همیشه برای شما سوال بوده که تردمیل کدام قسمت بدن را لاغر می کند؟ با توجه به نوع تمرینات ورزشی شما و شدت آن این سوال برای همه افراد یکسان تعریف نمی شود. با هایپر جیم همراه باشید تا پاسخ سوال های خود را کسب کنید.

 تاثیرات تمرین با این دستگاه بر اندام ها

تردمیل ها به طور کل تمرینات زیادی را برای فیت شدن برای ورزشکاران فراهم می کنند. همانطور که با تردمیل تمرین می کنید و عضلات خود را تقویت می کنید، به همان اندازه هم راه رفتن یا دویدن عضلات شما را تقویت می کند. اما تفاوت در این است که شما نی توانید سرعت و شیب مورد نظر خود را به به صورت دستی در سیستم کامپیوتری دستگاه وارد کنید و خود را به چالش بکشید.

به طور کلی شما با راه رفتن در فضای باز یا روی این دستگاه در حالت عادی به تقویت ارگان های قلبی، عروقی، همچنین سلامت جسمی و چربی سوزی شما تمرکز دارد که منجر به کاهش وزن شما می شود.

تمرکز اصلی تمرینات ورزشی

همانطور که گفتیم قدم زدن یا دویدن در فضای باز یا تردمیل تفاوت چندانی ندارد؛ اما در کنار این ها شما بیشتر در حال تمرین دادن پایین تنه خود هستید. قسمت های درگیر شامل 4 سر ران، همسترینگ، عضلات باسن و گلوت های شما است. همچنین می توانید با درگیر کردن عضلات شکمی خود به تقویت عضلات پایینی کمر خود کمک کنید.

قدم زدن روی تردمیل باعث تقویت مقاومت جسمانی و سرعت بیشتر باعث افزایش عضله سازی می شود. با اضافه کردن عضلات بالا تنه به کمک دسته های طراحی و تعبیه شده شما می توانید به عضله سازی قفسه سینه، بازو ها یا حتی سرشانه های خود قوت ببخشید.

استفاده از دمبل های کم وزن حین قدم زدن روی تردمیل به شما کمک می کند تا بازو های خود را تقویت کنید؛ همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمرینات پرس سرشانه هم داشته باشید. عضله سازی صرفا تمرکز کار با این وسیله ورزشی نیست. با ورزش کردن با این وسیله ورزشی می توانید وزن خود را هم کاهش دهید.

قدم زدن با سرعت 3.5 مایل در ساعت (5.6 کیلومتر در ساعت) به شما کمک می کند تا 314 کالری در ساعت بسوزانید که این این عدد برای یک فرد 160 پوندی (72.5 کیلوگرمی) در نظر گرفته شده است. شما می توانید به وسیله تردمیل کاهش چربی نقطه ای (Spot reduce) داشته باشید، اما چگونه؟

قدم زدن با این دستگاه صرفا به کاهش وزن شما کمک نمی کند، بدن حین تمرین به صورت ترکیبی در نقاط مختلف در حال چربی سوزی است. تمرینات ورزشی منظم و عادی هم باعث کاهش وزن شما می شود هم به تقویت و عضله سازی بدن شما می پردازد.

شیب دستگاه را زیاد کنید

پس از اینکه شما از آمادگی به چالش کشیدن قوای جسمانی خود اطمینان حاصل کردید، شیب دستگاه را زیاد کنید. افزایش شیب باعث عضله سازی در چندین نقطه بدن شما می شود در حالی که کالری بیشتری هم می سوزانید. هرچقدر شیب دستگاه بیشتر باشد، میزان فشاری که روی 4 سر ران و گلوت ها می آورید بیشتر می شود.

ابتدا برای همچنی کاری شما باید از شیب کم و زمان تمرینی کوتاه استفاده کنید تا عضلات شما به مرور زمان آمادگی داشته باشند. خرید تردمیل باشگاهی را در تنوع بالا انجام دهید.

تاثیر شیب بر عضلات باسن

هنگامی از قدم زدن صحبت می کنید در واقع دارید به عضلات باسن و تا حدودی گلوت ها (مکسیموس، مدیموس و مینیموس) اشاره می کنید. اما راه رفتن عادی در شرایط شیب صفر هیچ عضله سازی برای شما به ارمغان نمی آ ورد. برای افزایش حجم و چگالی ماهیچه ها شما باید آنها در زوایای مناسب، تحت فشاری مناسب تمرین دهید تا عمل عضله سازی اتفاق بیفتد.

برای افزایش قدت ماهیچه های باسن شما باید به تمرینات خود مقاومت اضافه کنید. ایجاد مقاومت در واقع به کمک شیب دستگاه فراهم می شود. فراهم کردن یا اضافه کردن شیب به تمرینات ورزشی به شما این امکان را می دهد تا عضلات باسن، گلوت ها، همسترینگ یا حتی ساق پا را تقویت کنید، همچنین حجم و چگالی به عضلات خود ببخشید.

تاثیر تمرین بر عضلات شکمی

با استفاده از برنامه های تمرینی مناسب شما می توانید حین قدم زدن روی تردمیل یک سری ورزش های شکمی انجام دهید. همانطور که می دانید مقادیر زیادی از چربی در شکم جمع می شوند. با استفاده از تمرینات مناسب و مداوم شما به خورد و ریز شدن سلول های چربی شکم خود کمک می کنید. این چربی ها پس از گذشت زمان از طریق ادرار یا عرق دفع می شوند و باعث آب شدند یکم و همچنین عضله سازی می شوند.

کلام آخر

برای فرم دهی بدن با تردمیل، هر چقدر میزان شدت تمرینات و فاکتورهای مقاومتی بیشتر باشد عضلات هدف شما در آیتم های تمرین شما بیشتر تقویت می شوند؛ همچنین در کنار فرم گیری، افزایش حجم و چگالی عضله شما به چربی سوزی هم می پردازید.

فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()