امروزه دستگاه های ورزشی متعددی در انواع و طرح های مختلفی روانه بازار شده است که می توانید با توجه به نیاز خود از آن ها بهره  مند شوید. بخاطر همین موضوع می توان گفت که بخاطر وجود تنوع زیاد در این نوع از دستگاه های ورزشی قیمت های متفاوتی را نیز در بر می گیرد. اما آیا شما تمایل دارید که دستگاه هایی را خریداری کنید که از قیمت پایین و ارزانی برخوردار هستند یا محصولاتی را انتخاب کنید که قیمت نسبتا بالایی را شامل می شوند؟ آیا به نظرشما پایین یا بالا بودن قیمت این محصولات روی تکنولوژی و کاربردهای آن ها تاثییر می گذارد؟ اگر می خواهید اطلاعات کافی در این باره در هنگام خرید تردمیل بدست بیاورید، بهتر است در ادامه با هایپر جیم همراه باشید که این موضوع را برای شما کاملا روشن خواهن کرد.

خرید تردمیل با چه قیمتی مناسب است؟

بسیاری از افراد هنگامی که وارد فروشگاه های محصولات ورزشی می  شوند نمی دانند که باید کدام یک از محصولات را انتخاب کنند و نمی دانند که قیمت محصولات ورزشی که می خواهند از قیمت مناسبی برخوردار است یا خیر. به عبارت دیگر باید گفت که خرید دستگاه های ارزان قیمت مناسب تر است یا گران قیمت؟ مسئله این است! در درجه اول نکته قابل توجهی که باید به آن اشاره کرد این است که در تنوع قیمت های مختلفی که وجود دارد شکی نیست اما باید به این مورد هم توجه داشته باشید اینطور نیست که در قیمت های پایین و ارزان قیمت این دستگاه ها از تکنولوژی های عالی با عمر طولانی تری برخوردار نباشند. درست است که دستگاه های با قیمت بالاتر کاربرد و آپشن های بیشتری دارند اما شما می توانید با قیمت مناسب و به صرفه تری از خرید تردمیل خود راضی باشید!

برای خرید تردمیلی با قیمت مناسب باید به چه ویژگی هایی توجه کرد؟

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که تصمیم به خرید تردمیل را گرفته اید بهتر است در درجه اول برخی نکات و ویژگی هایی را برای خود مشخص کنید که در هنگام رفتن به فروشگاه ها از نیاز خود آگاه باشید. به عبارت دیگر بهتر است بگوییم که سعی کنید گزینه های خرید تردمیل را هم محدود و هم آگاهانه تر بنویسید. در این روش بهتر است قبل از شروع به لیست کردن برخی سوال هایی را از خود بپرسید. این سوالات می توانند در مورد موضوعات و بخش های مختلف این دستگاه باشد. به عنوان مثال می توانید این سوالات را از خود بپرسید:

  • کدام تکنولوژی و آپشن هایی برای من مهم است که این دستگاه ها داشته باشند؟
  • در هنگام خرید تردمیل سعی کنید برخی از این دستگاه های ورزشی را با یکدیگر از نظر قیمت بررسی و مقایسه کنید.
  • از این دستگاه های ورزشی می خواهم در چه زمینه ای استفاده کنم؟ بیشتر می خواهم عمل دویدن را انجام دهم یا راه رفتن؟
  • سعی کنید دستگاه هایی را انتخاب کنید که متناسب با وزن شما باشد. این موضوع به عمر و سالم ماندن دستگاه تردمیل ورزشی شما کمک شایانی می کند.
  • آیا دستگاهی که انتخاب می کنید باید از تکنولوژی های پیشرفته ای برخوردار باشد یا خیر؟

پرسیدن این سوالات نه تنها چشم شما را نسبت به این دستگاه ها بازتر می کند، بلکه شما می توانید تصمیمات راحت تری را در هنگام خرید این محصولات بگیرید.

به چه ویژگی هایی باید برای یک تردمیل ارزان توجه کنید؟

موارد و ویژگی های مهمی وجود دارند که باید در هر شرایطی در هنگام خرید تردمیل به آن توجه داشته باشید . در ادامه به چند نمونه از این ویژگی ها نگاهی می اندازیم.

موتور دستگاه: در درجه اول مهم ترین و اصلی ترین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید موتور این دستگاه ها به حساب می آید. چه در دستگاه های گران قیمت و چه در ارزان قیمت این موضوع یکی از مهم ترین موارد به حساب می آید. شما می توانید در هنگام خرید به دنبال دستگاه هایی باشید که علاوه بر قیمت ارزانی که دارد از موتور با کیفیتی نیز برخوردار باشد. البته باید به این موضوع هم توجه داشته باشید از آنجایی که تمام بار و نیرو این دستگاه روی موتور آن قرار گرفته است باید محصولی را انتخاب کنید که بتواند به مدت طولانی برای شما کار کند .

میزان و طول بالشتک محصول: افراد کمی به این مورد توجه می کنند و بیشتر تمرکز خود را روی آپشن های این دستگاه ها قرار می دهند. اما بهتر است به این نکته هم توجه داشته باشید در هنگام خرید تردمیل سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که از پهنا و باند متناسبی نسبت به قد شما برخوردار باشد. زیرا اگر فردی قد بلند باشید و محصولی را انتخاب کنید که از طول کمتری برخوردار باشد، قطعا در هنگام دویدن یا سرعت های بالا با مشکل مواجه می شوید و حتی ممکن است از روی دستگاه تردمیل به زمین بیوفتید و دچار برخی آسیب هایی شوید. در نتیجه توجه کردن به این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

صفحه نمایشگر: خبر خوبی که می توان به شما داد این است که اگر به دنبال محصولی  با قیمت مناسب و کمتری می گردید می توانید دستگاهی را انتخاب کنید که از تکنولو ژی های روی صفحه کمتری برخوردار باشد . در چنین شرایطی قادر خواهید بود که محصول متناسب با بودجه مالی خودتان را پیدا کرده و از انتخاب خود نهایت لذت را ببرید. دستگاه های تردمیل تنوع متفاوتی روی صفحه نمایشگر خود دارند به نوعی که هر امکاناتی که بخواهید را می توانید روی این محصول شاهد باشید. از اتصال این دستگاه به بلوتوث و تلویزیون گرفته تا قابلیت پخش موسیقی که راحتی در ورزش کردن را برای شما فراهم کرده است.

شیب دستگاه: همانطور که می دانید همه دستگاه های تردمیل از شیب ها با درجه های مختلفی برخوردار هستند که شما در هنگام ورزش کردن خود می توانید از آن ها برخوردار باشید. این موضوع برای افرادی که به روتین ورزشی خود ارزش بالایی قائل هستند مهم است. برای استفاده از این شیب حتی می توانید در تردمیل های با قیمت پایین نیز برخوردار باشید و نگرانی بابت این موضوع را نخواهید داشت.

راحتی در حمل و نقل: دستگاه های تردمیل با توجه به اینکه از ابعاد و سایز های متفاوتی برخوردار هستند به نوعی ساخته شده اند که بتوانید آن ها را مورد حمل و نقل قرار دهید. در نتیجه باید گفت که اگر جابه جایی این دستگاه ها برای شما مهم است، بهتر است محصولاتی را انتخاب کنید که از سایز و ابعاد کوچک یا متوسطی طراحی شده  اند.

کلام آخر

 بسیاری از افراد در تلاش هستند که محصولاتی را انتخاب کنند علاوه بر داشتن تکنولوژی و آپشن های پیشرفته از قیمت ارزان و کمتری نیز برخوردار باشد. به خاطر همین موضوع ممکن است مدت زمان زیادی به دنبال و جستجوی این دستگاه ها بگردند. اما با ارائه مطالبی که در بالا برای شما گفته شد می توانید بهتر در این مسیر به دنبال دستگاه های ارزان قیمت بگردید و باید به این نکته توجه داشته باشید که کم بودن قیمت این محصولات از کیفیت عالی این سری از دستگاه های ورزشی نمی کاهد. خرید تردمیل خانگی امروزه توجهات بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و اگر به دنبال ورزش کردن در منزل خود هستید، می توان گفت که این دستگاه از اهمیت ویژه ای نیز برخوردار است. پس باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید پایین بودن قیمت این دستگاه ها از کیفیت آن کم نمی کند و تنها ممکن است در برخی از تکنولوژی ها و آپشن ها نسبت به دیگر محصولات خود تفاوت داشته باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()