تردمیل یک وسیله برای ورزش های هوازی است که این روزها به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. علاوه بر تمرینات هوازی، شما می توانید از این وسیله ورزشی برای کاهش وزن خود نیز استفاده کنید. اگر شما تصمیم دارید وزن خود را کاهش دهید،   تردمیل در رسیدن به هدفتان به شما کمک خواهد کرد.

اگر به دنبال کاهش وزن با استفاده از تردمیل هستید، اما هر بار از یک سرعت و یک شیب مشخص برای تمرینات خود استفاده می کنید، احتمالا نتیجه ای نخواهید گرفت.

در این مقاله تردمیل کو به شیوه های کاهش وزن با تردمیل پرداخته شده است که امیدوارم با خواندن آن اطلاعات مفیدی در رابطه با اسرار کاهش وزن با این وسیله ورزشی به دست آورید.  

حقیقت این است که راه رفتن روی تردمیل می تواند از یک پیاده روی طولانی و خسته کننده به یک تمرین سریع تبدیل شود که چربی سوزی نیز به همراه دارد. فقط کافی است استراتژی های آن را یاد بگیرید. در این مطلب چندین فوت و فن به شما آموزش داده می شود تا بتوانید کالری بیشتری بسوزانید.

ترکیب کنید

شاید اصل کاهش وزن، ساده به نظر بیاید؛ سوزاندن کالری بیشتر برابر است با وزن کمتر. برای سوزاندن کالری بیشتر نیز شما باید شدت تمرینات یا سرعت آن را افزایش دهید.

اما نکته مهم این است که اگر با بیشینه ضربان قلب خود تمرینات را انجام دهید، به احتمال زیاد به زودی خسته خواهید شد. ولی اگر با ضربان قلب کمتر و آهسته تر ولی با ثبات و پایداری بیشتر روتین ورزشی خود را انجام دهید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

برای مثال اگر به طور معمول 20 دقیقه ورزش می کنید، پس از چندین جلسه مداوم می توانید زمان تمرین را به 30 دقیقه افزایش دهید و همچنین سرعت را هم کمی بالا ببرید. اما فراموش نکنید که این کار را هر از چند گاهی انجام دهید. بیشتر روزها همان زمان طولانی تر و سرعت کمتر برای شما کفایت خواهند کرد.

فواصل مهم هستند

تحقیقات نشان داده است زنانی که 2 دقیقه با شدت بالا دویدند و سپس 3 دقیقه سرعت خود را کاهش دادند، روز بعد از تمرین کالری بیشتری سوزاندند. این مقایسه نسبت به کسانی انجام گرفته بود که تمرین را با یک ریتم آرام و یکنواخت انجام داده بودند. علاوه بر آن، افراد گروه اول 4 درصد از چربی خود را طی هفته های آتی از دست دادند. در مقابل، کاهش چربی در گروه دوم به هیچ وجه مشاهده نشد.

طبق نظر متخصصان، بهتر است با نسبت های 1 به 1 یا 1 به 2 تمرینات خود را آغاز کنید. برای مثال، 30 تا 60 ثانیه سرعت خود را افزایش دهید. سپس به همان اندازه یا دو برابر آن، سرعت خود را کمتر کنید.

سرعتی انتخاب کنید که برای 2 تا 5 دقیقه بتوانید آن را حفظ کنید. فراموش نکنید در حین این تمرینات و کاهش و افزایش سرعت در فواصل مختلف، باید احساس قوی تر شدن کنید، نه اینکه با تمرین خود را خسته کنید و از نفس بیفتید. انتخاب با شما است که سرعت خود را افزایش دهید، اما حتما قبل از آن به صدای بدن خود گوش کنید.

روی تردمیل هوشمندانه تر قدم بردارید

به نظر می رسد با افزایش دادن شیب تردمیل کالری بیشتری خواهید سوزاند. ممکن است این موضوع ساده به نظر برسد. اما توجه کنید که دویدن یا قدم برداشتن روی سراشیبی می تواند برای بدن شما دشوار باشد.

بیشتر ما این موضوع را می دانیم. ولی زمانی که روی این وسیله ورزشی قرار می گیریم، ممکن است آن را فراموش کنیم و فقط بخواهیم رو به جلو حرکت کنیم.

به جای این کار، بهتر است تصور کنیم در محیط بیرون از خانه و در یک سراشیبی قرار داریم. توان و انرژی لازم برای بالا رفتن از دامنه کوه را تصور کنید و همانگونه روی تردمیل قدم بردارید. این کار به شما کمک می کند عضلات خود را بهتر بسازید.

 بسیاری از ما با این تجربه مواجه شدیم که طی کردن مسافت های طولانی برایمان زحمتی ندارد. اما همیشه این طور نیست و گاهی هم احساس خستگی شدید و بی انرژی بودن می کنیم. بهتر است تمرین های خود را در این گونه مواقع کنسل نکنیم. در عوض نیازی هم نیست که مثل همیشه برای خود چالش ایجاد کنیم.

حتی می توانیم از سرعت و شدت همیشگی روتین خود نیز بکاهیم. با این کار هم به بدن خود اجازه بازیابی انرژی را می دهیم و هم برنامه منظم ورزش خود را حفظ می کنیم.

کلام آخر

امروزه تردمیل ها به یکی از محبوب ترین وسیله های ورزشی تبدیل شده اند. افراد با انگیزه ها و به دلایل متفاوتی از انواع تردمیل در جهت ارتقا سلامت جسمی و ذهنی خود استفاده می کنند.

بسیاری از افراد هستند که تلاش می کنند وزن خود را با استفاده از تردمیل کاهش دهند. این افراد بهتر است قبل از شروع این مسیر، فوت و فن های کاهش وزن را یاد بگیرند و در روتین ورزشی خود به کار ببندد. فروش تردمیل باشگاهی در مدل های جدید انجام می گیرد. 

چندین مورد از این استراتژی ها در این مقاله تردمیل کو مورد بررسی قرار گرفت. امیدواریم که افراد با اطلاع از آن ها نتیجه بهتری از کاهش وزن به دست آورند. 

 فروشگاه تردمیل کو

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()