یکی از بهترین لوازم ورزشی که در تناسب اندام افراد نقش دارد تردمیل است. از طرفی چون استفاده پیچیده ای ندارد و در همه جا مانند خانه یا باشگاه قابل استفاده است، مشتری های زیادی را به خود اختصاص می دهد.

از این رو  فروش تردمیل هر روزه رو به افزایش است و جزو پرفروش ترین لوازم ورزشی به حساب می آید. همه افراد دوست دارند که اندامی زیبا و طبیعی داشته باشند. بنابراین دور از انتظار نیست که تقاضا برای خرید تردمیل زیادی شود.

بسیاری شما درباره انواع تردمیل چیزی نمی دانید و فکر می کنید که تنها یک نوع تردمیل وجود دارد. در این مقاله قصد داریم که درباره فروش تردمیل زیر آب نسبت به تردمیل معمولی و ویژگی های آن ها با شما صحبت کنیم. بنابراین تا پایان مقاله همراه ما باشید و از این مطالب مفید بهره ببرید.

فروش تردمیل زیر آب نسبت به تردمیل معمولی چگونه است؟

شاید برای شما عجیب باشد که آیا تردمیل زیر آب هم وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این تردمیل ها یکی از جدیدترین و گران قیمت ترین تردمیل های روز دنیاست. با وجود این فروش آن نسبت به تردمیل های معمولی کمتر خواهد بود.

زیرا تردمیل های زیر آب نیاز به نگهداری ویژه ای دارند و باید به طور مداوم بررسی شوند. محل قرار گیری، نحوه استفاده و غیره در تردمیل های زیر آب بسیار اهمیت دارد. این درحالی است که تردمیل های معمولی با قرارگیری در محیط منزل یا باشگاه مراقبت دیگری نمی خواهند.

تمام این نکات باعث می شود که فروش تردمیل زیر آب نسبت به تردمیل معمولی کمتر باشد. زیرا نگهداری از تردمیل های زیر آب برای همه افراد امکان پذیر نیست. درحالیکه تردمیل های معمولی شرایط خاصی ندارند و همه افراد می توانند بسته به نیاز خود یکی از آن ها را بخرند.

تردمیل های زیر آب تنها برای خانه های لوکس یا مراکز درمانی ویه مناسب است. در غیر اینصورت حتی در مراکز درمانی معمولی نیز شرایط نگهداری از این تردمیل ها وجود ندارد.

با تردمیل زیر آب آشنا شوید

یکی از جذاب ترین تردمیل هایی که در بین تردمیل های گران قیمت خودنمایی می کند، تردمیل آبی است. این تردمیل فضایی را برای شما فراهم می کند که بدون نیاز به استخر بتوانید در آب راه بروید. همانطور که می دانید راه رفتن در آب برای افرادی که کمردرد دارند توصیه می شود.

از این رو تردمیل های آبی برای افرادی طراحی شده اند که شرایط لازم برای مراجعه به استخر را ندارند و از مکان های عمومی خوششان نمی آید. این تردمیل ها کاملا تمیز و به دور از هرگونه میکروب برای استفاده شخصی افراد طراحی می شود.

یعنی هر فرد به طور مجزا از آن استفاده می کند و پس از استفاده آب درون تردمیل تخلیه و داخل آن ضد عفونی می شود. در آخر نیز آب جدید برای استفاده فرد دیگر وارد مخزن خواهد شد. این تردمیل ها در همه جا قابل استفاده هستند و محدودیتی نخواهد داشت.

تردمیل آبی برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که گفته شد در مراکز درمانی خاص فروش تردمیل آبی نسبت به تردمیل معمولی بیشتر است. زیرا در این مکان ها جای کافی برای نگهداری از این تردمیل ها وجود دارد. از طرفی به دلیل مراجعه برخی از بیماران خاص باید این دستگاه ورزشی در مراکز درمانی بزرگ وجود داشته باشد.

افرادی که دارای کمردرد هستند در برخی از مواقع پزشک تشخیص می دهد که باید از این وسیله درمانی استفاده کنند. این وسیله دارای مخزن آب خواهد بود که پس از استفاده هر فرد به طور کامل تخلیه می شود و دوباره با آب جدید پر خواهد شد.

قابل به ذکر است که قبل از ورود هر بیمار دستگاه به طور کامل ضد عفونی خواهد شد. این کار از انتقال ویروس و میکروب نیز جلوگیری می کند. از طرفی می توان گفت که این دستگاه ها تاثیر زیادی بر کمردرد و پادرد افراد دارد.

زیرا به دلیل وجود آب شرایطی شبیه به استخر را فراهم می کند. همانطور که در جریان هستید راه رفتن در استخر برای افرادی که کمر درد دارند بسیار موثر خواهد بود.

در این شرایط کرونایی که امکان استفاده از استخرها وجود ندارد، این تردمیل های زیر آب می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

مزایای تردمیل زیر آب

درست است که فروش تردمیل زیر آب نسبت به تردمیل معمولی کمتر است، اما این تردمیل ها مزایایی نیز دارد که در این قسمت با هم بررسی می کنیم.

استفاده درمانی

با توجه به اینکه این تردمیل ها فضایی شبیه به پیاده روی در استخر را ایجاد می کند، تاثیر زیادی در کمردرد و پادرد افراد خواهد داشت. بنابراین برای استفاده های پزشکی بسیار مناسب و مفید خواهد بود.

تناسب اندام

همانطور که در جریان هستید تردمیل ها برای ایجاد تناسب اندام در افراد استفاده می شوند. این تردمیل ها نیز چربی سوزی فراوانی را در بدن ایجاد می کنند که در آخر باعث تناسب اندام خواهد شد.

جلوگیری از انتقال میکروب

با توجه به اینکه تردمیل های آبی پس از استفاده به طور کامل ضد عفونی می شوند و مخزن آن تخلیه می شوند، از بروز میکروب جلوگیری می کنند. این ویژگی برای شرایط کرونایی بسیار مناسب خواهد بود. زیرا امکان استفاده عمومی از این وسیله وجود ندارد و مانع از انتقال ویروس می شود.

معایب تردمیل زیر آب

حال که با مزایای تردمیل زیر آب آشنا شدید نوبت به معایب آن است که در این قسا با یکدیگر برسی خواهیم کرد.

قیمت بالا

مهم ترین مسئله ای که در بررسی معایب تردمیل زیر آب به چشم می خورد و باعث می شود که فروش تردمیل زیر آب نسبت به تردمیل معمولی کمتر باد، قیمت بالای آن است. این تردمیل ها جزو گران قیمت ترین تردمیل های محسوب می شوند که هر کسی از عهده خرید آن بر نمی آید.

شرایط نگهداری ویژه

از آنجا که این تردمیل آبی است باید در مکان خاصی استفاده شود. از این رو این تردمیل ها برای استفاده خانگی یا باشگاه های معمولی مناسب نیستند. زیرا مکان زیادی را اشغال می کنند و شرایط خاص خود را دارند. فروش تردمیل خانگی از طریق سایت با کیفیت بالا انجام می گیرد. 

از این برای استفاده خانگی شما گزینه مناسبی نخواهند بود. این تردمیل ها را در مراکز درمانی، باشگاه های بزرگ و خانه های لوکس به کار می برند که شرایط نگهداری آن وجود داشته باشد.

سخن آخر

با این تفاسیر متوجه شدید که چرا فروش تردمیل زیر آب نسبت به تردمیل های معمولی کمتر است و خواهان کمتری دارد. از این رو اگر دوست دارید که با این تردمیل جذاب آشنا شوید می توانید به فروشگاه هایپرجیم سری بزنید و اطلاعات کاملی را دریافت کنید.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 370
نمایش همه
علاقه مندی ها ()