با گذشت زمان تردمیل ها به شدت محبوب شده اند و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته اند. بسیاری از افراد به دلیل داشتن اهداف بلندمدت ورزشی تردمیل خانگی تهیه می کنند. در صورتی که بسیاری دیگر ترجیح می دهند  از تردمیل باشگاهی استفاده کنند.

این افراد معمولا در باشگاه از این تردمیل ها استفاده می کنند چون دسترسی به محیط باشگاه برای آن ها آسان تر و کم  هزینه تر از خرید تردمیل است. در صورتی که بعضی افراد نیز برای اهداف حرفه ای تردمیل های باشگاهی خریداری می کنند. در این مقاله به تفاوت های این دو نوع تردمیل می پردازیم و به شما کمک می کنیم با مطالعه این مطلب دید خوبی نسبت به ویژگی ها و قابلیت های این تردمیل ها پیدا کنید.خرید تردمیل خانگی از طریق سایت در انواع جدید انجام ی گیرد. 

تردمیل خانگی

تردمیل های خانگی در دو مدل معمولی و تاشو عرضه می شوند. مزیت مدل های تاشو در اشغال کردن فضای منزل شما است. اگر فضای کافی ندارید یا دوست دارید تردمیل به راحتی در دسترس شما باشد این مدل ها برای شما مناسب هستند.

تردمیل های خانگی معمولا قابلیت های کاربردی و کاربری آسانی دارند. قابلیت شخصی سازی این تردمیل ها به شما اجازه می دهد به راحتی تردمیل را مناسب با شرایط خود تنظیم کنید.

قیمت تردمیل خانگی یکی از مزیت های آن است. اگر شما یک علاقه مند به دویدن و ورزش هستید می توانید با بودجه ای خیلی کمتر از هزینه تردمیل باشگاهی، یک تردمیل خانگی ارزان تهیه کنید و از دویدن روی آن لذت ببرید.

همچنین بسیاری از تردمیل های خانگی مجهز به سیستم جذب ضربه هستند که فواید زیادی برای سلامتی مفاصل شما در طولانی مدت به همراه دارد. این سیستم از بروز دردهای مزمن در زانو، مچ پا و کمر به علت دویدن طولانی جلوگیری می کند.

به علاوه وقتی شما حوصله باشگاه رفتن را ندارید یا اینکه شرایط آب وهوایی به گونه ای است که ترجیح می دهید از خانه خارج نشوید، تردمیل خانگی گزینه بسیار مناسبی است. همچنین بعضی اوقات باشگاه ها می توانند خیلی شلوغ و پر هرج   و  مرج باشند. در مقایسه با دویدن در فضای آزاد یا باشگاه، استفاده از تردمیل در خانه آرامش بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب می توانید روی تمرین خود بیشتر تمرکز کنید.

تردمیل  باشگاهی

این نوع تردمیل ها در 99 درصد موارد ثابت و غیرقابل تاشدن هستند. به این معنی که اندازه آن ها به هیچ وجه کوچک تر نمی شود. این تردمیل ها برای تمرین های شدید و تحمل وزن های زیاد طراحی شده اند. موتور تردمیل های باشگاهی قدرت بالایی دارد و از آن ها می توان برای ساعت های طولانی استفاده کرد. طراحی این تردمیل ها به گونه ای است که با وجود استفاده طولانی مدت، هزینه تعمیر و نگهداری آن ها کم است.

به سطح صاف تردمیل که افراد روی آن راه می روند اصطلاحا تسمه گفته می شود. ویژگی دیگر تردمیل های باشگاهی طراحی تسمه و کیفیت بالای آن است. به طوری که ثبات بیشتر و سروصدای کمتری نسبت به تردمیل های خانگی دارند.

تردمیل های باشگاهی طیف گسترده ای از تمرین ها شامل قدم زدن سبک تا تمرین ماراتن را پشتیبانی می کنند. کنسول آ ن ها قابلیت برنامه ریزی پیشرفته را دارد و شامل برنامه های سرگرمی صوتی و تصویری می شود.

به طور معمول این نوع تردمیل ها برای باشگاه ها، مجموعه های ورزشی و کلینیک های فیزیوتراپی خریداری می شوند. با این که قابلیت تنظیم و برنامه های مختلفی دارند، استفاده از آن ها به راحتی تردمیل های خانگی نیست و کاربری نسبتا آسانی ندارند.

تردمیل های باشگاهی معمولا به یک سیستم مرکزی متصل می شوند. به همین دلیل راه اندازی آن ها در منزل کار راحتی نیست.

آیا تردمیل خانگی برای باشگاه مناسب است؟

به دلایل زیادی توصیه نمی شود که از تردمیل خانگی برای باشگاه استفاده شود. اولا تردمیل های خانگی وزن سبکی دارند و برای افراد با وزن های متفاوت مناسب نیستند. همچنین به دلیل سبکی آن ها، استفاده طولانی مدت برای ساعت های طولانی پیشنهاد نمی شود.

دوما ممکن است با این کار گارانتی خود را از دست دهید. چون یکی از شرایط گارانتی تردمیل های خانگی عدم استفاده از آن ها برای مصارف باشگاهی است. به این معنی که اگر تردمیل نیاز به تعمیر داشته باشد یا شخصی در هنگام استفاده از آن آسیب ببیند، مسئولیت آن با شما است.

همچنین امکان دارد مشتریان خود را از دست دهید چون انتظارات آن ها از دویدن روی تردمیل برآورده نمی شود.

آیا تردمیل باشگاهی برای منزل مناسب است؟

بر خلاف مورد قبل،  خرید تردمیل باشگاهی برای منزل کاملا بی خطر است. البته یافتن فضای خالی برای یک تردمیل باشگاهی حجیم در منزل ممکن است کار دشواری باشد.

باید به این نکته نیز توجه کنید که قیمت تردمیل های باشگاهی بالاتر از تردمیل های خانگی است. در حقیقت شما به اندازه پولی که هزینه کرده اید از تردمیل باشگاهی استفاده نخواهید کرد. همچنین شاید خرید تردمیلی که قابلیت تا شدن داشته باشد، فضای بیشتری در اختیار شما قرار دهد. 

کلام آخر

پیدا کردن تردمیل مناسب شما کاملا به نیازها و برنامه شما در استفاده از آن بستگی دارد. همچنین مقدار زمانی که به استفاده از تردمیل اختصاص می دهد بر انتخاب شما تاثیرگذار است.

خرید تردمیل خانگی یا باشگاهی باید بر اهداف ورزشی شما منطبق باشد. به امید این که با خواندن این مطلب جواب سوال های خود در مورد تفاوت های تردمیل خانگی و باشگاهی را گرفته باشید و به شما در انتخابتان کمک کرده باشیم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()