جهت خرید پاکت جاروبرقی باید یک سری نکات مهم در نظر گرفته شود که این مقاله به این موضوع مهم می پردازد. کلیه دستگاه های جاروبرقی به کیسه مجهز هستند چون فضایی برای نگهداری آشغال های مکش شده می باشد. فضای میان موتور و پاکت جاروبرقی تنها یک فیلتر وجود دارد. از این رو نوع  پاکت جارو برقی  می تواند با گذشت زمان بر روی عملکرد جاروبرقی تأثیرگذار باشد. عدم توجه به تخلیۀ کیسه جاروبرقی، فشار بیش از اندازه به موتور وارد می کند و می تواند باعث آسیب رساندن به آن گردد. در صورتی که جاروبرقی شما مجهز به کیسه جاروبرقی یکبار مصرف می باشد، شما هر چند وقت یکبار نیازمند به خرید پاکت جاروبرقی برای تعویض آنها با یکدیگر می باشید.

فروشگاه همتا در حوزۀ تأمین و فروش انواع پاکت جاروبرقی سرمایه گذاری نموده است و توانسته طی سال ها فعالیت، متناسب با انواع جاروبرقی، کیسه های جاروبرقی دائمی و یکبار مصرف را به صورت بسته بندی عرضه نماید.

مزیت خرید پاکت جاروبرقی یکبار مصرف

از مهمترین مزایای خرید پاکت جاروبرقی یکبار مصرف مانند خرید پاکت جاروبرقی ناسیونال ، این است که به محض پر شدن کیسه، می توان آن را با پاکت جاروبرقی نو جایگزین نمود و بدین وسیله از آسیب رساندن به موتور جاروبرقی جلوگیری کرد. همچنین تعویض فیلتر جاروبرقی هر چند وقت یکبار موجب افزایش راندمان کاری آن می شود و بهتر می تواند آشغال و آلودگی های موجود بر روی سطوح را مکش کند.

در حال حاضر امکان خرید پاکت جاروبرقی یک لایه و چند لایه با ویژگی های نانو وجود دارد. این گونه کیسه های جاروبرقی آنتی باکتریال بوده و باعث از بین رفتن میکروب های داخل کیسه می شود. از طریق فروشگاه اینترنتی همتا می توانید به صورت آنلاین انواع پاکت جاروبرقی را تهیه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()