هنگام فروش تردمیل باید به یک سری نکات بسیار مهم توجه کرد تا وسیله ای مناسب برای خود انتخاب کنیم. مسئله اصلی در رابطه با خرید وسایل و تجهیزات باشگاهی آن هم از نوع برقی داشتن ضمانت و اصالت کالا است. هایپرجیم نکاتی در این باب جمع آوری کرده که می تواند کمک بسزایی در زمان خرید تردمیل به شما کند.

 پیش زمینه فکری

در زمان فروش تردمیل ابتدا باید این مسئله را با خود در میان بگذارید و به نتیجه ای برسید که برای چه هدفی به تردمیل نیاز دارید؟ چه تردمیلی می تواند خواسته های شما را برآورده کند؟ مهم ترین قسمت در زمینه خرید هم سقف هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید چقدر است؟

پس از پاسخ به این سؤالات که کاملاً هم شخصی هستند، باید در رابطه با انواع تردمیل مطالعاتی داشته باشید. یک تردمیل مناسب برای استفاده در منزل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا از تردمیل های باشگاهی می توان در منزل  هم استفاده کرد؟

تمامی این سؤالات بسته به انتظارات شما از تمرینات و هدفتان بسیار متفاوت خواهند بود و نمی توان گفت که دقیقاً چه تردمیلی مناسب چه کسی است. حتی فروشندگان تردمیل ابتدا از شما سؤالاتی در همین زمینه ها می کنند تا بتوانند بهتر شما را در زمان فروش تردمیل راهنمایی کنند.

در حال حاضر تردمیل های موجود در ایران بیشتر متعلق به کشور های چین، فنلاند، اسپانیا، کرده و تایوان هستند. تردمیل های آمریکایی هم در بازار ایران به ندرت یافت می شوند. در ادامه به برخی از این بند ها به همراه مشخصه ها و ویژگی های آن ها می پردازیم.

توربو فیتنس (Turbo Fitness)

یکی از معروف ترین برند های موجود در بازار است که ساخت کشور تایوان هستند. عمده بازار این برند اروپا و آسیا است؛ تمامی محصولات توربو فیتنس خانگی هستند و مدل های چندکاره و تک کاره دارند. مدل های چندکاره آن دارای کش ایروبیک، تخته شنا، ماساژور و پایه دراز نشست هستند. قیمت این دستگاه ها متوسط و روبه بالا است.

اسپرتک (Sportek)

معمولاً این برند بیشتر روی طراحی زیباتر به همراه موتور قوی تر مانور می دهد. این دستگاه موتور تایوانی دارد که در کشور چین مونتاژ می شوند. کاربری آن بسیار ساده است و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می کند. هزینه فروش تردمیل اسپورتک خانگی در عین با کیفیت بودن کالا قیمت پایینی دارند.

بی ایچ فیتنس (BH Fitness)

برندی خوشنام و خوش قیمت از کشور اسپانیا. موتورهای آن 2 سال گارانتی دارند و جز رده بالا های صنعت تردمیل به شمار می روند. البته قیمت تردمیل های تایوانی نسبت به این برند ارزان تر هستند. قیمت زیادی دارد، اما نگران نباشید و گول قیمت آن را نخورید؛ زیرا به شما پیشنهاد می دهیم که حتماً این برند را تست و خریداری کنید.

ایسترانگ (Eastrong)

قطعات تایوانی این برند در کشور چین مونتاژ می شوند و تحت لیسانس تایوان هستند. در حالی از قیمت بسیار مناسبی در بازار برخوردار است، کیفیت کالایی بسیار خوبی به مشتریان ارائه می کند. این شرکت با شرایطی لازم خانگی خود را به بازار ارائه می دهد که دارای 20 گواهینامه و استاندارد جهانی است.

این تردمیل در بازار ایران دارای محبوبیت بوده و دلیل آن هم قیمت متوسط و رو به پایین این تردمیل ها است.

جی کی اکسر (JK Exer)

کمپانی بسیار قدیمی و اصالت دار که محصولی از کشور تایوان است. در بازار آمریکا و اروپا به رقابت مشغول هست و از نظر کیفیت و نوع ساخت درجه یک محسوب می شوند. این شرکت از تنوع کالایی تردمیل بسیار زیادی برخوردار است که به مشتریان دامنه انتخاب بیشتری می دهد.

فروش تردمیل اکسر در ایران از نظر قیمتی با تردمیل های لطیفی وارداتی از کشور آمریکا تقریباً مشابه است. البته از نظر بودجه و تنوع کالایی تردمیل های لطیفی حرف اول در بازار را می زنند. همچنین جنس و کیفیت این کالا بسیار عالی و درجه یک است.

ریباک (Reebok)

این برند محصولی از انگلستان است و به تازگی وارد بازار ایران شده. ریباک یک برند معتبر و با کیفیت در سطح جهانی است و محصولات خود را به خوبی در بازار ایران جا انداخته است.

گارانتی (ضمانت)

همه برند های موجود ممکن است از گارانتی نداشته باشند، اما شرکت ها بسیار معتبر و خوشنام برای جلب رضایت مشتریان ثابت خود حتماً چنین آیتمی را به متقاضیان ارائه می دهند. صرف نظر از این مسئله برخی فروشگاه های معتبر در بازار ایران برای افزایش رضایت مشتری برخی قطعات فنی را تحت ضمانت خود در می آورند.

باید در نظر داشته باشید، تمامی این کالاها وارداتی هستند، پس اگر به دنبال یک کالای خوب به همراه گارانتی هستید حتماً باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

کلام آخر

در زمان فروش تردمیل باشگاهی فقط کافی است نام این برند ها را به خاطر بسپارید و تردمیل مناسب خود را با توجه به خواسته ها، انتظارات و بودجه خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که حتماً قبل از تأیید خرید خود تردمیل را امتحان کرده و شرایط ضمانت یا ضمانت کردن آن را از فروشندگان بپرسید.

فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()