فعال ماندن یکی از بهترین لطف هایی است که می توانید در حق بدن خود انجام دهید. همان طور که می دانید ورزش منظم یکی از بهترین  راه ها برای فعال ماندن است. البته ورزش تنها به دلیل کم کردن وزن یا تناسب اندام نیست، بلکه در حفظ سلامتی بدن و داشتن روحیه شاداب بسیار مؤثر است. اما در میان این همه پر مشغلگی و کارهای روزمره جا دادن ورزش منظم بسیار سخت به نظر می رسد.

خیلی از افراد به دلیل بالا بودن حجم کاری زمانی برای ثبت نام در باشگاه ندارند، در نتیجه همیشه این ورزش است که در اولویت بندی کارها مفلوب و کنار گذاشته می شود. اما هایپرجیم این مشکل را برای شما حل کرده است و انواع  تردمیل خانگی را برای داشتن ورزش منظم به شما پیشنهاد می دهد. در ادامه همرا ما باشید تا مزایای خرید تردمیل خانگی را به شما بگوییم.

 10 مزیت خرید تردمیل خانگی

خرید تردمیل خانگی از بهترین روش ها برای صرفه جویی در مصرف هزینه ها و زمان است. علاوه بر این دو مورد مهم موارد دیگری هم وجود دارند که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

1. کاهش وزن و بهبود تناسب اندام

یکی از اصلی ترین هدف ها برای تهیه تردمیل می تواند تلاش برای رسیدن به وزن ایده آل باشد. تا به امروز میلیون ها نفر تنها با استفاده از تردمیل به تناسب اندام رسیده اند. شما می توانید با راه رفتن، آهسته دویدن یا تند دویدن روی تردمیل کالری های اضافی خود را بسوزانید و در نتیجه سلامت قلب و ریه های خود را تضمین کنید.

پیاده روی با سرعت 5 کیلومتر در ساعت تقریباً 2 کالری در هر 30 دقیقه به ازای هر کیلوگرم وزن بدن می سوزاند. بنابراین فردی که 100 کیلوگرم وزن دارد 200 کالری در هر نیم ساعت می سوزاند.

آهسته دویدن با سرعت 10 کیلومتر هر نیم ساعت 5 کالری در هر 30 دقیقه به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن را می سوزاند. بنابرای فردی که 100 کیلوگرم وزن دارد، 500 کالری در هر نیم ساعت می سوزاند.

دویدن با سرعت زیاد 14 کیلومتر در ساعت 7 کالری در هر 30 دقیقه به ازای هر کیلو از وزن بدن را می سوزاند. بنابراین فردی که 100 کیلوگرم وزن دارد، 700 کالری در هر نیم ساعت می سوزاند.  

2. جلوگیری از تمرین های بیش از حد

خیلی از افراد به اشتباه برای شروع ورزش دویدن با سرعت زیاد را انتخاب می کنند که منجر به دل زدگی و خسته شدن بیش از حد آن ها می شود. اما ورزش با تردمیل این مشکل را حل کرده و شما می توانید با تنظیم سرعت بدون خستگی و آسیب دیدگی به راحتی ورزش و به هدف موردنظر خود دست پیدا کنید.

همچنین بسیاری از تردمیل ها اطلاعات بیشتری در مورد ضربان قلب، نبض و به طور کلی وضعیت جسمانی شما می دهند و چه بهتر از این که با دانستن این موارد همیشه در حوزه امن ورزش می کنید.

3. استفاده در هر زمانی

چی بهتر از این که می توانید در هر زمانی که دوست دارید، ورزش کنید. همان طور که اشاره کردیم گنجاندن تمرین های ورزشی در بین مشغله های روزمره واقعاً کار سختی است، اما با داشتن تردمیل در خانه هر زمانی که وقت کافی داشته باشید، چه در روز و شب، چه در گرما و سرما و چه در آفتاب یا باران می توانید تمرینات خود را انجام دهید. حتی دیگر نباید نگران باز یا بسته بودن باشگاه هم باشید. چون تردمیل خانگی 24 ساعته به شما سرویس می دهد.

4. حداکثر استفاده از زمان

تردمیل خانگی به شما این امکان را می دهد، در کنار ورزش به کارهای دیگر هم بپردازید. به عنوان مثال می توانید هنگام راه رفتن روی تردمیل برنامه مورد نظر خود را از تلوزیون تماشا یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید. همچنین این کار باعث کوتاه به نظر آمدن زمان ورزش شما هم می شود.

5. استفاده تمام خانواده

تحقیقات نشان داده که اگر کل خانواده اهداف مشابهی داشته باشند، احتمال موفقیت هر یک از اعضای خانواده بیشتر می شود. یکی از خوبی های داشتن تردمیل در خانه این است که تمام اعضای خانواده فارغ از اهدافی که دارند، می توانند از آن استفاده و در مصرف هزینه ها صرفه جویی کنند.

6. کاهش هزینه ها

خرید یک تردمیل برای خانه بسیار ارزان تر از هزینه های باشگاه تناسب اندام است. به خصوص اگر بیش از یک نفر درخانه تصمیم به ورزش کردن داشته باشد. علاوه بر این امروزه تردمیل ها با کیفیت های بسیار بالایی تولید می شوند و شما با پرداخت یک بار هزینه سال ها از آن استفاده می کنید.

7. شبیه سازی پیاده روی یا دویدن در سربالایی

تنها با فشار یک دکمه می توانید، نوع پیاده روی خود را تغییر داده و بیشتر کالری بسوزانید. حتی اگر هدف شما شرکت در مسابقه های دو هم باشد، با تنظیم تردمیل روی هرگونه سطحی که نیاز دارید، تمرین می کنید.

8. امکان ورزش در خلوت

اکثر افرادی که از وزن خود ناراضی هستند، از کمبود اعتماد به نفس رنج می برند. بنابراین کمتر تمایل دارند بیرون از خانه و در جمع ورزش کنند. اگر شما هم همین احساس را دارید، نگران نباشید. داشتن تردمیل شخصی امکان ورزش در خلوت را برای شما فراهم می کند. بنابراین بدون احساس شرم و خجالت نه تنها از ورزش کردن لذت می برید، بلکه به وزن ایده آل خود هم می رسید.

9. لذت داشتن اندام زیبا

امروزه داشتن اندامی زیبا دغدغه اکثریت ما محسوب می شود. خیلی ها دست به عمل جراحی می زنند که جز در موارد محدودی این عمل ها عوارض شدیدی به همراه دارد. اما با خرید تردمیل خانگی روی داشتن اندامی زیبا هم سرمایه گذاری می کنید. به این صورت که با انجام هر روزه تمرینات به مرور زمان برای همیشه بدن خود را روی فرم نگه می دارید و از اندام زیبای خود لذت می برید. هایپرجیم نمایندگی فروش تردمیل در تنوع بالا می باشد. 

10. آزادی در لباس

هرچند که توصیه می شود، همیشه در هنگام ورزش لباس مخصوص بپوشید. اما امروزه خرید لباس های با کیفیت بسیار هزینه بر هستند و بسیاری امکان خرید لباس های متنوع را ندارند. با داشتن تردمیل و ورزش در خانه دیگر جایی برای نگرانی باقی نمی ماند، چرا که می توانید در هر لباسی که احساس راحتی می کنید، تمرینات خود را انجام دهید.

در آخر

افزایش خرید تردمیل خانگی در کنار خرید دوچرخه های  ورزشی نشان دهنده علاقه مندی و کاربردی بودن تردمیل است که افراد به منظورهای مختلفی خریداری می کنند. در این مقاله 10 مورد از فواید خرید آن را برای شما توضیح دادیم تا آگاهانه تصمیم بگیرید که آیا تردمیل خانگی برای شما مناسب است یا خیر؟

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()