فروش نایلون حبابدار و موارد مصرفی آن

یکی از پر کاربردترین موارد مصرفی در میان نایلون ها، نایلون حبابدار می‌باشد. امروزه فروش نایلون حبابدار به دلیل افزایش تولیدات حساس الکترونیکی، الکتریکی و سایر لوازم شکننده، افزایش یافته است. حتی  فروش نایلون حبابدار به صورت اینترنتی نیز رو به افزایش است. فروشگاه اینترنتی باران پلاست، یکی از همین فروشگاه های فروش نایلون حبابدار می‌باشد. باران پلاست، بزرگ ترین ارائه دهنده محصولات پلاستیکی و نایلونی از جمله نایلون حبابدار می‌باشد. یکی از مهم ترین موارد مصرفی نایلون های حبابدار، استفاده در امر بسته بندی است. در بسته بندی، به دلیل این که لوازم و اشیاء، آسیب جدی نبینند از نایلون حبابدار استفاده می‌شود. در فروشگاه باران پلاست، سایز های مختلف برای فروش نایلون حبابدار موجود است که می‌توان آن ها را خریداری نمود.

فروش اینترنتی نایلون حبابدار

امروزه به دلیل گسترش فضای مجازی و آسان تر شدن امور خرید و فروش کالا ها ، مردم علاقه ی بسیار زیادی به خرید حضوری اجناس مورد نیاز خود را ندارند . به همین دلیل امکان فروش استرچ پالت بند و نایلون حبابدار به صورت اینترنتی از بستر فروشگاه اینترنتی باران پلاست فراهم شده است. تمام کسانی که به نایلون حبابدار نیاز داشته باشند می‌توانند با ورود به فروشگاه باران پلاست، اجناس مورد نظر خود را سفارش دهند.

قیمت نایلون های حبابدار

تفاوت قیمت نابلون حبابدار به عواملی همچون، سایز نایلون حبابدار، ضخامت نایلون حبابدار و میزان طول خریداری شده بستگی دارد. اگر به صورت رول خریداری کنید، قیمت آن نیز عمده حساب خواهد شد. یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نایلون های حبابدار، باران پلاست می‌باشد.

موارد مصرفی نایلون حبابدار

امروزه نایلون های حبابدار در قسمت های مختلفی استفاده می‌شود. از جمله این مصارف عبارتند از مصارف صنعتی، باربری، اثاث کشی، تولید قطعات الکتریکی و الکترونیکی، خودرو و موتور سازی و ... . برای مثال در کارخانه های تولید لوازم خانگی، از نایلون حبابدار جهت بسته بندی محصول نهایی استفاده می‌شود.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 572
نمایش همه
علاقه مندی ها ()