افتتاح شرکت واحد توانسته به منظور رفاه حال عموم افراد صورت گیرد و اینکه سازمان های دولتی و خصوصی می توانند جهت تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ مناسب برای تردد رفت و برگشت پرسنل مجموعه اقدام به اجاره اتوبوس دربستی نمایند. نکات متعددی در حوزۀ خدمات واحد گشت وجود دارد که می توان به مدل، ظرفیت و سطح امکانات رفاهی اتوبوس اشاره نمود. علاوه بر آنکه میزان تسلط و رفتار رانندگان نیز بر روی انتخاب مجموعۀ شرکت واحد تأثیرگذار خواهد بود. امروزه بیش از گذشته شاهد رزرو اتوبوس دربستی برای تردد درون شهر و یا برون شهر هستیم چون روز بروز بر حجم ترافیک افزوده می شود و استفاده از خدمات واحد گشت تهران به شما کمک می کند که بتوانید بهترین سفر را در مدت زمان کوتاه تجربه نمائید.

مراکز واحد گشت به عنوان یکی مجموعه های بزرگی است که به صورت حرفه ای در زمینۀ اجاره اتوبوس دربستی در سطح شهر فعالیت می کنند و با تأمین وسایل نقلیۀ مناسب، تلاش می کنند وسیلۀ ایاب و ذهاب گروهی را برای ارگان های دولتی و خصوصی فراهم آورند. البته چند سال اخیر عموم افراد جهت برگزاری مراسم تشیع و خاکسپاری در بهشت زهرا از خدمات  واحد گشت بهره گیرند. در واقع اجاره اتوبوس دربستی از واحد گشت بهشت زهرا به افراد کمک می کند که بتوانند به صورت دسته جمعی در بهشت زهرا حضور پیدا کنند و نگران تردد با وسیلۀ شخصی در ترافیک شهری نباشند. راه اندازی مراکز واحد گشت توانسته به کاهش ترافیک شهری کمک کند و اینکه عموم افراد می توانند از چنین امکاناتی برای تردد ایمن و مطمئن به صورت سفر گروهی استفاده نمایند.

واحد گشت تهران با سال ها کسب تجربه و تهیۀ اتوبوس دربستی لوکس همچون اسکانیا، ولوو و ... می توانند سفری ایمن را برای هموطنان فراهم آورد. این مجموعه از رانندگان حرفه ای و معتبر جهت هدایت فرمان اتوبوس های دربستی استفاده می نمایند و همواره آمادۀ پاسخگویی به نیاز شما همشهریان گرامی می باشند.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()