کفش از دیگر وسایلی است که افراد از ابتدا که خانه را ترک می کنند می پوشند تا زمانی که برای استراحت به تخت خواب می روند. با در نظر گرفتن این نکتۀ مهم که پا از نظر علم پزشکی به عنوان قلب دوم انسان در نظر گرفته می شود، کارگران، پرسنل و افرادی که مشغول فعالیت های پر خطر هستند، موظف به خرید کفش ایمنی می باشند. فروشگاه رادین ایمن به دلیل اهمیت کاربردی که کفش ایمنی دارد، تلاش نموده در این مقاله به ویژگی های کفش کار در گذر زمان بپردازد و شما را بیشتر با این وسیلۀ ایمنی آشنا سازد. اگر به این موضوع مهم علاقه مند هستید و در صدد برای خرید کفش ایمنی مناسب می باشید، خوشحال می شویم که شما را در این امر یاری کنیم.

خرید کفش ایمنی و معرفی انواع آن

به طور کلی در گذر زمان، تنوع کفش ایمنی افزایش یافته است و تولید کنندگان چنین محصولاتی، تلاش نموده اند با بهره گیری از متریال با کیفیت و متنوع بتوانند سطح دوام و کیفیت کفش را ارتقاء ببخشند و به نوعی مانع از آسیب فیزیکی به قسمت های مختلف پا شوند.

فروش کفش ایمنی متناسب با نوع فعالیتی که افراد در صنایع مختلف انجام می دهند، صورت می گیرد. کفش ایمنی با سر پنجه فولادی و زیرۀ PU، کفش ایمنی با سر پنجه فولادی و زیرۀ TPU-PU، کفش ایمنی با زیرۀ لاستیکی، کفش ایمنی با سر پنجۀ کامپوزیت، کفش ایمنی کانداکتیو و ... تنها برخی از انواع کفش کار رایج در بازار هستند. بدیهی است مشاغل مختلف متناسب با نوع خطراتی که حین انجام کار با آن روبرو می شود، بهترین کفش ایمنی را تهیه می کنند. به عنوان مثال کفش کار کانداکتیو مانع از ایجاد جرقه در محیط هایی که جریان الکتریسیته است، می شود.

مدیران مشاغل و پیمانکاران می توانند جهت مشورت و خرید تجهیزات ایمنی از جمله  خرید چکمه پلاستیکی و کفش ایمنی مناسب برای کارمندان خود می توانند با کارشناسان فروش رادین ایمن تماس حاصل فرمایند.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 645
نمایش همه
علاقه مندی ها ()