یکی از مشکلات رایجی که ممکن است، بسیاری از افراد یا حتی خود شما از آن رنج ببرید، دیسک کمر است. شما نیز احتمال دارد که به دنبال استفاده از دستگاه های ورزشی مناسب به منظور بهبود مشکلات خود از جمله دیسک کمر باشید.

در واقع اسکی فضایی یکی از تجهیزات ورزشی بسیار کاربردی محسوب می شود که فواید بسیار زیادی را برای شما به همراه دارد. شما با خرید این دستگاه و انجام تمرین های ورزشی به راحتی می توانید، از مزایای فوق العاده اسکی های فضایی برای دیسک کمر بهره مند شوید.

آشنایی با اسکی فضایی

اسکی فضایی یکی از بهترین و معروف ترین دستگاه هایی است که در باشگاه های ورزشی یا منازل وجود دارد. این دستگاه فواید بسیار زیادی را برای شما به همراه دارد. به وسیله اسکی فضایی شما می توانید، وزن خود را کاهش دهید و به تناسب اندام برسید. در واقع دستگاه مورد نظر تأثیر بسیار خوبی بر سوزاندن کالری ها و چربی های اضافه بدن دارد. عملکرد اسکی های فضایی به نحوی است که عضلات بالاتنه و پایین تنه را به طور هم زمان درگیر می کند و استقامت آنها را نیز افزایش می دهد.

خوب است بدانید که برخی از اسکی های فضایی به دسته هایی مجهز شده اند. هنگامی که شما به هنگام تمرین با این دستگاه، دسته های آن را می گیرید، تمامی عضلات بالاتنه و پایین تنه خود را به طور همزمان درگیر می کنید. در واقع اندام های قسمت بالایی و پایینی بدن فعالیت می کنند و به حرکت درمی آیند. علاوه بر این شما با تمرین کردن روی این دستگاه به راحتی خطر ابتلا به بیماری هایی مانند آرتروز را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهید.

قبل از اینکه بخواهیم، فواید اسکی های فضایی برای دیسک کمر را بازگو کنیم، بهتر است که کمی با فروشگاه هایپرجیم آشنا شوید. همان طور که می دانید، امروزه فروشگاه های تجهیزات ورزشی بسیار زیادی وجود دارند. اما هایپرجیم یکی از بهترین مراکز فروش دستگاه های ورزشی مانند اسکی های فضایی است. این فروشگاه نه تنها دستگاه ها گوناگون با قیمت های متنوعی را عرضه می کند، بلکه خدمات بسیاری را در اختیار همگان قرار می دهد.

فواید اسکی های فضایی برای دیسک کمر

همان طور که می دانید، یکی از بیماری های رایج و شایع دررابطه با کمر، دیسک کمر محسوب می شود. اما دیسک کمر دلیل قانع کننده ای برای انجام ندادن تمرینات ورزشی نیست. اگر شما هم از دیسک کمر و دردهایی در این ناحیه رنج می برید، می توانید با انجام حرکات ورزشی منظم و استفاده از دستگاهی مانند اسکی فضایی درد و مشکل خود را کنترل کنید. به شما پیشنهاد می شود که برای اطمینان از مناسب بودن اسکی های فضایی برای بهبود دیسک کمر و کاهش درد با پزشک مشورت کنید و راهنمایی های لازم را از او بگیرید. اما فواید اسکی های فضایی برای دیسک کمر چیست؟ با ما همراه باشید که در مورد برخی از این فواید اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

1- دستگاهی ایمن با کمترین خطر

در واقع اسکی های فضایی برای دیسک کمر گزینه بسیار عالی و کاربردی محسوب می شوند. خوب است بدانید که این دستگاه هیچ آسیب و صدمه ای را به اندام های شما وارد نمی کند و از وارد شدن فشار به قسمت های مختلف مانند کمر یا ستون فقرات جلوگیری خواهد کرد.

2- جلوگیری از ایجاد فشار زیاد به کمر

شایان ذکر است که اسکی های فضایی امکانات و ویژگی های فوق العاده ای دارند که شما به راحتی می توانید، از آنها بهره مند شوید. یکی از تکنولوژی هایی که در اسکی فضایی قرار داده شده است، تنظیمات مربوط به مقاومت و تغییر شیب است. درصورتی که شما از دیسک کمر رنج می برید، می توانید با متعادل نگه داشتن مقاومت و شیب دستگاه از ایجاد فشار به کمر خود جلوگیری کنید.

3- ایستادن در حالت استاندارد و مناسب

نشستن، راه رفتن، دویدن و خوابیدن در وضعیت نادرست از اصلی ترین دلایل ایجاد دیسک کمر محسوب می شوند. اما از مزیت های فوق العاده و عالی اسکی های فضایی این است که شما هنگام تمرین کردن با آن حالت ایستاده خواهید داشت. در این شرایط نه تنها هیچ فشاری به کمر وارد نمی شود، بلکه عضلات مربوط به کمر و ستون فقرات نیز تقویت خواهند شد. در واقع با استفاده از این دستگاه شما به راحتی قادر به کاهش درد کمر خود هم هستید.

4- تقویت عضلات کمر با استفاده از دسته ها

همان طور که در قسمت های بالاتر بیان کردیم، اسکی فضایی مجهز به دسته هایی است که شما می توانید، به هنگام تمرین کردن آن ها را در دست خود بگیرید. این دسته ها فواید بسیار زیادی را برای شما به همراه دارند. از این مزایا می توان به تقویت عضلات کمر و کاهش درد اشاره کرد. فراموش نکنید، درصورتی که شما به هنگام استفاده از دسته ها درد بیشتری را در کمر خود دارید، بهتر است که آنها را رها کنید. خرید اسکی فضایی خانگی را از سایت انجام دهید.

5- تمرین کردن با سرعت دلخواه

اسکی های فضایی به شما این امکان را می دهند، که با سرعت دلخواه و مورد علاقه خود ورزش کنید و تمرین های مختلف را انجام دهید. ممکن است که درد دیسک کمر شما به قدری باشد که شما قادر به شرکت کردن در تمرینات شدید نباشید. در این شرایط شما در انتخاب سرعت مناسب باتوجه به توانایی های خود آزادی عمل خواهید داشت.

کلام آخر

اسکی فضایی یکی از دستگاه های ورزشی بسیار عالی و کاربردی محسوب می شود که فواید بسیاری را برای شما به همراه دارد. همان طور که در قسمت های بالاتر بیان کردیم، اسکی های فضایی برای دیسک کمر هم مزایای بسیار زیادی را دارند و می توانند دردهای مربوط به کمر را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. اما بهتر است قبل از هر چیزی با پزشک و فردی متخصص صحبت کنید و مشورت های لازم را از او بگیرید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 319
نمایش همه
علاقه مندی ها ()