امروزه سلامتی و تناسب اندام یک دغدغه مهم برای افراد جامعه است. از این رو بسیاری از افراد به ورزش در خانه و حتی  خرید تردمیل روی آورده اند. تردمیل های خانگی یکی از بهترین این روش ها است. شما می توانید با استفاده روزانه از تردمیل هم سلامت جسمی خود را تضمین کنید هم با شادی و نشاط بیشتر به زندگی ادامه دهید.

تهیه تردمیل یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که وقت کمی دارند و نمی توانند به باشگاه های ورزشی مراجعه کنند. استفاده از تردمیل یک انتخاب خوب در دنیای پرتلاطم امروزی است.

نکاتی که هنگام خرید تردمیل باید رعایت کنید

تردمیل یکی از محبوبترین دستگاه های ورزشی در خانه و باشگاه است. این دستگاه ساده ترین حرکت انسان یعنی راه رفتن را شبیه سازی می کند و جزء ورزش های هوازی است. چنانچه شما قصد چربی سوزی و رسیدن به اندام دلخواه خود را دارید پس به فکر تهیه تردمیل باشید.

تردمیل وسیله گران قیمتی است که برای خرید آن باید میلیون ها هزینه کنید. پس زمانی که مطمئن هستید از آن استفاده می کنید اقدام به خرید نمایید. اگر از تردمیل خود به صورت مناسب استفاده نکنید طولی نمی کشد که به رخت آویز لباس هایتان تبدیل می شود.

ما در این مقاله سعی داریم رازهایی را در هنگام خرید تردمیل بگوییم که فروشندگان هیچگاه به شما نمی گویند.

بدنه

درهتگام خرید تردمیل باید به جنس بدنه آن توجه داشته باشید. این نکته را باید مد نظر قرار دهید که میزان استحکام بدنه ارتباط مستقیمی با تحمل وزن در این دستگاه دارد. جنس بدنه اکثر تردمیل های موجود در بازار از فولاد مخصوص است و بعضی دیگر از آلومینیوم مقاوم ساخته شده اند. برای مثال تردمیلی که تحمل وزن بالای 100 کیلوگرم و قدرت موتور بالایی دارد از تردمیلی که تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل می کند، بزرگتر و محکم تر است.

داشته باشید. برای خرید تردمیل های باشگاهی از آنجا که تعداد زیادی از افراد با وزن های نامعلوم از آن استفاده می کنند باید از تردمیل هایی با قدرت موتور بالا و بدنه مستحکم استفاده شود.

موتور تردمیل

از جمله نکاتی که باید در هنگام تهیه تردمیل مد نظر قرار دهید موتور تردمیل است. اختلاف قیمت بارز بین تردمیل های مختلف به خاطر موتور تردمیل است. توانایی موتور تردمیل در قدرت موتور آن است که از یک تا هفت اسب بخار متغییر است. موتور تردمیل نیروی لازم برای حرکت تسمه را به تردمیل انتقال می دهد.

محاسبه قدرت موتور به دو روش میانگین و پیک انجام می شود. در حالت میانگین قدرت به صورت میان بار اندازه گیری و محاسبه می شود و در روش پیک بالاترین قدرت خروجی موتور مورد محاسبه است.

تردمیل های خانگی معمولاً از موتور DC استفاده می کنند. این موتورها از جریان مستقیم برق یعنی همان مثبت و منفی استفاده می کنند. موتور AC نوع دیگری از موتورهای تردمیل است که یشتر در تردمیل های باشگاهی استفاده می شود که از جریان برق متناوب مانند برق شهری یا همان فاز و نول استفاده می کند. بهترین نوع این موتور سه فاز آن است.

سرعت تردمیل

قبل از خرید تردمیل باید به این نکته دقت داشته باشید که آیا می خواهید بر روی تردمیل راه بروید یا بدوید. تردمیل ها معمولاً سرعتی بین 3 تا 7 کیلومتر در ساعت دارند که برای مصرف عموم مناسب هستند و برای دویدن بین 6 تا 10 کیلومتر بر ساعت است. پس اکثرتردمیل ها سرعت حداکثر 10 کیلومتر بر ساعت را دارند و سرعت های بیشتر از این برای ورزشکاران و دونده های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

ضربه گیر

برای افرادی که مبتلا به درد زانو و مفاصل هستند بهترین راه استفاده از تردمیل هایی است که دارای ضربه گیر هستند. ضربه گیر در تردمیل مانع آسیب رسیدن به زانو و مفاصل شما می شود. این ضربه گیرها به صورت پلاستیک های منعطف در زیر تخته تردمیل قرار دارند و باعث می شوند به کمر و مفاصل زانو فشار کمتری وارد شود. ضربه گیر SDS یکی از انواع ضربه گیرها است که علاوه بر گرفتن فشار و عدم آسیب به مفاصل یاعث ایجاد حالت انعطافی در محل راه روی و کاهش صدمات می شود. این امکان بیشتر بر روی تردمیل هایی که شیب برقی دارند وجود دارد.

ایمنی در حرکت

بعضی از تردمیل ها گیره هایی دارند که از آن به عنوان قفل کودک نیز یاد می شود. این گیره ها به صورت مستقیم از دستگاه به لباس شما وصل می شود. زمانی که شما در حالت راه رفتن یا دویدن روی تردمیل تعادل خود را از دست می دهید این گیره از لباس شما جدا شده و باعث می شود که سیستم خاموش شود و موتور تردمیل حرکت نکند. تمامی تردمیل ها باید به صورت استاندارد این گیره را داشته باشند

کلام آخر

اگر شما هم مشتاق به انجام ورزش در خانه هستید تهیه تردمیل می تواند یک گزینه در دسترس باشد. توجه داشته باشید که در هنگام خرید تردمیل نکاتی وجود دارد که فروشندگان به شما نمی گویند و شما باید قبل از خرید تردمیل باشگاهی در مورد این نکات اعم از وزن و قدرت تردمیل و غیره اطلاع کسب کنید.

فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()