دستگاه های اسکی فضایی باشگاهی به نوعی طراحی شده اند که شما می توانید تنها با خرید یا استفاده از این محصول تمام فعالیت های ورزشی که بدن شما نیاز دارد را بدون داشتن کوچکترین دغدغه ای برطرف کرده و پس از مدتی شاهد یک اندام متناسب و ورزشی باشید! افراد زیادی برای داشتن یک روتین ورزشی به باشگاه های متنوعی می روند اما بسیاری از افراد نیز در این میان وجود دارند که به دلیل داشتن مشغله کاری در روز توانایی رفتن به باشگا ه ها را ندارند. در چنین شرایطی تصمیم می گیرند که باشگاه را به خانه خود ببرند!

شاید با خواندن این جمله تعجب کنید اما هیچ کاری نشد ندارد و شما حتی می توانید باشگاه را به راحتی بوسیله یک یا دو دستگاه ورزشی به خانه خود ببرید! تنها کافی است وسیله مورد علاقه خود را خریداری کرده و پس از آن روتین ورزشی خود را شروع کنید. انواع اسکی فضایی باشگاهی و خانگی زیادی در بازار با کاربردهای متنوعی وجود دارد که اگر می خواهید نسبت به این موارد آشناییت داشته باشید، بهتر است مطالبی که هایپر جیم برای شما در ادامه قرار می دهد را به خوبی مطالعه کنید.

انواع اسکی فضایی به چه صورت است؟

در درجه اول بهتر است با انواع مختلف این محصول آشنا شوید و بدانید که چند نوع از این دستگاه در بازار وجود دارد. اگر بخواهیم این محصول ورزشی را در دو دسته کلی طبقه بندی کنیم، می توان به دستگاه اسکی فضایی باشگاهی و خانگی تقسیم کرد. عملکرد این محصول به نوعی است که انگار شما در حال بالا رفتن از کوه یا پله هستید. همانطور که می دانید انجام دادن فعالیت هایی شبیه این موارد کمک بسیار زیادی به تقویت عضلات پا، کمر، لگن و همچنین ستون فقرات شما می کند. علاوه بر این مورد می توان به جنب و جوش اعضای داخلی بدن شما نیز اشاره کرد.

با انجام دادن فعالیت ورزشی روی این محصول نه تنها بخش بیرونی و عضلانی بدن شما، بلکه قسمت های داخلی از جمله، میزان ضربان قلب، شش ها، گردش خون در رگ ها و دیگر موارد نیز تقویت شده و می تواند بدن سالم تری را برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به اینکه این دستگاه ورزشی را به دو دسته کلی تقسیم بندی کرده اند نیاز است به این موضوع هم اشاره کرد که عملکرد و تکنولوژی هایی که روی این دستگاه ها طراحی کرده اند نیز متفاوت است.

 در اسکی فضایی خانگی شما شاهد سایز و اندازه متوسط و کوچکتری نسبت به دستگاه اسکی فضایی باشگاهی دارید و علت این تفاوت سایز وجود فضای اندک در خانه ها به حساب می آید. افراد زیادی تمایل دارند که این محصول را برای خانه خود خریداری کنند اما به دنبال محصولی می گردند که فضای زیادی را در خانه آن ها اشغال نکند. با توجه به اینکه مدل باشگاهی این محصول در ابعاد بزرگتری قرار دارد و افراد متعدد و زیادی نیز قادر خواهند بود از این دستگاه در باشگاه استفاده کنند. همچنین می توان گفت که مدل خانگی این دستگاه ورزشی بدلیل جابه جایی های متعدد که توسط افراد صورت می گیرد از وزن کمتری نیز نسب به مدل باشگاهی این دستگاه برخوردار است.

علت تفاوت در اسکی فضایی خانگی و باشگاهی چیست؟

همانطور که به برخی از موارد و تفاوت ها در بالا به آن اشاره کردیم نیاز است به چند مورد اضافه تر هم اشاره کنیم که بتوانید کاملا نسبت به این دستگاه ورزشی آگاهی داشته باشید. دستگاه ورزشی اسکی فضایی باشگاهی بدلیل اینکه افراد زیادی در طول یک روز با سن، قد، وزن های متفاوتی ممکن است از آن بهره مند شوند این دستگاه ها را به نوعی طراحی می کنند که از استقامت و محکمی بالایی نیز برخوردار باشد. اگر شما هم از وزن و قد بیشتری نسبت به دیگر افراد برخوردار هستید، بهتر است برای استفاده از نوع باشگاهی این دستگاه ورزشی استفاده کنید که بتواند تحمل وزن شما را داشته باشد و سریع تر به وزن ایده آل خود دست پیدا کنید.

چند نوع از دستگاه اسکی فضایی باشگاهی وجود دارد؟

همانطور که گفتیم ممکن است که مدل و طرح های مختلفی از این محصول با نام اسکی فضایی روانه بازار شود. بخاطر همین موضوع می توان گفت که بسیاری از این دستگاه های ورزشی روی پایین تنه و پاهای افراد تمرکز زیادی دارد و اگر خواهان فرم و عضله سازی این قسمت از بدن خود هستید، بهتر است از این نوع اسکی فضایی استفاده کنید. نوع دیگری از این محصول به صورتی طراحی شده است که بیشتر روی نیم  تنه بالایی افراد فعالیت دارد و اگر پس از مدتی از این محصول استفاده کنید، متوجه تغییرات و کشش های زیادی در قسمت بالا تنه خود خواهید شد.

 زیرا علاوه بر اینکه به صورت همزمان می توانید روی این دستگاه ورزشی عمل پدال زدن را انجام دهید بوسیله دست خود باید میله های طراحی شده روی این دستگاه را نیز گرفته که به صورت همزمان فعالیت دست و پاهای خود را به صورت مورب یا هم جهت حرکت دهید. اگر از دستگاهی استفاده می کنید که دسته های طراحی شده روی آن در سمت جلو طراحی شده است باید گفت که در این حالت وزن بدن شما به سمت جلو متمایل می شود. که می توانید با تغییر در حالت و نوع قرار گرفتن دسته های این محصول تعادل خود را حفظ کنید.
دو نوع برقی و دستی اسکی فضایی باشگاهی

از نظر مقاومت اگر بخواهیم این محصول ورزشی را مورد بررسی قرار دهیم می توان به وجود نوع موتور این دستگاه اشاره کرد. به عنوان مثال این محصول در دو نوع مگنتی و الکترو مگنتی طبقه بندی می شود. در نوع مگنتی مقاومت و فعالیت این دستگاه به صورت نیرو و جنب و جوش افراد صورت می گیرد اما در نوع دیگر آن که به الکترومغناطیسی هم معروف است به صورت برق و با موتور روشن می شود. با توجه به این دو مورد می توانید از هر کدام برای داشتن یک روتین ورزشی خود استفاده کنید. فروش اسکی فضایی در مدل های خانگی و باشگاهی انجام می گیرد. 

کلام آخر

هر فردی نیاز دارد برای داشتن یک اندام ایده آل خود اقدام به ورزش کردن کند. شما می توانید برای انجام دادن این کار به باشگاه ها رفته و از دستگاه های ورزشی زیادی جهت بهبود و پیشرفت در روند ورزش خود بهره مند شوید. دستگاه اسکی فضایی باشگاهی یکی از چندین نوع مختلف محصولات ورزشی به حساب می آید که می توانید در انواع باشگاه ها شاهد آن باشید. با توجه به مدل های مختلفی که در بالا برای شما نام بردیم اکنون می توانید به راحتی با این محصولات استفاده کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 284
نمایش همه
علاقه مندی ها ()