در دهۀ اخیر شاهد گسترش مراکز  آموزش مجازی در مدارس و مؤسسات می باشیم چون روز به روز شاهد گسترش بستر اینترنت در سراسر کشور می باشیم. در نتیجۀ این اتفاق بزرگ، راهکار مناسبی برای افرادی که به هر دلیلی از ادامۀ تحصیل حضوری جا مانده اند، می توانند از خدمات آموزش مجازی بهره مند گردند. به طور کلی دانش آموزانی که به دنبال شروع مجدد و یا تکمیل دورۀ آموزشی خویش هستند، می توانند با بهره گیری از بستر اینترنت و دستگاه های دیجیتالی همچون لب تاپ، کامپیوتر، موبایل و تبلت از شیوۀ نوین آموزش مجازی بهره مند گردند. در این میان ممکن است برای برخی از افراد که با معلولیت های جسمی روبرو هستند، نتوانند موفق به حضور فیزیکی در مدارس یابند. از این رو راه اندازی مدارس آموزش مجازی می تواند بهترین فرصت را در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

به همین دلایل مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها توانسته بهترین شرایط را برای کلیۀ دانش آموزان حتی در مناطق محروم در ایران فراهم سازد. والدین تنها با تهیۀ اینترنت و موبایل می توانند شرایط را برای  آموزش از راه دور فرزندان خویش مهیا سازند.

امروزه افرادی که به دلیل وضعیت نابسامان زندگی شخصی خود، نتوانستند ادامه تحصیل دهند و مجبور به کار کردن هستند، می توانند با ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور، به صورت شبانگاهی در منزل دسترسی به فایل آرشیو کلاس های آنلاین برگزار شده داشته باشند. بدین ترتیب موفق به ادامه تحصیل شوند. به طور کلی آموزش مجازی دارای مزایای متعددی برای دانش آموزان و همچنین معلمان دارد و توانسته اند بیش از گذشت صنعت آموزش را ارتقاء ببخشند. ارائه خدمات آموزش مجازی از سوی مراکز آموزشی مجرب و متعهد همچون مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها می تواند مسیر کسب دانش را برای عموم افراد هموار سازد.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 640
نمایش همه
علاقه مندی ها ()