جاروبرقی به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد در منزل است که جهت نظافت مورد استفاده قرار گرفته می شود. کیسه جاروبرقی از مهمترین اجزای جاروبرقی است که محل نگهداری زباله های مکش شده می باشد. به طور کلی  کیسه جارو برقی  باید یکبار در هفته تخلیه شود که البته ارتباط مستقیم با میزان استفادۀ شما از جاروبرقی در طول هفته خواهد داشت. در حال حاضر فروش کیسه جاروبرقی در سطح بازار در دو دسته بندی اصلی پاکت موقت و یا دائمی صورت می گیرد.

برای خرید کیسه جاروبرقی با برندهای مختلف می توانید به فروشگاه همتا مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ تأمین پاکت های جاروبرقی فعالیت دارد و توانسته اند متناسب با مدل های جاروبرقی موجود در بازار، انواع کیسه یکبار مصرف جاروبرقی و دائمی را تهیه نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

ویژگی های مهم کیسه جاروبرقی با دوام

نکات متعددی در خصوص خرید پاکت جاروبرقی بوتان و... وجود دارد که ما قصد داریم در ادامۀ مقاله به برخی از موارد مهم آن بپردازیم. بدین وسیله بتوانید مناسب ترین نوع پاکت را برای جاروبرقی خود تهیه نمائید. از معایب کیسه جاروبرقی دائمی می توان به ایجاد حساسیت در افراد، تخلیۀ فوری و کوتاه مدت کیسه، با گذشت زمان کیفیت خود را از دست می دهد و این مسئله موجب نفوذ گرد و خاک به داخل جاروبرقی می شود و به موتور فشار مضاعف وارد می کند. بدون شک بازدهی و توان جاروبرقی با گذشت زمان کاهش پیدا می کند. البته تنها مزیتی که این نوع کیسه جاروبرقی دارد، قابل شستشو بودن و استفاده چند نوبته از آن می باشد.

از مزایای عمدۀ کیسه جاروبرقی یکبار مصرف می توان به سهولت در تعویض، کاهش فشار به موتور جاروبرقی، برخورداری از لایه های میکروفیلتر در پاکت های یکبار مصرف، جلوگیری از خارج شدن گرد و غبار از کیسه و افزایش طول عمر جاروبرقی اشاره نمود. جهت خرید انواع کیسه جاروبرقی به صورت چند تایی می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 574
نمایش همه
علاقه مندی ها ()