الپتیکال یا اسکی فضایی خانگی یک دستگاه ورزشی مفید و با تاثیرگذاری بالا شناخته شده است. با این حال افرادی وجود دارند که حرکت الپتیکال را تنها یک حرکت خطی ساده می‌دانند و معتقدند خسته کننده و بی اثر خواهد بود. اما این موضوع درست نبوده و شما می‌توانید تمرینات کاربردی زیادی با این دستگاه انجام دهید و از مشاهده نتایج آن لذت ببرید. طبق تحقیقاتی که انجام شده مزایای زیادی برای  اسکی فضایی خانگی وجود دارد برای مثال میزان افزایش ضربان قلب را بیشتر از تردمیل تجربه خواهید کرد. هایپر جیم یک فروشگاه آنلاین تجهیزات ورزشی بوده شما تنها با مراجعه به این سایت و مشاهده خصوصیات محصولات میتوانید بر اساس نیاز خود خریدتان را انجام دهید.

نکاتی برای شروع

برای انجام حرکات تمرینی با دستگاه‌ها و تجهیزات ورزشی خانگی یا باشگاهی باید از روش انجام درست آن اطلاع داشته باشید. کار کردن با این دستگاه‌ها می‌تواند راههای درست و غلط زیادی داشته باشد، بنابراین خواندن یک راهنما مانند این مقاله به شما در انجام درست حرکات کمک خواهد کرد. اطلاع از روش‌های صحیح تمرین و عمل کردن به آنها می‌تواند احتمال آسیب دیدن شما را کم کرده و تنها آن باقی نماند.

قبل از آنکه بخواهید بر روی دستگاه رفته و شروع به کار کنید بهتر است برای تمرین خود هدف تعیین کنید. اگر در طول تمرین حس کردید حرکت برایتان راحت است، پس به آن نمی‌توان کار کردن گفت. برای آنکه این مشکل را برطرف کنید باید با تغییر تنظیمات دستگاه تمرین خود را به سطح بالاتری ببرید.

حرکات اصلاحی با الپتیکال یا اسکی فضایی خانگی چیست

ممکن است ابتدا تمرین با اسکی فضایی آسان به نظر برسد، اما اصولی دارد که شما باید آن را رعایت کنید. در غیر این صورت تضمینی برای سلامتی شما و گرفتن نتیجه از ورزش خود وجود نخواهد داشت.

تنها، رفتن روی الپتیکال و پا زدن نمی‌تواند کاری مؤثر باشد، شما نیاز به یک برنامه تمرینی منظم و حساب ‌شده دارید.

خمیده نباشید

با اینکه بیشتر کار را پای شما انجام می‌دهد دلیل نمی‌شود به جلو خم شوید. یکی از مربیان این ورزش میگوید با اینکه خم شدن می‌تواند تمرین را راحت ترکند اما عملاً تأثیر تمرین را خواهد برد. بنابراین هنگام کار با این دستگاه تا جای ممکن صاف و محکم بایستید و از قوز کردن اجتناب کنید. داشتن یک فرم ضعیف هنگام تمرین تنها موجب کمر درد و از بین رفتن تعادل در شما خواهد شد.

عدم تکیه کردن به دسته‌ها

بهتر است بدانید گرفتن این دسته‌ها و کمک گرفتن از آن برای تکیه کردن هنگام تمرین به هیچ عنوان مفید نبوده و در نهایت اشکالاتی برای محاسبه کالری سوزانده شده شما پیش خواهد آمد. پس بهتر است در گرفتن دسته‌ها تجدید نظر کرده و وزن خود را روی آن نیاندازید.

تمرین را سخت کنید

داشتن یک برنامه تمرینی خوب می‌تواند شما را به نتایج دلخواه‌تان برساند. نکته مهم در این مورد این است که نباید طبق یک روتین عمل کنید، دلیل این امر نیز عادت کردن بدن تمرینات بوده و پس از مدتی متوجه خواهی شد دیگر بازدهی قبل را ندارید. الپتیکال دستگاهی است که می‌توانید با آن انواع تمرینات تناسب اندام را انجام دهید وضعیت ضربان قلب خود و کالری سوزانده شده را تحت نظر قرار دهید. در صورتی که  اینطور بود، نیاز به یک برنامه تمرینی جدید خواهید داشت. همچنین میتوانید با تنظیم مقاومت و تغییر وضعیت تمرینات خود را پویا و کارآمد بسازید.

بدون دست حرکت کنید

گاهی اوقات تغییر وضعیت تمرین می‌تواند بسیار مفید باشد. اگر می‌خواهید کاری چالش‌برانگیز انجام دهید این تمرین را امتحان کنید. دست‌ها را گره شده در جلوی سینه نگه دارید و با پاشنه که در قسمت پشت سکو قرار دارد به پدال‌ها فشار آورده و به سمت عقب رکاب بزنید. این تمرین باعث می‌شود قدرت تعادل و هسته مرکزی شما به چالش کشیده شود و در نهایت به مقاومت بالاتری دست خواهید یافت.

اسکات بزنید

جالب است بدانید هنگام انجام تمرین با اسکی فضایی در حالت اسکوات می‌توانید عضلات همسترینگ و باسن خود را درگیر کنید. هنگام انجام این تمرین قسمت بالایی بدن را تا حد ممکن ثابت نگه داشته و سینه خود را صاف نگه دارید. فروش اسکی فضایی از طریق سایت این مجموعه انجام می گیرد .

بازوها را درگیر کنید

برای درگیر کردن بالاتنه نیز راهی وجود دارد، مقاومت را بالا ببرید و میله را در حالتی نگه دارید که آرنج‌ها زاویه ۹۰ درجه داشته باشد. حرکت اسکات به عقب و رکاب زدن نیاز به مقاومت بیشتری دارد و در این وضعیت بیشتر وزن شما روی پاشنه‌ها منعطف می‌شود. با کشیدن دست‌ها به سمت جلو و رکاب زدن استقامت بالاتنه را به چالش می‌کشید.

سخن آخر

با داشتن اسکی فضایی خانگی یا هر تجهیزات ورزشی دیگری در خانه میتوانید بدون محدودیت زمانی و آب و هوایی تمرینات خود را داشته باشید و به تناسب اندام دلخواه خود برسید. فروشگاه هایپر جیم یک فروشگاه اینترنتی است که تمام این تجهیزات را برای راحتی کاربران قرار داده و مشخصات آن به طور کامل نوشته شده است. به یاد داشته باشید قبل از انجام ورزش و تمرین سخت حتماً به اصول تمرین پایبند باشید و با رعایت دستورالعمل‌ها مطمئن شوید که حرکت را اشتباه انجام نمی‌دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()