تمرین کردن به صورت منظم یکی از عوامل اصلی داشتن سلامت بدن است. البته برای تمرین کردن و داشتن اندامی مناسب حتما نیاز نیست که به بیرون از خانه یا به باشگاه بروید. با تجهیز کردن خانه خود به لوازم ورزشی مورد نیاز می توانید شروع به تمرین کردن در خانه کنید.

یکی از بهترین و رایج ترین لوازمی که می توانید در خانه از آن استفاده کنید  تردمیل است. راه رفتن یا دویدن روی تردمیل یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به اندام دلخواه و ماندن در همان وضعیت است. اگر شما مصمم به داشتن اندامی مناسب هستید و همزمان تمرین کردن در محیط خانه را به تمرین کردن در باشگاه یا پارک ترجیح  می دهید، تردمیل بهترین گزینه تمرینی برای شما است.

استفاده از تردمیل شامل مزایای بسیار زیادی است که تاثیر مهمی در سلامت زندگی شما خواهند داشت. در این مقاله ما به معرفی مزیت های استفاده از تردمیل می پردازیم.

مزیت تردمیل

همانطور که در بخش قبلی به آن پرداختیم، تمرین کردن با این دستگاه از مزیت های زیادی برخوردار است. در این قسمت به صورت اختصاصی به این مزیت ها اشاره می کنیم.

کاهش وزن موثر

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از این دستگاه تمرینی کاهش وزن موثر است. دویدن باعث می شود تا از شر چربی های دور شکم خلاص شوید و کاهش وزن مناسبی داشته باشید. این دستگاه به شما کمک می کند تا سطح تمرینی خود را پیش تر ببرید و با استفاده از سطح شیب دار تردمیل کالری بیشتری بسوزانید.

تمرینات هوازی عالی

داشتن تمرین مداوم یکی از دلایل اصلی کاهش ریسک بیماری های قلبی است. اگر تمرینات شما به صورت مرتب انجام شود، باعث بهبود گردش خون در بدن و در نهایت منجر به قوی تر شدن قلب شما می شود. مطالعات نشان داده است که داشتن حداقل 30 دقیق تمرین در روز می تواند فشار خون را کاهش دهد و از بروز بیماری های قلبی جلوگیری کند. همچنین دویدن می تواند فشار زیاد کلسترول لیپپروتئین را که جز دسته بندی کلسترول های خوب قرار می گیرد را بهبود بخشد.

باعث ساخت عضله و تراکم استخوان می شود

تمرین کردن با تردمیل برای کاهش وزن و تقویت قلب بسیار عالی است، اما در ساخت عضله و تراکم استخوان هم نیز بسیار موثر است. دویدن نه تنها به شما کمک می کند تا از شر چربی های اضافه خلاص شوید، بلکه باعث تقویت ساق پا، عضلات باسن، همسترینگ و عضلات دست می شود.

علاوه بر این که دویدن باعث تقویت عضلات بدن می شود، از طرفی دیگر هم باعث متراکم تر شدن استخوان ها می شود که نشان دهنده مینرال های موجود در بافت استخوان است. تمرین مداوم باعث ایجاد مینرال در استخوان می شود و هرچه مینرال های موجود در استخوان شما بیشتر باشد، استخوان های شما قوی تر خواهند شد.

داشتن استرس کم تر

یکی از اساسی ترین ویژگی های تمرین کردن و دویدن کاهش استرس و فشار در بدن است. دویدن روی یک سطح سفت بیرون از خانه ممکن است که در بلند مدت باعث آسیب دیدن مفاصل شما بشود، اما تردمیل با داشتن یک پد مناسب روی سطحش، باعث می شود تا استرس آسیب دیدن در شما کاهش یابد.

از طرفی دیگر دویدن روی تردمیل به این معنی است که شما درحال دویدن روی یک سطح صاف هستید و دیگر دلیلی برای نگرانی هایی از جمله زمین خوردن یا پیچ خوردن مچ که ممکن است هنگام تمرین در بیرون از خانه اتفاق بیفتد، ندارید.

تحت کنترل داشتن دیابت

دویدن یا راه رفتن حداقل پنج روز در هفته باعث می شود که شما بتوانید دیابت نوع دو خود را تحت کنترل قرار دهید. طبق تحقیقات دانشمندان، تمرین کردن تاثیر مستقیمی در تنظیم شدن قند خون دارد. هر دفعه که شما تمرین می کنید بافت عضلانی شما گلوکوز موجود در خون شما را برای جذب انرژی از دست رفته، می گیرد و استفاده می کند و باعث ایجاد تعادل قند در خون می شود. فروش تردمیل خانگی از طریق سایت انجام می گیرد. 

همچنین دانشمندان می گویند که داشتن تمرین مداوم باعث بهبود تولید انسولین خون در جوانان می شود و این یک اتفاق بسیار موثر است که تا 72 ساعت بعد از اتمام تمرین هم در بدن باقی خواهد ماند.

کلام آخر

تمرین با تردمیل از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که تاثیرات مثبتی در زندگی شما خواهد داشت. تمامی این مزایا باعث حل شدن مشکلاتی می شوند که تمرین کردن را برای شما آسان تر می سازند و هرچه تمرینات شما آسان تر و با خیال راحت تری انجام شود، بازخورد بهتری خواهد داشت.

ما در این مقاله به نقش تردمیل و مزیت های استفاده از آن اشاره کردیم تا بتوانیم به ابهامات و سوالات مربوط به تمرین با تردمیل و مزیت های آن پاسخ دهیم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()