هدف از این مقاله تردمیل آنلاین  ارائه توضیحاتی در خصوص امکانات تردمیل ها است که در موقع  خرید تردمیل باید به آن ها دقت کنید. معمولا انتخاب تردمیل با مدل ها و برندهای زیادی که امکانات گسترده ای برای کاربران خود ارائه می دهند، کار راحتی نیست. اطلاع از این امکانات تا حد ممکن به شما در انتخاب مدل مناسبتان کمک خواهد کرد.

اندازه مهم است

قبل از خرید تردمیل، به فضای مورد نیاز آن فکر کنید. اگر فضای زیادی در اختیار دارید، انتخاب شما می تواند هر نوع تردمیلی باشد. ولی اگر فضای شما محدود است، حتما در قسمت خصوصیات تردمیل به اندازه آن دقت کنید. به احتمال زیاد تردمیل های تاشو گزینه مناسبی برای شما هستند.

به علاوه برخی تردمیل ها دارای چرخ هستند که جابه جایی آن ها را آسان می کند. اگر قصد دارید هر چند وقت یکبار محل قرارگیری تردمیل را تغییر دهید، یک تردمیل چرخ دار می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

همچنین بعضی از تردمیل ها به گونه ای طراحی شده اند که کاملا به صورت تخت درمیایند. بنابراین آن ها را می توان زیرتخت یا در کمد جای داد. اگر شما فضای کافی برای تردمیل ندارید یا به طور مثال ترجیح می دهید هر از چند گاهی آن را جمع کنید، این ویژگی به کار شما خواهد آمد.

ارتفاع سقف خود را نیز اندازه بگیرید. خیلی از افراد هنگام دویدن روی تردمیل از سطح شیبدار استفاده می کنند که باعث می شود ارتفاع بیشتری مورد نیاز آن ها باشد. مخصوصا اگر شخصی که از تردمیل استفاده می کند، قد بلند باشد، این مورد مسئله ساز خواهد شد. به علاوه که دویدن و بالا و پایین پریدن نیز فضای بیشتری می خواهد.

اگر در زمان استفاده از تردمیل می خواهید به آهنگ یا پادکست گوش دهید و نیاز به اینترنت دارید، حتما بررسی کنید که محل قرارگیری تردمیل مناسب استفاده از اینترنت پرسرعت باشد. در نظر گرفتن همه این موارد به شما کمک خواهد کرد تردمیلی انتخاب کنید که مناسب فضای در دسترس شما است.

الکتریکی یا مکانیکی؟

دو نوع تردمیل وجود دارد؛ مکانیکی و الکتریکی. این که کدام یک را انتخاب کنید کاملا به نیازهای شما از تردمیل بستگی دارد. هنگام استفاده از یک تردمیل مکانیکی لازم است شما با قدرت پاهای خود و قدم برداشتن به سمت جلو تسمه را بچرخانید. به این ترتیب تسمه با نیروی شما حرکت می کند و شما می توانید روی آن راه بروید یا بدوید.

تردمیل های مکانیکی قیمت کمتری نسبت به تردمیل های الکتریکی دارند و همچنین از امکانات کمتری برخوردارند. اما مهم ترین مزیت تردمیل های مکانیکی این است که نیازی به برق ندارند. این به این معنا است که شما آزادی زیادی در انتخاب مکان تردمیل دارید و می توانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید.

تردمیل الکتریکی نیاز به برق دارد که بتوان از آن استفاده کرد. به علاوه تردمیل های الکتریکی امکانات بیشتری از جمله قابلیت ایجاد شیب، برنامه های ورزشی متنوع، مانیتور و خروجی پخش صدا دارند.

موتور تردمیل شما چند اسب بخار است؟

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر خرید تردمیل، قدرت موتور آن است. واحد اندازه گیری قدرت موتور تردمیل ها، اسب بخار است. در این قسمت به بیان اطلاعاتی در مورد قدرت موتورها می پردازیم. بیشتر موتورهای الکتریکی با جریان مستقیم کار می کنند. بنابراین موتورهایی که در این قسمت در مورد آن ها صحبت می کنیم، همگی با جریان مستقیم کار می کنند.

نحوه عملکرد موتورهایی که با جریان متناوب کار می کنند، با موتورهای جریان مستقیم، متفاوت است. موتورهای جریان متناوب قادرند قدرت بیشتری تولید کنند. ولی تردمیل هایی که موتور آن ها با جریان متناوب کار می کنند، به ندرت ساخته می شوند.

کمتر از 30 اسب بخار

تردمیل هایی که موتور آن ها 30 اسب بخار یا کمتر از آن قدرت دارند، برای قدم زدن و پیاده روی سریع مناسبند. بیشینه سرعتی که این تردمیل ها تامین می کنند، 10 کیلومتر بر ساعت است. همچنین استفاده از این تردمیل ها برای مسافت های طولانی توصیه نمی شود. به این معنی که بهتر است بیشتر از یک ساعت در طول روز استفاده نشوند.

30 تا 35 اسب بخار

این قدرت از انواع تمرینات پشتیبانی می کند. شما قادرید قدم زدن، پیاده روی و دو سریع را بدون هیچ مشکلی با این تردمیل ها انجام دهید. هزینه این تردمیل ها نیز مناسب است و آن ها سرعت و توان مناسبی را برای شما فراهم می کنند.

اما این تردمیل ها برای دویدن های بسیار سریع و مسافت های بیشتر از 13 کیلومتر ممکن است دچار مشکل شوند. همچنین استفاده از این تردمیل ها توسط چندین کاربر برای بیشتر از 2 ساعت در روز توصیه نمی شود.

3.5 تا 4 اسب بخار

یک موتور با این قدرت می تواند توسط چندین کاربر استفاده شود. همچنین تردمیل هایی با قدرت بیشتر از 4 اسب بخار، خیلی کم هستند. بنابراین موتورهایی با قدرت 3.5 تا 4 اسب بخار بهترین نوع موتورها به حساب میایند. دوندگان ماراتن معمولا از این نوع تردمیل ها برای تمرینات خود استفاده می کنند. خرید تردمیل خانگی را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.  

بیشتر از 4 اسب بخار

این نوع موتورها قدرت بسیار بالایی دارند و عموما برای تمرینات سنگین، مسافت های بسیار طولانی و سرعت های بالا مورد استفاده واقع می شوند.

کلام آخر

بسیار مهم است که بدانید قبل از خرید تردمیل باید به چه مسائلی در مورد آن دقت کنید و با توجه به نیازهایی که دارید تردمیل چه امکاناتی در اختیار شما قرار می دهد. در این مقاله تردمیل آنلاین بیشتر به اندازه تردمیل و جزئیات مربوط به موتور آن پرداخته شده است که با خواندن آن می توانید اطلاعات مفیدی در این زمینه ها به دست آورید.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی تردمیل آنلاین 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()