اتوبار بهترین راهکار برای امور اسباب کشی منزل به شمار می رود. همانطور که می دانید با استفاده از این امکانات به راحتی می توان در مدت زمان کوتاهی از جایی نقل مکان نمود و نکران خسارت های اسباب کشی نبود. یکی از معظلات بزرگی که عموم افراد با آن روبرو هستند، حمل و نقل وسایل در زمان جابجایی منزل است. امروزه با بهره گیری از مجموعه های اتوبار، می توان در مدت زمان اندک با بسته بندی اصولی و بدون ایجاد ضرر و زیان به اقلام، آنها را جابجا نمود. بدون شک از دغدغه های بزرگی است که مجموعه های باربری و اتوبار با آن روبرو هستند. به طور کلی اگر نیازمند به استفاده از راهکارهای مناسب برای حمل اسباب و لوازم خانه می باشید، می توانید از خدمات حرفه ای اتوبار بهره مند گردید. راه اندازی مراکز اتوبار و باربری توانسته در بلند مدت به میزان قابل توجهی از دغدغه های افراد بکاهد و صرفه جویی زمان را به همراه آورد.

اتوبار آزادی به عنوان یکی از مراکز تخصصی اتوبار در منطقۀ تهران می باشد و متشکل از نیروی انسانی متعهد و آموزش دیده می باشد. متناسب با نیاز مشتریان، به سهولت می توانند امور اسباب کشی منزل و کسب و کار شما را انجام دهند.

ارائه خدمات اتوبار با بهترین وسایل نقلیۀ باری

نکتۀ مهمی که در گذشته به عنوان یکی از دغدغه های اصلی برای افراد بوجود می آمد، تهیۀ وسیلۀ نقلیه باری مناسب در مدت زمان معلوم بود. از این رو مراکز اتوبار به صورت حرفه ای توانسته اند شرایط مناسبی برای انتخاب وسیلۀ نقلیۀ باری در  باربری را برای مشتریان فراهم سازند. به طور کلی فرآیند اسباب کشی منزل نیاز به برنامه ریزی، بسته بندی اصولی وسایل، تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ باری مناسب و کارگر جهت حمل و نقل آنها می باشد. بنابراین اتوبار آزادی به صورت تخصصی قادر به ارائه کلیۀ این خدمات به مشتریان می باشند.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 437
نمایش همه
علاقه مندی ها ()