دوچرخه ثابت باشگاهی نوعی دستگاه هوازی است که امروزه در بیشتر باشگاه‌های بدنسازی و حتی خانه‌ها نیز کاربرد فوق العاده‌ای دارد. برای دانستن اینکه بهترین دوچرخه ثابت باشگاهی چگونه است؟ باید به برخی از خصوصیات بسیار مهم آنها توجه کنید. در این صورت دستگاهی قابل اعتماد و مناسب را خریداری خواهید کرد.

 دوچرخه‌های ثابت باشگاهی باید به‌گونه‌ای تولید شوند که افراد بدون نگرانی از آنها استفاده کنند. جنس بدنه و شاسی مقاوم، قدرت موتور بالا، ابعاد قابل تنظیم زین، برنامه‌های از پیش تعیین شده، تحمل وزن بالا و غیره از جمله ویژگی‌هایی هستند که باید در بهترین نوع از دوچرخه ثابت باشگاهی وجود داشته باشند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در این خصوص با ما همراه باشید.

بهترین دوچرخه ثابت باشگاهی چگونه است؟

این دستگاه‌ها از نظر کاربرد در انواع متنوعی تولید می‌شوند. هر کدام از این دوچرخه‌های ثابت مجهز به سیستم حرکتی مشخص و تنظیمات ویژه‌ای هستند که بر اساس ویژگی‌های جسمی افراد طراحی شده‌اند. هر چقدر این امکانات پیشرفته‌تر باشند، بدون شک هزینه دستگاه نیز بالاتر است. بنابراین متناسب با بودجه خود دستگاهی مناسب را خریداری کنید.

 کارشناسان فعال در وب سایت آنلاین هایپر جیم در این خصوص به شما کمک بسیاری می‌کنند. در ادامه ویژگی‌های بهترین نوع از این دستگاه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 سیستم مقاومتی پیشرفته

یکی از ویژگی‌هایی که دوچرخه‌های ثابت را از یکدیگر متمایز می‌کند، سیستم مقاومتی آنها است. این سیستم‌ها در دو گروه زیر دسته بندی می‌شوند.

  • سیستم تسمه نمدی

در این سیستم مقاومتی، تسمه به‌واسطه نمد دوخته شده روی آن مقاومت را ایجاد می‌کند. این سیستم در قیمت ارزان دوچرخه ثابت بسیار مؤثر است، اما به‌دلیل ایجاد اصطکاک، سر و صدای زیادی را منتشر می‌کند. همچنین امکان گیر کردن رکاب در حین حرکت پدال نیز وجود دارد.

  • سیستم مقاومتی مگنتی

در جواب به این سؤال که بهترین دوچرخه ثابت باشگاهی چگونه است؟ باید بگوییم دستگاهی که دارای سیستم مقاومتی مگنتی است پیشرفته‌تر و بهتر از نوع ذکر شده است. زیرا در این سیستم از یک چرخ چدنی و ردیفی از آهنرباهای قوی استفاده می‌شود که با نزدیک شدن آهنربا به چرخ، مقاومت دستگاه افزایش پیدا می‌کند.

این سیستم دارای ۸ درجه از تنظیمات است که میزان سختی یا راحتی رکاب زدن را مشخص می‌کند. سیستم مگنتی بی صدا است و کار با آن راحت‌تر است.

نصب برنامه‌های خودکار و از پیش تعیین شده

دوچرخه‌های ثابت باشگاهی در نوع پیشرفته دارای برنامه‌های از پیش تعیین شده هستند. در این صورت استفاده از آنها برای افراد به‌خصوص مبتدیان راحت‌تر می‌شود.

در این تنظیمات میزان کالری مصرفی، نرخ ضربان قلب، زمان انجام تمرینات، سرعت رکاب زدن و غیره روی مانیتور قابل مشاهده است.

قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی و دسته دوچرخه ثابت

دوچرخه‌های برقی و دارای موتور، مجهز به تنظیمات ارتفاع صندلی و فرمان هستند. از این رو امکان استفاده از این دستگاه‌ها برای تمامی افراد با قد و وزن متفاوت، امکان پذیر است.

 اگر می‌خواهید در مورد اینکه بهترین دوچرخه ثابت باشگاهی چگونه است؟ اطلاعات بیشتری کسب کنید، با کارشناسان حرفه‌ای فعال در وب سایت هایپر جیم در ارتباط باشید.

توانایی بالا در تحمل وزن

بدون شک دوچرخه ثابت باشگاهی توسط افراد متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو قدرت تحمل وزن این دستگاه باید به‌گونه‌ای باشد که امکان آسیب به افراد و خود دستگاه به حداقل برسد.

شاسی دوچرخه ثابت در استحکام آن نقش موثری دارد. هر چقدر شاسی محکم‌تر باشد، دوچرخه ثابت باشگاهی قادر به تحمل وزن بیشتری است. دوچرخه‌های ثابت ضعیف با شاسی ارزان در زمان رکاب زدن دارای لرزش هستند و ممکن است در سرعت‌های بالا نیز سبب سقوط افراد شوند.

فروشگاه هایپر جیم با کمک تیم حرفه‌ای و کارآمد خود خرید دوچرخه ثابت باشگاهی را برای شما میسر می‌کند. این فروشگاه آنلاین یکی از بهترین‌ها در عرصه فروش کالاهای ورزشی است و با ذکر کامل جزئیات هر دستگاه به خریدار در انتخاب راحت‌تر دستگاه مورد نظر کمک می‌کند.

فروشگاه هایپر جیم کالاهای خود را به‌صورت رایگان درب منزل ارسال می‌کند و بدین طریق هزینه‌های اضافی مخاطب در زمان خرید را کاهش می‌دهد. با خرید از این سایت معتبر از مزایای بی نظیر آن نهایت استفاده را ببرید.

در نتیجه…

دوچرخه ثابت باشگاهی یکی از تجهیزات هوازی بسیار پرکاربرد است که با برندها و مدل‌های متنوع به تولید می‌رسد. در این مقاله سعی کردیم با ذکر ویژگی‌های این کالا به سؤال شما که بهترین دوچرخه ثابت باشگاهی چگونه است؟ پاسخ مناسبی دهیم. فروش دوچرخه ثابت از سایت هایپرجیم انجام می گیرد. 

دوچرخه‌های ثابت در هر نوعی باید از قدرت بالای موتور و بدنه برخوردار باشند. در غیر این صورت استفاده طولانی مدت از این تجهیزات ممکن است به اجزای داخلی آنها آسیب وارد کند.

 بهترین دوچرخه‌های باشگاهی با جنس سبک و قابل حمل تولید می‌شوند و در برابر شرایط خارجی، ضربه و رطوبت استحکام بالایی دارند. قدرت تحمل وزن این دستگاه نیز باید به‌گونه‌ای باشد که افراد با وزن بالای صد کیلو نیز براحتی از آن استفاده کنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 282
نمایش همه
علاقه مندی ها ()