امروزه با گسترش شهرها و نبود زمان کافی برای فعالیت های بدنی و ورزش، یکی از بهترین گزینه ها برای ورزش کردن، استفاده از باشگاه های ورزشی است.

باشگاه های ورزشی نیز امروزه از تعداد و تنوع بسیار زیادی برخوردار است و بسیاری از افراد در رده های سنی مختلف و جنسیت های مختلف می توانند از آن استفاده کنند.

باشگاه های ورزشی امروزه به مکانی تبدیل شده است که در آن می توانید تمامی استرس، خستگی و فشاری که از جانب شغل، فعالیت های جانبی و زندگی که تحمل می کنید که را یکجا از بین ببرید و شادابی و به شادابی و نشاط دست پیدا کنید.

در باشگاه های ورزشی، لوازم ورزشی حرف اول را می زنند و امروزه تنوع بسیار زیادی در این زمینه موجود است. انواع تردمیل، دوچرخه های ثابت در مدل ایستاده و نشسته و بسیاری از دیگر لوازم های ورزشی.

از جمله لوازم ورزشی که از محبوبیت بسیاری برخوردار است و همچنین برای تناسب اندام و سلامتی نیز بسیار مفید است،  اسکی فضایی باشگاهی  است.

در این مقاله همراه با ما باشید تا در خصوص استفاده صحیح از این وسیله ورزشی محبوب، بیشتر اطلاعات به دست آوریم و با کارکرد آن نیز به بهترین نحو آشنا شویم.

در صورتی که نیاز به خرید لوازم ورزشی اینچنینی دارد، بهترین گزینه برای شما فروشگاه لوازم ورزشی هایپرجیم است که تنوع و کیفیت بسیار بالایی برای شما ارائه می دهد.

چرا اسکی فضایی محبوب است؟

از جمله دلایلی که این وسیله ورزشی از محبوبیت بسیاری برخوردار است، سهولت استفاده از آن و سلامتی است که با ورزش کردن با آن به دست می آورید.

اسکی فضایی از جمله لوازم ورزشی است که توانسته است با ساختار جالب و کاربردی که دارد، بهترین فعالیت ها را برای بدن شما به ارمغان آورد.

هنگامی که در باشگاه های ورزشی یا حتی در منزل از اسکی فضایی استفاده می کنید، به دلیل تحرکی که اعضای بدن شما به صورت همزمان دارد، میزان انرژی از شما مصرف می شود.

در اثر مصرف انرژی نیز، میزانی کالری در بدن شما سوزانده می شود و در نهایت منجر به سالم ماندن بدن شما، لاغری و حفظ شادابی، سلامت و کارکرد خوب قلب شما نیز می شود.

دلیل محبوبیت اسکی فضایی میزان انرژی است که از شما می گیرد و پیچیدگی بسیار اندکی که در کارکرد و نحوه استفاده از خود دارد.

چگونه از اسکی فضایی به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم؟

اسکی فضایی باشگاهی نیز همانند بسیاری از لوازم ورزشی که در باشگاه های ورزشی یا منازل موجود است، دارای دستورالعمل خاصی است که باید آن را رعایت کنید.

در صورتی که به صورت صحیح و اصولی از اسکی فضایی باشگاهی استفاده نشود، می تواند علاوه بر ضرر جسمی که به بدن و سلامت شما وارد می شود، آسیب فیزیکی به دستگاه را نیز در پی داشته باشد.

چگونه به بهترین نحو از اسکی فضایی استفاده کنیم؟

ساختار اسکی فضایی به گونه ای است که توسط دو دستگیره می توانید دستگاه را هدایت کنید. بدین صورت که در ابتدا سوار بر اسکی فضایی شده، سپس پاهای خود را در سمت چپ و راست دستگاه روی پدال می گذارید.

سپس دستگیره ها را گرفته و با عقب و جلو راندن دستگیره ها، می توانید آغاز به راندن دستگاه کنید. در این حالت که دستگاه شروع به کار می کند.

توسط نمایشگری که در برخی از مدل های اسکی های فضایی وجود دارد نیز می توانید سرعت و میزان مسافتی که پیموده اید را نیز مشاهده کنید.

در بعضی از مدل های اسکی فضایی این قابلیت نیز برای شما وجود دارد که میزان سرعت یا مقاومت رکاب دستگاه را به میزان دلخواه خود، کم یا زیاد کنید.

در این صورت میزان فشاری که توسط رکاب به پای شما وارد می شود افزایش یا کاهش می یابد. این ویژگی می تواند حالات مختلف ورزش را برای شما تداعی کند و روی میزان انرژی که مصرف می کنید نیز اثر بگذارد.

لازم به ذکر است که ویژگی افزایش یا کاهش فشار رکاب باید با برنامه ریزی صحیح در ورزش کردن همراه باشد تا سبب آسیب رسیدن به شما و دستگاه نشود.

به این معنا که در ابتدا با میزان فشار کم شروع به استفاده از دستگاه کنید، سپس آهسته آهسته شروع به افزایش مقاومت رکاب کنید و به میزان لازم آن را افزایش دهید.

مراقبت و نگهداری از اسکی فضایی باشگاهی

اسکی فضایی نیز همانند بسیاری از دستگاه های ورزشی، نیازمند مراقبت و نگهداری است. مراقبت و نگهداری که سبب می شود عمر دستگاه شما افزایش یابد و در طولانی مدت بتوانید بهترین بهره را از آن ببرید.

برای مراقبت و نگهداری از اسکی فضایی باشگاهی باید به برخی از نکات مهم دقت کنید و آن ها را به بهترین نحو ممکن نیز رعایت کنید.

نکات مهم نگهداری از اسکی فضایی عبارت است از:

  • به صورت مرتب و دوره ای، فضای بین رکاب و بدنه و چرخ دنده ها را روغن کاری کنید. اینکار به روان شدن دستگاه و افزایش عمر رکاب ها، کمک بسیار زیادی می کند.
  • مراقب باشید ضربه یا مایع اسیدی روی دستگاه نریزد. این مورد را باید برای دستگاه هایی که دارای نمایشگر هستند، بیشتر رعایت کرد تا از آسیب های جدی جلوگیری شود.
  • اگر دستگاه دارای قابلیت نمایشگر و درنتیجه اتصال به برق است، بسیار مراقب باشید تا نوسان برق در دستگاه صورت نگیرد و مشکلات حادتری پیش نیاید.
  • در صورتی که صندلی دستگاه آسیب دیده است، فورا آن را تعویض یا تعمیر کنید تا آسیب های بیشتری به دستگاه وارد نشود.

نتیجه گیری

استفاده از لوازم ورزشی یا دستگاه های ورزشی به امری متداول تبدیل شده است و بسیاری از مردم در طول روز از این دستگاه ها در منازل شخصی یا باشگاه های ورزشی استفاده می کنند.

دلیل آن نیز علاوه بر سهولت استفاده و آسان بودن ورزش کردن با آن، بهترین وسیله برای تناسب اندام و بهینه ورزش کردن است. فروش اسکی فضایی در فروشگاه ها بسیار پر رونق است.

اسکی فضایی نیز همانند تردمیل و بسیاری از لوازم ورزشی نیازمند تعمیر و نگهداری است. تعمیر و نگهداری نیز شامل بازدید مرتب و مداوم از دستگاه و اطمینان از صحت سلامت و کارکرد درست اسکی فضایی است.

این تعمیرات و مراقب سبب می شود مدت زمان استفاده از دستگاه افزایش یافته و به عمر آن نیز اضافه شود.

در صورتی که تمامی این موارد به دقت رعایت شود و شما نیز به بهترین شکل ممکن از اسکی فضایی باشگاهی استفاده کنید، بدون شک هم به تناسب اندام بسیار سلامتی دست پیدا می کنید و هم دستگاه مورد استفاده از سلامت لازم برخوردار می شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()