمیل برای پیاده روی نیازمند موتور با 2 اسب بخار است. در واقع با توجه به نیاز و چگونگی استفاده کاربر، قدرت موتور دستگاه تردمیل متغیر است.

این نکته نیز باید مورد توجه قرار گیرد که موتور تردمیل از عوامل اثرگذار بر قیمت آن و تفاوت قیمت دستگاه ها با یکدیگر است.

دامنه سرعت استفاده از دستگاه تردمیل

اکثر دستگاه های تردمیل از دامنه های وسیع سرعت برخوردار هستند؛ به این ترتیب ارتقای سرعت در هنگام راه رفتن و یا دویدن برای کاربر امکان پذیر است. اغلب تنظیمات سرعت بین 1 تا 10 کیلومتر بر ساعت تنظیم می شود.

در نظر گرفتن سرعت مورد نظر کاربر جهت استفاده از دستگاه تردمیل، نکته ای حائز اهمیت است. حرکت اکثر افراد روی دستگاه تردمیل به طور متوسط با سرعت 2 تا 4 کیلومتر در ساعت است. همچنین سرعت بین 5 تا 7 کیلومتر بر ساعت برای دویدن مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت های بیشتر نیز در محدوده فعالیت دونده های حرفه ای قرار می گیرد.

سایر امکانات دستگاه تردمیل

به احتمال زیاد اکثر افراد در هنگام خرید دستگاه تردمیل در جستجوی ویژگی ها و امکانات اضافی هستند. بسیاری از دستگاه های تردمیل پیشرفته مجهز به ویژگی ها و امکانات مجزا هستند که امکان خسته کردن کاربر و یا کارآمد کردن فعالیت او را دارند.

اتصال به اینترنت در مجموعه قابلیت های برخی از دستگاه های تردمیل قرار دارند. در صورت تمایل به پخش موسیقی حین تمرین ممکن است به دنبال دستگاهی دارای بلندگو باشید که امکان اتصال به پخش کننده موسیقی را دارد. قابلیت هایی دیگر نیز مانند تنظیم شیب دستگاه تردمیل، تنظیم صفحه، تست سلامتی، سیستم تاشو، تخته شنا، ویبراتور، خنک کننده بدن، سیستم اندازه گیری چربی بدن و موارد مشابه همگی در دسته امکانات دستگاه تردمیل قرار دارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تردمیل

در هنگام سرمایه گذاری برای خرید یک دستگاه تردمیل باید مطمئن شوید که امکان استفاده طولانی مدت از آن وجود دارد. با توجه به ارزان بودن قیمت فروش تردمیل باشگاهی نبودن دستگاه های تردمیل و عدم جایگزینی ساده آن بهتر است نهایت دقت در خرید آن به کار گرفته شود. به همین دلیل اطمینان از داشتن گارانتی کالا حائز اهمیت است. مطالعه کامل قرارداد گارانتی و اطمینان از عملکرد خوب دستگاه در برابر آسیب های احتمالی از توصیه های مهم در هنگام خریداری این محصول است.

امکان دارد شرکت مربوطه پیشنهاد گارانتی بهتری در مقابل هزینه اضافی  را به مشتری یا کاربر بدهد؛ این پیشنهاد در صورت تصمیم به استفاده مستمر از دستگاه تردمیل می تواند قابل سرمایه گذاری و مفید باشد.

خرید و فروش تردمیل و فروشگاه هایپرجیم

برای خرید دستگاه ورزشی تردمیل می توان به فروشگاه هایپرجیم مراجعه کرد. فعالیت این مجموعه در زمینه عرضه تجهیزات ورزشی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت و موارد مشابه است و تاکنون توانسته است که عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این مجموعه انواع دستگاه های تردمیل را در برندها و مدل های گوناگون در اختیار افراد متقاضی قرار می دهد. سابقه این فروشگاه در خرید و فروش تردمیل می تواند دلیل خوبی برای اعتماد به آن باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()