مدت ها بود که به فکر خرید وسیله ورزشی برای خانه بودم که بتوانم به وسیله آن هم به وزن ایده آل خود به رسم و تناسب اندام داشته باشم و هم همه اعضا خانواده بتوانند از آن استفاده کنند. پس از تحقیق و پرس و جو از دوستان متوجه شدم دستگاه مورد نظر من اسکی فضایی خانگی است.

قبل از خرید این وسیله باید در مورد قیمت آن مطمئن می شدم که ببینم آیا بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته ام کافی است یا خیر. قیمت اسکی فضایی به مدل و امکانات آن بستگی دارد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این راستا در اختیارتان بگذاریم.

قیمت اسکی فضایی خانگی

قیمت اسکی فضایی که از آن به عنوان الیپتیکال نیز یاد می شود تا حد زیادی به مدل دستگاه، برند تولیدی آن و حتی امکاناتی که به شما ارائه می دهد بستگی دارد و چون هزینه آن میلیونی است باید دقت داشته باشید. الپتیکال ها در دو مدل اسکی فضایی خانگی و اسکی فضایی باشگاهی در بازار وجود دارند.

استفاده از نوع خانگی آن در محیط منزل یکی از بهترین نوع تمرینات روزمره است. شما می توانید روزانه تمرینات متنوع و متعددی در جهت سلامتی و رسیدن به تناسب اندام انجام دهید. این ورزش جزء ورزش های هوازی است و شما می توانید با بالا بردن درجه مقاومت تمرین را برای خود سخت تر کنید.

شما باید سعی کنید تا دستگاه خود را از فروشگاه های معتبر خرید کنید. این فروشگاه ها کیفیت دستگاه را تضمین می کنند و خدمات پس از فروش نیز دارند. نکته مهم طول گام دستگاه است که باید استاندارد باشد و در دستگاه های بی کیفیت این طول رعایت نمی شود.

در این میان نیز برندهای بسیاری وجود دارند که پیشنهاد می شود از برندهای معتبر مثل جی کی اکسر، پروفرم، سایتک، کتلر، هورایزن که فروش بسیار بالایی دارند و دارای سهم عمده ای از بازار هستند، خرید کنید.

در خرید اسکی فضایی خانگی خود دقت داشته باشید که قطعات آن با کیفیت باشد و از خرید قطعات بی کیفیت خودداری کنید. عامل دیگر که در تعیین قیمت اسکی فضایی شما می تواند مؤثر باشد، تحمل وزن فرد است. شما همیشه باید دستگاهی به خرید که تحمل وزن آن 10 تا 15 کیلوگرم از وزن شخصی که از آن استفاده می کند بیشتر باشد.

از جمله عواملی که بر قیمت الپتیکال خانگی تأثیر می گذارند امکانات آن است. از میان می توان می توان به صفحه نمایش و کلیدهای آن اشاره کرد. بسته به نوع مانیتور یا صفحه نمایش قیمت آن متفاوت است و همینطور دستگاه های الکترومگنتی که درجه مقاومت آن با دکمه کم و زیاد و تنظیم می شود نسبت به مدل های دستی که مگنتی هستند، قیمت بالاتری دارند.

همچنین قابلیت تا شدن، فن خنک کننده و سیستم پخش موسیقی از دیگر عواملی هستند که بر قیمت تأثیر می گذارند.

به هر حال خرید یک اسکی خانگی به صرفه تر از هزینه باشگاه رفتن در طولانی مدت است، به خصوص اگر بیش از یک نفر از اعضای خانواده بخواد به باشگاه مراجعه کند. همچنین ورزش در خانه به همراه دیگر اعضا شور و شوق بیشتری به همراه دارد و اعضا را در رسیدن به وزن مطلوب یاری می کند.

اسکی فضایی خانگی این مزیت را دارد که چون دارای پدال است، کمترین فشار را به زانو و مفاصل وارد می کند و از این رو صدمات دستگاه های دیگر ورزشی را ندارد. حرکت دسته ها باعث می شود تا شما بالا تنه خود را نیز حرکت دهید و همین امر موجب کالری سوزی بیشتر می شود.

همچنین کار با اسکی فضایی باعث تقویت مفاصل و ماهیچه های نواحی اطراف زانو می شود و به این خاطر این تمرین یکی از بهترین جایگزین ها برای افرادی است که از مشکلات زانو و مفصل رنج می برند چون این دستگاه فشار وارده را تا حد زیادی کاهش می دهد.

یک ضرب المثل است که می گوید هنوز آنقدر پولدار نشدم تا جنس ارزون بخرم. این نکته در خرید بسیار مهم است. شما ممکن است دستگاهی پیدا کنید که قیمت مناسب و ارزان تر باشد، اما با خرید این دستگاه کیفیت را فدای قیمت می کنید. این دستگاه های بی کیفیت زود خراب می شوند و کار کردن با آن ها چندان لذت بخش نیست و پس از مدتی استفاده آن را کنار می گذارید.

کلام آخر

امروزه ورزش در خانه یکی از بهترین راههای رسیدن به تناسب اندام در دنیای پرتلاطم امروزی است.

یکی از این دستگاه ها اسکی فضایی خانگی است. در خرید اسکی فضایی باید توجه داشته باشید که قیمت آن به فاکتورهای مختلفی از جمله نوع و امکانات آن بستگی دارد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 288
نمایش همه
علاقه مندی ها ()