مدتی بود که من و خانواده ام به فکر خرید تردمیل بودیم که بتوانیم از ورزش در خانه لذت ببریم. چرا که هر یک از اعضای خانواده علاقه مند به ورزش بودند، اما وقت کافی برای رفتن به باشگاه را نداشتند و برآورد هزینه باشگاه بسیار سرسام آور بود. از این رو ما به فروشگاه ها و مراکز فروش تردمیل از جمله هایپر جیم مراجعه کردیم.

امروزه با توجه به تقاضای مردم برای خرید تردمیل، مراکز  فروش تردمیل در سراسر دنیا و از جمله ایران گسترش پیدا کرده اند. حتی بسیاری از این مراکز برای رونق بیشتر فروش محصولات خود آن ها را به صورت آنلاین عرضه می کنند، اما باید حواستان باشد که باید در هنگام خرید ضمانت نامه هایی را دریافت کنید.

امروزه تردمیل به عنوان یکی از دستگاه های ورزشی پرکاربرد هم در خانه و هم در باشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. تردمیل یکی از ساده ترین کارهای روزمره یعنی راه رفتن را برای ما شبیه سازی می کند و جزء تجهیزات لازم برای ورزش های هوازی است که پیش از انجام ورزش برای گرم کردن بدن بسیار کاربرد دارد. شما می توانید با استفاده روزانه از تردمیل به تناسب اندام برسید.

در هنگام فروش تردمیل چه ضمانت نامه هایی باید دریافت کنید

تردمیل به همراه دوچرخه ثابت از جمله وسائل ورزشی بسیار محبوب در بین عموم مردم هستند که از آن ها در جهت کاهش وزن و بهبود تناسب اندام استفاده می کنند. فروش تردمیل در تمام جهان با استقبال مردم مواجه است و بی دلیل نیست که فروش آن روز به روز در حال افزایش است.

امروزه تولیدکنندگان وسائل ورزشی برای فروش بیشتر تردمیل های خود اقدام به توزیع و عرضه محصولات به صورت آنلاین کرده اند. این مسئله نشان دهنده آمار بالای فروش این وسیله پرکاربرد و به صرفه است. در ادامه دلایل فروش بالای تردمیل را توضیح می دهیم.

صرفه جویی در هزینه ها

هزینه رفتن به باشگاه در طولانی مدت بسیار گران تر از هزینه خرید تردمیل است؛ به خصوص اگر یک نفر بیشتر در خانه بخواهد از تردمیل استفاده کند. پس بهتر است این هزینه را برای خرید یک تردمیل با کیفیت سرمایه گذاری کنید. شما با خرید تردمیل با کیفیت می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید و این بزرگ ترین دلیلی است که فروش تردمیل افزایش یافته است.

قیمت تردمیل ها بسته به نوع و امکانات آن ها متفاوت است؛ از قدیم گفته اند هر چقدر پول بدی همان قدر آش می خوری!!! الحق که درست گفته اند، چون امروزه با پیشرفت تکنولوژی تردمیل های تک کاره و چند کاره تولید می شوند و شما می توانید بسته به بودجه و شرایط خود اقدام به خرید کنید.

یکی از دلایل استقبال زیاد مردم از تردمیل این است که تمامی اعضای خانواده اعم از کوچک و بزرگ می توانند از آن استفاده کنند. تحقیقات نشان می دهند که ورزش در خانواده به صورت گروهی باعث می شود حداقل یکی از اعضا به موفقیت آشکار در برنامه تناسب اندام خود برسد.

استفاده در هر زمان

یکی از مزایای تردمیل این است که شما در هر زمان که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید؛ فارغ از اینکه هوا گرم است یا سرد. همچنین دیگر لازم نیست در مورد باز یا بسته بودن باشگاه نگران باشید.

زندگی پر مشغله امروز ایجاب می کند شما از زمان خود استفاده حداکثری ببرید و تردمیل این امکان را برای شما فراهم می کند که در هر زمان که بخواهید ورزش کنید و در هنگام ورزش تلویزیون نگاه کنید و همزمان حرکات مرتبط بدنسازی را انجام دهید.

کاهش وزن و بهبود تناسب اندام

تردمیل راه رفتن را برای شما شبیه سازی می کند و از این رو جزء ورزش های هوازی محسوب می شود. دویدن و پیاده روی باعث می شود که شما کالری بیشتری بسوزانید. از این رو آمار فروش تردمیل رو به افزایش است، زیرا بسیاری از افراد را در مسیر لاغری و رسیدن به تناسب اندام یاری کرده است.

پیاده روی و دویدن روی تردمیل باعث افزایش ضربان قلب شما می شود و این امر باعث سلامت قلب و همچنین چربی سوزی خواهد شد، چرا که هر چقدر ضربان قلب بالا برود به همان اندازه چربی سوزی نیز بیشتر می شود. تنظیم شیب در برخی از دستگاه ها به صورت دستی و در برخی دیگر برقی است.

و اما ضمانت نامه در فروش تردمیل

کیفیت تردمیل با ضمانت تولید کننده ارتباط مستقیم دارد. ضمانت نامه در خرید تردمیل بسیار با ارزش است. شما باید برای قاب و موتور تردمیل به دنبال 10 سال ضمانت مادام العمر باشید. به  طورکلی لوازم تردمیل با 5 سال ضمانت قطعات ارائه می شود. علاوه بر این تولیدکنندگان ضمانت می کنند 2 سال بدون هیچ مشکلی تردمیل در منزل شما کار کند.

ضمانت نامه مهم ترین بخش در  خرید تردمیل باشگاهی است که باید به آن دقت ویژه داشته باشید. محصول شما باید حتما خدمات پس از فروش و ضمانت قطعات داشته باشد.

کلام آخر

امروزه تردمیل به عنوان یکی از وسائل ورزشی پرکاربرد هم در خانه و هم در محیط باشگاه استفاده می شود. ما شاهد آن هستیم که به خاطر کاربردی بودن آن، آمار فروش تردمیل روز به روز در حال افزایش است. اگر شما هم به فکر ورزش و تناسب اندام هستید و می خواهید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید، ما به شما خرید تردمیل را پیشنهاد می کنیم. فقط باید توجه داشته باشید که هنگام خرید این وسیله پرکاربرد ضمانت  نامه های آن را دریافت کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()