آیا استفاده از تردمیل باعث افزایش سلامتی جسمی می شود؟ چگونه باید از تردمیل به نحو احسن استفاده کنیم؟ شاید برای شما سوال شده باشد که مزایای استفاده از تردمیل چیست؟ برای پاسخ به تمامی سوالات خود با ما همراه باشید.

آشنایی اولیه با تردمیل

خوب همانطور که می دانید تردمیل که دستگاه برقی یا غیر برقی است که اکثرا در باشگاه های ورزشی استفاده می شود. اما برای تمام کسانی که تناسب اندام در اولویت زندگی آنها قرار دارد،  خرید تردمیل و داشتن چنین دستگاهی در خانه واجب است. تردمیل ها انواع مختلفی دارند، به اصطلاح هرچقدر پول دهید همانقدر آش می خورید.

تردیمل های پیشرفته امروزه دارای ویژگی های بسیار کاربردی هستند که در ادامه به این کاربردها می پردازیم؛ برخی از تردمیل ها دارای پنل های کامپیوتری هستند که شما با وارد کردن اطلاعات (سن، وزن و قد ...) می توانید از یک سری برنامه های ورزشی از قبل تعیین شده توسط دستگاه و آنالیز داده های شما از آنها بهره مند شوید.

سالهای قبل این ویژگی پنل های کامپیوتری پیشرفته وجود نداشت و ورزشکاران طبق دانش مربی خود یا حتی دانش خود تمریناتی برای استفاده از آن از قبل برنامه ریزی می کردند تا به اهداف خود برسند. اما به خاطر داشته باشید که استفاده بیش از حد یا غیر اصولی از هرچیزی می توانید عواقبی برای شما به دنبال داشته باشد.

مزیت های استفاده از تردمیل

خوب همانطور که اشاره کردیم حتما لازم نیست شما برای استفاده از این دستگاه به باشگاه بروید و هزینه کنید؛ با اینکه شاید وقت برای شما تنگ باشد. پس حتی با خرید آن در خانه هم امکان برآورده شدن این نیاز تناسب اندام شما برطرف شود.

زمان ورزش منعطف

احتمال می دهیم که شما مشغول به کار هستید و وقت بسیار کمی برای رسیدگی به امورات شخصی خود دارید، خریداری کردن تردمیل این امکان را به شما می دهد که زمان ورزش کردن شما انعطاف پذیر باشد. پس یکی از مزیت های آن انعطاف پذیر بودن تایم ورزش شما است.

فضای جاگیری کمی نیاز دارد

برای استفاده از تردمیل حتما نیاز نیست فضا زیادی داشته باشید. این دستگاه کوچک درعین حال پرکاربرد با استفاده از فضای کم به شما این امکان را می دهد که فضای ورزشی زیادی نیاز نداشته باشید.

دارای پنل های کامپیوتری

تردمیل های مدرن دارای پنل  هایی هستند که در زمان ساخت توسط شرکت برنامه ریزی شدند تا امکان ارائه برنامه ورزشی به استفاده کنندگان طبق برخی فاکتورها داشته باشند. این برنامه های ورزشی از پیش نصب شده بر کامپیوتر این دستگاه ها در بیشتر موارد مفید هستند و حتی شما را به چالش می کشند.

ایمنی بیشتر و بی خطر بودن

از دیگر مزایای این دستگاه می توانیم به ایمن بودن آن اشاره کنیم، اما چگونه؟ تصور کنید در طبیعت، خیابان یا حتی پارک در حال قدم زدن یا دویدن هستید. بخاطر ناهمواری زمین یا وجود برخی چاله ها این امکان وجود دارد که به شما صدمه ای وارد شود یا پای شما پیچ بخورد. اما این دستگاه با ایجاد شرایطی بی خطر محیط ایمن ورزشی را برای شما فراهم می کند.

هیچ محدودیت سنی ندارد

استفاده از تردمیل تقریبا محدودیت سنی ندارد و افراد با هر سنی می توانند از آن استفاده کنند. چه در باشگاه های ورزشی چه در خانه این امکان برای همه وجود دارد.

کنترل تمامی عملکرد دستگاه به دست شما است

سرعت شروع و شدت ورزش شما همگی به اختیار شما است. با وارد کردن اعداد برای سرعت و شیب برای سخت تر کردن مسیر ورزشی بر تردمیل شما می توایند کنترل کاملی بر تمرینات خود داشته باشید.

مناسب برای کاهش وزن

کسانی که در خانه ورزش می کنند با استفاده از تردمیل می توانند کالری بیشتری نسبت به ورزش های خانگی بسوزانند. از دیگر مزایای استفاده از تردمیل می توان به افزایش سلامت روان و انگیزه اشاره کرد. پس اتمام ورزش مغز شما عملکرد بهتری پیدا کرده و شادی، روحیه ای بهتر برای گذراندن مابقیه روز خود خواهید داشت.

درمانی برای چاقی

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از تردمیل کاهش وزن با استفاده از آن است. متاسفانه در کشور ایران 60% مردم دچار اضافه وزن هستند. با استفاده از این دستگاه و برنامه ریزی تمرینات حرفه ای شما می توانید وزن اضافی خود را کاهش داده و سلامتی جسمی خود را به خود بازگردانید. خرید تردمیل خانگی در تنوع بالا از طریق سایت انجام می گیرد. 

افزایش سلامتی قلبی و عروقی

افزایش سلامت قلبی از دیگر فواید تردمیل است. دویدن منظم باعث تقویت قلب و عروق شما می شود. گردش خون شما بهبود یافته و اکسیژن بیشتری به عضله های خود تزریق می کنید. انجام ورزش های هوازی برای افرادی که با بیماری فشارخون دست و پنجه نرم می کنند اجباریست زیرا کاهش فشارخون آنها باعث جلوگیری از سکته های قلبی و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

افزایش استخوان ها

هرچقدر شما بیشتر ورزش کنید بدن شما بیشتر نیاز به مواد مغذی و ویتامین ها دارد. با استفاده از تردمیل شما برای عضله ها و به ویژه استخوان ها این شرایط را مهیا می کنید که از مواد مغذی بیشتری استفاده کنید. استفاده زیاد و تمرینات مناسب باعث جمع شدن این مواد مغذی در استخوان ها شده و باعث افزایش استحکام استخوان های شما می شوند.

نتیجه گیری

به طورکلی مزایای استفاده از تردمیل در مطالب بالا بیشتر قابل مشاهده است، اما صرفا به این موارد خطم نمی شود. اگر سلامتی روحی و جسمی شما برایتان بسیار اهمیت دارد بهتر یا این دستگاه را خریداری کنید یا چند روز در هفته حتما به باشگاهی مراجعه کرده و از آن استفاده کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()