یکی از محبوب‌ترین وسائل ورزشی در محیط باشگاه یا خانه، تردمیل به شمار می‌رود. تردمیل دستگاهی شناخته شده برای انجام فعالیت‌های هوازی است و موارد مصرف گوناگونی دارد. همچنین از تردمیل برای لاغری، بهبود فعالیت قلبی عروقی و قوی کردن ماهیچه‌ها استفاده می‌شود.

برندهای مختلفی برای این دستگاه وجود دارد که ممکن است هنگام خرید شما را دچار سردرگمی کند. توجه داشته باشید، قیمت تردمیل با توجه به کشور سازنده و امکانات آن، متغیر است و شما می‌توانید بر حسب بودجه خود، تردمیل مورد نظرتان را خریداری کنید.

 نکته مهم دیگری که در خرید و فروش تردمیل تأثیر دارد برقی بودن یا مکانیکی بودن آن است که این خود تأثیر بسزایی در قیمت فروش تردمیل دارد. در این نوشتار در هایپرجیم سعی بر آن شده است که نکات مهم در زمینه تردمیل‌های پرفروش آورده شود و به انتخاب شما کمک کند.

انواع تردمیل

تردمیل‌های امروزی انواع مختلفی دارند، اما به‌طور کلی به گروه عمده تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم. 

تردمیل‌های خانگی

 تردمیل‌های خانگی، تردمیل‌هایی هستند که از آن ها در محیط منزل استفاده می‌شود. این گونه تردمیل‌ها اغلب خاصیت تا شوندگی دارند. به همین دلیل برای افرادی که دارای منزل کوچکی این ویژگی امتیازی ضروری محسوب می‌شود.

 در بازار توزیع تجهیزات ورزشی، فروش تردمیل‌های خانگی بخش عمده‌ای از بازار را در برگرفته است. نکته مهم در مورد تردمیل‌های خانگی آن است که از این گونه تردمیل‌ها نمی‌توان برای تمرینات حرفه‌ای استفاده کرد.

این قبیل تردمیل‌ها، تنها برای افرادی مناسب است که قصد فعالیت‌های سبک و روزمره دارند، اما به دلایل شخصی قصد شرکت در باشگاه ندارند.

تردمیل‌های باشگاهی

این گروه از تردمیل‌ها برای استفاده در باشگاه و محیط‌های ورزشی مناسب است. تفاوت تردمیل‌های باشگاهی و خانگی در قیمت و قدرت موتور آن‌ها است.

تردمیل‌های باشگاهی برای استفاده‌های طولانی مدت طراحی شده است. همچنین، اندازه و سایز تردمیل‌های باشگاهی از اندازه تردمیل‌های باشگاهی کمی بزرگ‌تر بوده و قدرت موتور ان‌ها بیشتر در نظر گرفته شده است.

تردمیل‌های آبی

همان طور که از نام این مدل تردمیل پیداست، تردمیل‌های آبی برای کف استخر استفاده می‌شود. این تردمیل برای افراد علاقه مند به ورزش‌های آبی طراحی شده است و از آن در استخر و محیط‌های آبی استفاده می‌شود. در ادامه به توضیح ۴ مدل از برندهای پرفروش تردمیل پرداخته شده است.

 تردمیل توربو فیتنس؛ از برندهای پرفروش تردمیل

یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین تردمیل‌های موجود در بازار ایران، تردمیل توربو فیتنس است. این تردمیل ساخت کشور تایوان بوده و یکی از قدیمی‌ترین تردمیل‌های موجود در بازار ایران است.

قدرت موتور این تردمیل با توجه به مدل انتخابی  از ۲. ۵ تا ۵ اسب بخار متغیر است و از ۱۲۰ الی ۱۶۰ کیلوگرم تحمل وزن دارد. به‌دلیل موارد مذکور می‌توان از این تردمیل هم در محیط باشگاه و هم در محیط خانه استفاده کرد.

برای افرادی که منزل کوچکی دارند و به فضای مجزا برای وسائل ورزشی دسترسی ندارند، قابلیت تاشو بودن تردمیل، نکته مهمی به شمار می‌رود. خوشبختانه همه مدل‌های تردمیل توربو فیتنس از این قابلیت بهره‌مند هستند و از این تردمیل به‌راحتی می‌توان در محیط‌های کوچک استفاده کرد.

با توجه به مزیت‌ها و توانایی‌های توربوفیتنس، این تردمیل دارای قیمت مناسبی نسبت به برندهای اروپایی و آمریکایی است، لذا می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معقول صاحب یک تردمیل باکیفیت شوید.

تردمیل اسپرتک

معمولاً اکثر تردمیل‌های این برند طراحی‌های زیبا و جدیدی دارند و این تردمیل در بین کسانی که به دنبال ظاهری زیبا برای وسیله ورزشی خود هستند، پرفروش بوده است.

موتور این تردمیل، ساخت تایوان است و در کشور چین مونتاژ می‌شود. نکته مهم دیگر در خصوص این برند خدمات پس از فروش است که این خود دلیلی بزرگ برای پرفروش بودن این تردمیل محسوب می‌شود.

کمپانی اسپرتک، از برندهای معروف تردمیل و تجهیزات ورزشی است که در همه محصولات خود از تجهیزات به روز و با کیفیت استفاده می‌کند.

برند اسپرتک، در دو مدل تردمیل تولید می‌کند: تردمیل‌های خانگی و تردمیل‌های باشگاهی. شما می‌توانید با توجه به بودجه و نوع برنامه ورزشی خود، تریل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

تردمیل بی اچ فیتنس

یکی از برندهای پر‌فروش تردمیل، برند بی اچ سیستم است که کارخانه سازنده آن در کشور اسپانیا است.

این تردمیل موتور فوق العاده و طراحی منحصر به فردی دارد و دارای ۲ سال ضمانت نامه است. به همین دلیل، قیمت این تردمیل در مقایسه با تردمیل‌های تایوانی و چینی کمی بالاتر است.

قدرت موتور در رده‌های بالاتر این تردمیل تا ۴ اسب بخار است و سرعت آن به ۲۲ کیلومتر می‌رسد.

این دستگاه دارای قابلیت پخش موسیقی است و همچنین امکان تا کردن آن برای مواقعی که نیازی به استفاده از آن نیست، وجود دارد. این تردمیل یکی از برندهای معروف تردمیل در بازار ایران به شمار می‌اید.

تردمیل ایمپالس

تردمیل هایی که در بالا به آن پرداخته شد، اکثرا برای موارد خانگی مناسب هستند. تردمیلی که اکنون قصد معرفی آن را داریم، تردمیلی است که برای افراد حرفه‌ای و ورزشکار مناسب است و از آن برای باشگاه استفاده می‌شود.

تردمیل ایمپالس تحت لیسانس کشور آمریکا است و در کشور چین تولید می‌شود و از برندهای معروف تردمیل در زمینه تردمیل‌های باشگاهی به شمار می‌رود. شیب این دستگاه به‌صورت برقی تنظیم می‌شود و در حین دویدن می‌توان آن را تنظیم کرد.

روی نمایشگر این دستگاه، سرعت دویدن، اندازه شیب، مسافت پیمایش شده، کاری مصرف شده و تعداد ضربان قلب نمایش داده می‌شود.

کلام آخر

همان طور که در قسمت فوق به آن پرداخته شد، تردمیل یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین دستگاه‌های ورزشی در بین ورزشکاران به شمار می‌رود. در توضیحات بالا، چهار مورد از برندهای پرفروش تردمیل نامبرده شد.

این وسیله برای هر گروه سنی مناسب است و افراد مختلف با هر آمادگی جسمانی که دارند می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

با توجه به موارد گفته شده، شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید، دارای یک دستگاه تردمیل شوید. به‌طور کلی، قیمت تردمیل‌های تایوانی از مدل‌های اروپایی و آمریکایی مناسب‌تر است، اما این اختلاف قیمت خرید تردمیل باشگاهی نشانگر خوبی برای کیفیت پایین‌تر نیست.

چنانچه بودجه پایینی دارید اما، علاقه مند به خرید یک دستگاه تردمیل هستید، می‌توانید از داشتن تردمیل‌های مکانیکی بهره مند شوید. تفاوت تردمیل‌های برقی و مکانیکی در نحوه استارت آن‌ها است به این صورت که تردمیل‌های مکانیکی با گذاشتن پا روی تسمه شروع به حرکت می‌کنند؛ اما، در تردمیل‌های برقی با فشردن دکمه استارت، تسمه شروع به چرخش می‌کند.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()