دستکش کار یکی از کاربردی ترین وسایل و تجهیزات ایمنی به شمار می رود. عوامل متعددی بر روی سلامت افراد تأثیرگذار می باشد، به همین دلیل توصیه می شود افراد حین انجام فعالیت های کاری جهت حفاظت سلامت خود از تجهیزات ایمنی مناسب همچون دستکش کار، کلاه ایمنی، کفش کار و ... استفاده نمایند. به طور کلی انتخاب جنس دستکش کار به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به نوع آسیب هایی که فرد را تحت تأثیر قرار می دهد، اشاره نمود. اگر قصد خرید دستکش کار استاندارد دارید، پیشنهاد می کنم از افراد متخصص مشورت نمائید. فروشگاه رادین ایمن با هدف آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان، این مقاله را در خصوص معرفی انواع  دستکش کار  فراهم نموده اند.

با توجه به خطراتی که مشاغل مختلف ممکن است کارگران را تهدید کند، انتخاب نوع دستکش کار از اهمیت بالایی برخوردار است. حرفه هایی که با ابزارآلات جوشکاری، دستگاه های برش، سقوط اجسام، سوختگی و ... روبرو می باشند، می توانند به سهولت دستکش کار مناسبی را تهیه نمایند. در همین راستا انواع دستکش کار با متریال متفاوت ساخته شده اند و جهت انجام فعالیت های مختلف می توانند از مزایای آنها استفاده نمایند. البته هنگام خرید دستکش ایمنی، توجه به عدم کاهش مهارت و دقت شما در اجرای کار حائز اهمیت خواهد بود.

دستکش کار لاتکس، دستکش کار برزنتی، دستکش ایمنی چرمی، دستکش کار آتش نشانی، دستکس کار ضد اسید، دستکش کار جوشکاری، دستکش کار پلاستیکی و ... برخی از انواع دستکش کار رایج در بازار به شمار می روند. در نتیجه مدیران پیمانکار و شرکت ها می توانند متناسب با خطرات احتمالی که پرسنل آنها با آن روبرو هستند، انتخاب و خرید دستکش کار استاندارد را انجام دهند. جهت سفارش اینترنتی خرید کفش کار و دستکش کار استاندارد می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()