طرح توجیهی بهترین شیوه برای مطالعۀ جوانب مختلف یک کسب و کار می باشد. در این صورت سرمایه گذاران می توانند با بررسی وضعیت بازار و نوع پروژه ای که قصد راه اندازی آن را دارند، بتوانند زوایای مختلف آن را بررسی نموده و از میزان درصد موفقیت و یا شکست پروژه آگاه گردد. در این مقاله به برخی از ویژگی های مهم و اساسی که یک پروژه پیش از راه اندازی آن باید در نظر گرفته شود، می پردازد. طرح توجیهی به صورت مرحله ای نوشته می شود و رعایت یک سری اصول جهت نگارش این گزارش ضرورت دارد. در انتهای کار، رعایت انسجام و نظم بخشیدن به مطالب از اهمیت بالایی برخوردار است.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا پس از شناخت بازار و بررسی جزئی وضعیت اقتصادی جامعه ، توانسته به نوعی شرایط را برای جمع آوری و تهیۀ طرح توجیهی متناسب با مشاغل مختلف فراهم سازد.

نکات مهم تهیۀ گزارشات طرح توجیهی

بدون شک افرادی که قصد راه اندازی پروژه هایی در حوزه های مختلف دارند، با تهیۀ طرح توجیهی می توانند به طرز باور نکردنی از آغاز و ادامۀ سرمایه گذاری های ناموفق جلوگیری کنند. در گذشته متأسفانه شاهد اجرای پروژه هایی با بودجه بندی های زیاد بودیم که در نهایت به شکست منجر می شد ولی امروزه مشورت گرفتن از افراد متخصص و کارشناسان اهل فن در زمینه های مختلف می توان با اطمینان خاطر پروژه هایی که دارای آیندۀ موفقیت آمیز هستند، استقبال کنند.

جهت مشاوره و نگارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی سنگبری ، وضعیت فعلی پروژه، وضعیت مالی، مراحل دستیابی و مواردی از این قبیل در نظر گرفته می شود. بدین وسیله سرمایه گذاران می توانند از تجربیات گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره گرفته می شود. در این صورت برای سرمایه گذار ثابت می شود که آیا می تواند پروژه را با موفقیت آغاز نموده و یا نیاز به تغییرات اساسی در اجرای پروژه می باشد.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()