کفش کار از دیگر کفش های موجود در بازار است که دارای یک سری مشخصات فنی متفاوت می باشد. فروشگاه رادین ایمن به دلیل اهمیت کاربردی که کفش ایمنی دارد، این مقاله را تهیه نموده و شما را بیشتر با ویژگی های کفش کار استاندارد آشنا می سازد. علّت اصلی فروش کفش کار ، حفاظت از پاها در برابر خطرات احتمالی حین انجام فعالیت های فیزیکی می باشد. کفش ایمنی از متریال متفاوت ساخته می شود که مقاومت بالایی در برابر ضربه، نفوذ وسایل نوک تیز، سوختگی، حرارت بالا، سرمازدگی، برق گرفتگی، برخورد با مواد اسیدی و شیمیایی داشته باشد.

متریال تشکیل دهندۀ کفش کار استاندارد

لازم به ذکر است که محصولات جدید کفش کار، علاوه بر کاربردی بودن، از نظر شکل ظاهری نیز بر روی آنها کار شده است و افراد می توانند اقدام به خرید کفش کار استاندارد با ظاهری شیک و زیبا نمایند. پارامترهای متعددی را هنگام خرید کفش کار باید در نظر بگیرید که می توان به جنس کفی، زیره، رویه و پشتی کفش داشته باشید.

به طور کلی جهت ساخت کفش ایمنی از متریال مختلف همچون لاستیک، چرم، فولاد و مواد پلی یورتان استفاده می شود. البته هر کدام از آنها را برای قسمت های مختلف کفش استفاده می کنند تا قابلیت ایمن بودن کفش حفظ گردد. خرید کفش عایق برق و جوشکاری را از مراکز معتبر  انجام دهید. 

در عین حال توجه به یک سری مشخصات فنی از جمله سبک بودن، خاصیت ضد لغزش، ضد ساییدگی، مقاوم بودن در برابر حرارت ضرورت دارد. متناسب با صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، صنعت خودروسازی، تولید مواد شیمیایی، پالایشگاه های نفت و گاز، تکنسین های برق و ... به سهولت می توانید انواع کفش کار با سر پنجه فولادی با زیره پلی یورتان، کفش کار با سر پنجه فولادی و زیرۀ  تی پی یو – پی یو، کفش کار با زیرۀ لاستیک، کفش کار کانداکتیو و ... را با قیمت ارزان از طریق فروشگاه رادین ایمن تهیه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 582
نمایش همه
علاقه مندی ها ()