تردمیل‌هایی که به راحتی برای اهداف شخصی و سطوح تناسب اندام تنظیم می‌شوند، مدت‌ها مورد علاقه دوستداران ورزش کاردیو و کسانی است که می‌خواهند از باشگاه صرف نظر کنند، اما نه از تمرین. اولین موضوع  خرید تردمیل خواهد بود که اهمیت بسیار زیادی دارد.

با این حال، برای خریدارانی که برای اولین بار خریداری می‌کنند، گزینه‌های مختلف و محدوده قیمت‌های گسترده می‌تواند گیج‌کننده باشد و باعث شود که به راحتی قدم برندارید. برای کمک در برداشتن گامی روبه‌جلو که نیاز دارید، پنج ویژگی اصلی را که بر قیمت تردمیل تأثیر می‌گذارند، تفکیک کرده‌ایم.

موتور دستگاه

یکی از راه‌هایی که می‌توانید تردمیل متناسب با نیاز خود انتخاب کنید، نگاه کردن به اسب بخار مداوم (CHP) دستگاه است. CHP اندازه گیری قدرتی است که موتور در طول تمرین حفظ می‌کند و هر چه بیشتر باشد، احتمالاً تردمیل گران‌تر خواهد بود.

CHP  مورد نیاز بستگی به این دارد که چند ساعت قصد دارید با دستگاه کار کنید. کاربران معمولی که فشار زیادی به موتورهای خود وارد نمی‌کنند، می‌توانند از دستگاهی با CHP پایین‌تر استفاده کنند. کسانی که به دنبال تردمیل برای تمرینات مکرر و طولانی هستند، اسب بخار بیشتری می‌خواهند. به طور کلی، ماشین‌های پرقدرت ظرفیت وزن بالاتری را نیز ممکن می‌سازند. از طرف دیگر، گزینه‌های دستی بدون موتور با قیمت پایین در دسترس هستند.

تسمه

اندازه تسمه یا عرشه تردمیل اندازه گیری سطح دویدن تردمیل و یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قیمت است. هر چه بزرگ‌تر باشد، قیمت آن بیشتر است. کسانی که گام بلندی دارند به سطح دویدن طولانی‌تری نیاز دارند و کسانی که فریم بزرگ‌تری دارند ممکن است فضای وسیع‌تری را ترجیح دهند. کسانی که صرفا راه می‌روند، می‌توانند با اندازه عرشه کوچک‌تر از کسانی که می‌خواهند زیاد روی ماشین بدوند، کنار بیایند.

کنترل کردن

امروزه کنترل بسیاری از دستگاه‌های تردمیل از طریق صفحه نمایش کنسول مدیریت می‌شود. در حالی که ماشین‌ها آمارهای حیاتی متفاوتی را نشان می‌دهند و ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند، اندازه نمایشگر کنسول بیشترین سهم را در هزینه تردمیل شما دارد. نمایشگرهای بزرگ‌تر می‌توانند راحت‌تر خوانده شوند و امکان نمایش اطلاعات بیشتر را به طور هم‌زمان ارائه دهند، بنابراین به هزینه‌های بالاتر کمک می‌کنند.

خرید تردمیل و ظریفت وزن

چهارمین مؤلفه مؤثر در قیمت تردمیل، ظرفیت وزن است. این حداکثر وزن کاربر پیشنهاد شده توسط سازنده است. برخی از مربی‌های کوچک و کم‌هزینه دارای ظرفیت وزنی زیر 250 پوند هستند در حالی که گزینه‌های گران‌تر دارای محدودیت‌هایی تا 400 پوند هستند.

گارانتی

هنگام خرید تردمیل، پیشنهادات گارانتی اغلب توسط سازنده ارائه می‌شود. مدت زمان گارانتی ممکن است بر اساس اجزای دستگاه متفاوت باشد. برخی از فروشندگان ضمانت‌های جداگانه‌ای برای قاب، موتور، قطعات، نیروی کار و لوازم الکترونیکی ارائه می‌دهند. هرچه پوشش تضمینی طولانی‌تر و بیشتر باشد، دستگاه گران‌تر می‌شود.

برای پیدا کردن تردمیل مناسب برای خود، چند عنصر دیگر وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را در نظر داشته باشید.

اندازه و فضا

 پیدا کردن تناسب کامل در دستگاه کاردیو گاهی اوقات مربوط به تناسب است. تردمیل‌ها در اندازه قاب متفاوت هستند، بنابراین مطمئن شوید که فضای خانه خود را اندازه گیری کنید تا ببینید چه اندازه ماشین‌هایی را می‌توانید در خود جای دهید.

ضخامت تسمه: تردمیل هایی با تسمه های ضخیم تر طراحی شده اند تا به آرام کردن گام هایتان کمک کرده و ضربه بیشتری را جذب کنند. کوسن های ارائه شده در برندها و مدل ها متفاوت است.

تمرین قابل تنظیم: بسیاری از تردمیل‌ها دارای ویژگی‌های شیب خودکار هستند، اما حداکثر درصد شیب ممکن است بسته به دستگاه متفاوت باشد. بیشتر تردمیل ها دارای برنامه های داخلی هستند که می توانند سرعت و شیب را نیز تغییر دهند.

فناوری و ویژگی‌ها: توانایی نظارت و ذخیره اندازه‌گیری‌های حیاتی، قابلیت‌های WiFi، کنسول صفحه لمسی، فن‌های داخلی، قابلیت بلوتوث، بلندگوها و سینی‌های لوازم جانبی همگی در بین دستگاه‌ها متفاوت است و ممکن خواهد بود که بسته به نیازهای راحتی و اهداف تناسب اندام شما در نظر گرفته شود.

سخن آخر

پیدا کردن و خرید تردمیل خانگی مناسب می‌تواند اولین قدم برای شروع و حفظ تناسب اندام در خانه باشد. خود را با این نکات حرفه ای مجهز کنید تا قدم بعدی را بردارید و بهترین را برای خود انتخاب کنید.

البته حواستان باشد که قیمت تجمیعی از ویژگی ها خواهد بود که باید متناسب با خودتان انتخاب شود. زیرا این انتخاب تعیین کننده است و اگر درست انتخاب نکنید، به نتیجه مطلوب نخواهید رسید. سعی کنید که ابتدا اهداف را نوشته و طبق آن اقدام کنید. داشتن لیست ویژگی ها مهم ترین اقدام خواهد بود.

برند تعیین کننده کیفیت و میزان دوام است. البته تا حد امکان برایتان اولویت آیتم ها و ویژگی باشد. در قیمت علاوه بر عوامل بالا، موضوع وجود قطعات، فارغ از بحث گارانتی بسیار مهم است. باید بتوانید دو فاکتور راحت یافتن کالا جایگزین و ارزان بودن آن را نیز مدنظر قرار دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()