همه ما می‌دانیم که هیچ چیزی مانند برآمدگی‌های روی پهلو و داشتن شکمی بزرگ نمی‌تواند ظاهرمان و لباسی که برای آن هزینه کرده‌ایم را نافرم نشان دهد؛ اما دلیل مهم‌تری برای تمرین با اسکی فضایی برای آب کردن شکم وجود دارد! طبق گفته محققان سلامت، چربی‌های شکمی مشکلات فراوانی را برای انسان ازجمله دیابت نوع 2 و بیماری‌های قلبی به وجود می‌آورد؛ بنابراین پیشنهاد می‌دهیم پیش از آنکه دیر شود به فکر سلامتی خود باشید.

ما در هایپرجیم قصد داریم به شما بگوییم که چگونه با اسکی فضایی تمرین کنید و چربی‌های شکمتان را بسوزانید. اسکی فضایی از جمله دستگاه‌های بدنسازی است که تمامی عضلات بدن را درگیر می‌کند و با سوزاندن چربی‌ها تناسب‌اندام را به شما بازمی‌گرداند.

هرآنچه باید از تمرین با اسکی فضایی برای آب کردن شکم بدانید

اگر قصد دارید لاغر شوید و سالم بمانید، باید تمرینات قلبی را جدی بگیرید. ورزش با دستگاه الپتیکال یکی از بهترین پیشنهادها برای چربی‌سوزی است. درواقع ورزش منظم به همراه رژیم غذایی سالم به شما کمک می‌کند که از شر چربی‌ها خلاص شوید. برخی از نکاتی که باید در رژیم غذایی خود هنگام ورزش با اسکی فضایی در نظر بگیرید، به شرح زیر هستند:

  • استفاده از قهوه، انواع توت، بادام، سرکه، سیب، لوبیا و زردچوبه حداقل 60 دقیقه قبل از تمرین؛
  • مصرف پروتئین کافی 60 دقیقه پس از تمرین؛
  • نوشیدن آب کافی در روز؛
  • عدم مصرف الکل و نوشیدنی‌های الکلی؛
  • خوردن غذای سالم و تازه.

اغلب چاقی شکمی ارتباط زیادی با ژنتیک دارد؛ هرچند که میزان کالری دریافتی در روز نیز روی چاقی بی‌تأثیر نخواهد بود. زمانی که در طول روز کالری بیشتری نسبت به کالری که می‌سوزانید، دریافت می‌کنید، بدن کالری اضافی را به‌عنوان چربی در بدن ذخیره می‌کند. اغلب این چربی‌ها در شکم و ران باقی می‌مانند.

به‌طورکلی با بالارفتن سن شاهد این موضوع خواهید بود که چربی‌ها به‌سختی از بین می‌روند و در جای خود باقی می‌مانند. به همین دلیل تمرین با اسکی فضایی برای آب کردن شکم ایده خوبی است. برای داشتن تمریناتی مؤثر نکات زیر را در نظر بگیرید.

1.  مطمئن شوید که به‌درستی روی دستگاه قرار گرفته‌اید

اسکی فضایی از جمله دستگاه‌هایی است که به طور هم‌زمان روی پایین و بالای بدن تأثیر می‌گذارد؛ درواقع زمانی که تعداد بیشتری از عضلات بدنتان درگیر تمرین باشد، کالری بیشتری را خواهید سوزاند و در نتیجه چربی‌های اضافی شکمتان را آب می‌شود.

طبق گفته پزشکان، اسکی فضایی این امکان را به بیماران مفصلی نیز می‌دهد که بدون واردکردن کمترین فشار و ضربه به بدن خود تمرین طولانی‌مدتی داشته باشند. برای داشتن تمرینی بدون درد و طولانی باید به طور صحیح روی دستگاه قرار بگیرید. به این منظور پاهای خود را به‌درستی روی پدال‌ها بگذارید، به‌گونه‌ای که درست در وسط دستگاه باشید؛ یعنی تنها روی پنجه یا پاشنه پا قرار نگیرید؛ زیرا با این کار فشار زیادی را به زانوهای خود وارد می‌کنید.

2.  از دستگیره‌های متحرک الپتیکال کمک بگیرید

اگر قصد تمرین با اسکی فضایی برای آب کردن شکم را دارید، باید بدانید که دسته‌های این دستگاه چه کمکی به شما می‌کند. استفاده از دستگیره‌های الپتیکال این امکان را به شما می‌دهد که با شدت بیشتری رکاب بزنید؛ یعنی به بدن و عضلات خود فشار بیشتری را وارد کنید و سریع‌تر از شر چربی‌ها خلاص شوید. البته فراموش نکنید که هنگام رکاب زدن باید به حالت قائم باستید؛ یعنی سینه خود را به جلو بدهید و شانه‌ها را عقب نگه دارید.

توجه داشته باشید هرچه سریع‌تر رکاب بزنید، کالری بیشتری برای سوزاندن چربی‌های شکم خود می‌سوزانید؛ بنابراین پیشنهاد می‌دهیم خود را به چالش بکشید. برای این کار درجه سختی دستگاه را بالاتر ببرید و فشار تمرین را بیشتر کنید.

ناگفته نماند ازبین‌بردن چربی‌های شکم کمی زمان بر است؛ اما غیرممکن نیست. برای این کار برنامه‌ریزی کرده و روزانه 15 الی 30 دقیقه ورزش کنید.

3.  تمرینات اینتروال را با اسکی فضایی امتحان کنید

یکی از راه‌های سوزاندن چربی‌های شکم توسط اسکی فضایی افزایش شدت تمرین به کمک تمرینات اینتروال است. برخلاف تمرینات کاردیو که در آن ضربان قلب تقریباً ثابت است، در تمرینات اینتروال ضربان قلب تغییر می‌کند؛ یعنی علاوه بر اینکه در حین تمرین چربی می‌سوزانید، پس از آن نیز مشغول چربی‌سوزی هستید. تمرین با اسکی فضایی برای آب کردن شکم این امکان را به شما می‌دهد که در مدت‌زمان کمتر کالری بیشتری را بسوزانید.

4.  انگیزه خود را بالا ببرید

همه ما می‌دانیم که بزرگ‌ترین دشمن انسان‌ها در رسیدن به تناسب‌اندام "درد" است. ورزش‌کردن برای افرادی که مشکلات روحی و جسمی دارند، کمی سخت و آزاردهنده است. به همین دلیل این اشخاص برای ورزش‌کردن مقاومت می‌کنند. به یاد داشته باشید که 5 دقیقه اول هر تمرین بسیار مهم است؛ زیرا می‌خواهید بارهاوبارها آن را ترک کنید. 5 دقیقه آخر تمرین با اسکی فضایی برای آب کردن شکم نیز دشوار است؛ زیرا ثانیه‌ها بسیار طولانی می‌گذرند و به نظر می‌رسد هرگز لحظه پایان نخواهد رسید.

پیداکردن انگیزه کلید اصلی رسیدن به‌تناسب است. ما در هایپرجیم به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای خود اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت تعیین کنید. درواقع توصیه می‌کنیم به همان میزانی که روی بدن خود کار می‌کنید، روی ذهن خود نیز مسلط شوید.

سخن آخر

اگر قصد تمرین با اسکی فضایی برای آب کردن شکم را دارید، باید بدانید که داشتن انگیزه و رعایت رژیم غذایی سالم تأثیر زیادی در سوزاندن چربی‌ها دارد. تمرین با اسکی فضایی فشار یکسانی را به‌تمامی عضلات بدن شما وارد می‌کند؛ به‌گونه‌ای که بدون کمترین ضربه به زانو یا دیگر مفاصل بدن می‌توانید تمرین کنید و کالری بسوزانید. همچنین با انجام تمرینات اینتروال قادر هستید شدت تمرینات را بالا ببرید و از تناسب‌اندام خود لذت ببرید. برای خرید اسکی فضایی خانگی باتوجه‌به بودجه و فضای خانه یا باشگاه خود با شماره‌های موجود در سایت هایپرجیم تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی را کسب کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 311
نمایش همه
علاقه مندی ها ()