شرکت واحد همواره آمادۀ خدمات رسانی به همشهریان گرامی می باشند، تا بدین وسیله بتوانند وسیلۀ نقلیۀ مناسبی را در اختیار ارگان های دولتی، خصوصی و عموم افراد قرار دهند. خدمات  شرکت واحد در زمینۀ تأمین و اجاره اتوبوس در سطح شهر فعالیت می کنند. همانطور که می دانید تهیۀ وسیلۀ نقلیه برای تعداد افراد محدود 2، 3 نفره بسیار راحت است و می توان از تاکسی استفاده نمود ولی برای تعداد افراد بیش از 7 نفر که مبدا و مقصد یکسانی دارند، استفاده از اتوبوس دربستی می تواند گزینۀ مناسبی باشد. بنابراین راه اندازی شرکت واحد و تأمین ناوگان اتوبوس دربستی VIP، تلاش می کنند که بهترین خدمات را به افراد ارائه دهند.

واحد گشت تهران یکی از مراکز با سابقه در حوزۀ خدمات دهی وسیلۀ نقلیۀ دربستی در تهران راه اندازی شده است. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند با تأمین انواع اتوبوس دربستی معتبر و برند با ظرفیت تعداد صندلی بالا همراه با امکانات سرمایشی و گرمایشی، سفری به یاد ماندنی برای مسافران فراهم آورند. مراکز شرکت واحد با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهند، با تأمین نیروی انسانی متعهد، همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به همشهریان گرامی در سطح شهر می باشند.این مجموعه مجهز به اتوبوس های لوکس و وی آی پی با رانندگان متعهد می باشد و می توانند بهترین خدمات سفری درون شهری و برون شهری به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان آورند.

اجاره اتوبوس دربستی از طریق شرکت واحد

کارخانجات، شرکت ها، مدارس، دانشگاه ها، مراکز برگزاری همایش، هتل ها، مراکز گردشگری و ... می توانند جهت تأمین اتوبوس دربستی درجه یک از خدمات مراکز معتبر واحد گشت بهره مند گردند. چنین مجموعه هایی به دلیل نوع خدماتی که ارائه می دهند، همواره اتوبوس هایی که در دسترس مشتریان قرار می دهند را چکاپ نموده و پس از اطمینان یافتن نسبت به سالم بودن آنها، اجاره می دهند. در این صورت می توانید با آسودگی خاطر، از خدمات  واحد گشت بهره مند گردید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 537
نمایش همه
علاقه مندی ها ()