فروش نوار خطر و کاربرد های آن

همان طور که می‌دانید، شرکت باران پلاست، یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوازم پلاستیکی و نایلونی می‌باشد. فروش نوار خطر توسط شرکت باران پلاست، هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و اینترنتی می‌باشد. فروش نوار خطر به دلایل خاصی صورت می‌گیرد. نوار خطر، توسط پلی اتیلن ساخته شده است و در رنگ ها و طرح های مختلفی قابل ارائه به بازار می‌باشد. باران پلاست از تولید کنندگان برتر نوار خطر با کیفیت می‌باشد. اما در ادامه سعی داریم که ببینیم، فروش نوار خطر ، به چه دردی می‌خورد و در کجا ها استفاده دارد. با ما همراه باشید.

موارد مصرفی نوار خطر

نوار خطر به عنوان هشدار دهنده شناخته می‌شود. در بسیاری از جا ها نیز به نوار خطر، نوار هشدار نیز می‌گویند. باران پلاست از تولید کنندگان نوار خطر با کیفیت می‌باشد که قیمت آن نیز نسبت به سایر تولید کنندگان، پایین تر است. در فروش نوار خطر، نکاتی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. برای مثال، این نوار قرار است در کجا مورد استفاده قرار بگیرد. نوار های خطر اصولا در مناطقی که در آن ساخت و ساز صورت می‌گیرد یا یک تعمیرات ساختمانی وجود دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. فروش نایلون حبابدار از طریق سایت باران پلاست انجام می گیرد. 

یا در قسمت هایی که شرکت گاز، اقدام به تعویض لوله گاز یا رفع خرابی لوله ها کرده است، حتما باید از این نوار استفاده شود تا افراد دیگری نزدیک محل نشوند. یا مثلا اداره آبیاری اقدام به رفع ترکیدگی لوله می‌کند و مستلزم استفاده از نوار خطر است. اصولا نوار های خطر به رنگ زرد تولید می‌شوند. ولی در شرکت باران پلاست، انواع رنگ های مختلف قابلیت اجرا شدن بر روی نوار خطر را دارند. برای مثال، نوار های هشدار دهنده شرکت آب و فاضلاب به رنگ آبی هستند و کلمه آب و فاضلاب بر روی آن ها نوشته شده است. باران پلاست از معتبر ترین شرکت های ارائه دهنده محصولات پلاستیکی و نایلونی در کشور است.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 640
نمایش همه
علاقه مندی ها ()