فروش تردمیل کاری نیست که ما هر روز یا در واقع هر سال آن را انجام دهیم. بنابراین، امری غیرعادی نیست که وقتی تصمیم می‌گیرید تردمیلی را بفروشید، کمی احساس نگرانی و سردرگمی کنید.

به چه چیزی توجه کنم؟ تردمیل‌های برای فروش تردمیل چقدر باید قدرت داشته باشد؟ چه ویژگی‌هایی واقعاً به سود خریدار از خرید این تردمیل است؟

تمامی این‌ها سوالاتی هستند که ممکن است به ذهنتان خطور کند، بنابراین پیش از فروختن تردمیل راهنمایی برای فروش راحت‌تر و بدون دردسر تردمیل، داشته باشید.

با ما همراه باشید تا در این مقاله مهم‌ترین نکاتی که برای فروش تردمیل لازم آن‌ها را بدانید را مورد بررسی قرار دهیم.

امروز خرید تردمیل مانند گذشته امری سخت و پیچیده نیست. با وجود فروشگاه‌ های لوازم ورزشی حرفه‌ای مانند تردمیل آنلاین دیگر نگران خرید تردمیل و دیگر لوازم ورزشی نباشید.

نوع تردمیل

برای آنکه بتوانید فروش خوبی از تردمیل‌های خود داشته باشید، باید در ابتدا انواع تردمیل را بشناسید و بر اساس آن اقدام به فروش آن کنید.

تردمیل دستی

تردمیل دستی همانطور که از نامش پیداست فقط زمانی حرکت می‌کند که شروع به دویدن کنید. انرژی آن فقط از انرژی ایجاد شده توسط شما تامین می‌شود، بنابراین هر چه سریعتر بدوید، سریع‌تر حرکت می‌کند.

در حالی که مزایای آن شامل عدم اتصال تردمیل به برق و ارزان بودن آن است، باید این واقعیت را نیز در نظر بگیرید که هیچ برنامه تمرینی یا توقف اضطراری وجود نخواهد داشت.

تردمیل دارای موتوری

وقتی به کلمه تردمیل فکر می‌کنیم، به طور کلی وسیله‌ای را تصور می‌کنیم که با استفاده از موتور کار می‌کند و می‌تواند از طریق مانیتور کنترل شود. درنتیجه تردمیل دارای موتور یکی دیگر از انواع تردمیل است.

تردمیل تاشو

تردمیل‌های تاشو به دلیل صرفه‌جویی در فضا روز به روز محبوب‌تر می‌شوند. هنگامی که می‌خواهید تمرین کنید، به سادگی دکمه رها کردن را فشار دهید، تردمیل تا می‌شود.

شما تمرین خود را انجام داده و دوباره تردمیل را تا می‌کنید. در واقع وجود تردمیل‌های تاشو در خانه به امری عادی تبدیل شده است.

تردمیل باشگاهی

تردمیل‌های باشگاهی، تردمیل‌های بزرگ و محکمی هستند که در باشگاه پیدا می‌شود. تردمیل‌های باشگاهی بسیار گران‎تر از تردمیل‌های خانگی هستند.

زیرا به گونه‌ای ساخته شده‌اند که قوی و بادوام باشند. تردمیل‌های باشگاهی مدرن اکنون با نمایشگرهای لمسی و قابلیت پخش برنامه های تلویزیونی از طریق WiFi ارائه می‌شوند.

اگر قصد داشته باشید صدها کاربر مختلف از تردمیل را در ماه داشته باشید، احتمالاً به یکی از این نوع تردمیل‌ها نیاز خواهید داشت.

حداکثر وزن کاربر

فاکتوری که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید تا بهترین فروش از تردمیل خود را  داشته باشید، حداکثر وزن کاربر است.

علاوه بر اینکه ما را از محدودیت‌های آشکار دستگاه مطلع می‌کند، چنین موردی به خوبی نشان می‌دهد که تردمیل مورد نظر چقدر قوی است.

تردمیل با وزن کاربر بالاتر احتمالاً می‌تواند ضربه بیشتری را در حین استفاده تحمل کند. هر چیزی با حداکثر وزن کاربر زیر 100 کیلوگرم باید زنگ خطر را به صدا درآورد.

قاب

قاب نیز یکی دیگر از جنبه‌های تردمیل است که باید با دقت بیشتری بررسی شود. متوجه خواهید شد که هر چه تردمیل گران‌تر باشد، قاب آن محکم‌تر است.

مصالحه رایج است که تولیدکنندگان تردمیل ارزان قیمت را برای فروش با قیمت کمتر، با قاب ساده‌تر طراحی می‌کنند.

قاب ضعیف سبب ایجاد احساس بی‌ثباتی و افزایش ضربه در هنگام استفاده می‌شود. بنابراین، مطمئن شوید که تردمیلی که انتخاب می‌کنید دارای قاب محکم و بادوام باشد.

ویژگی‌های مهم ایمنی

در رابطه با ویژگی‌های ایمنی، تردمیل مورد نظر شما برای فروش باید شامل کلید ایمنی، ریل‌های دستی و گزینه توقف اضطراری باشد.

از کلید ایمنی برای اطمینان از توقف دستگاه در صورت نزدیک شدن بیش از حد به انتهای کمربند استفاده می‌شود.

چنین امری خطر افتادن تردمیل را کاهش می‌دهد. در صورت از دست دادن تعادل، نرده‌ها کاربر را محافظت می‌کنند.

دکمه توقف اضطراری نیز به کاربر این آزادی را می‌دهد که محدودیت‌های خود را با این اطمینان که زمانی که آماده توقف است، می‌تواند را فشار دهد.

نظرات مشتریان را بررسی کنید

راهی موثر برای ارزیابی میزان ارزش پولی که قرار است قبل از خرید به دست آورید، بررسی نظرات مشتریان است.

با این حال، در نظر گرفتن این نکته نیز مهم است که افراد به احتمال زیاد تجربیات بد خود را به جای تجربیات مثبت برجسته می‌کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع طبیعی است که در مورد هر محصولی انتظار تعداد انگشت شماری از نظرات منفی را داشته باشید.

اگر مقدار قابل توجهی بازخورد منفی وجود داشته باشد، ممکن است نشانه‌ای باشد که باید در مورد آن تجدید نظر کنید.

نگهداری

در نظر گرفتن میزان تعمیر و نگهداری تردمیل نیز چیزی است که قبل از خرید یا فروش تردمیل باید در مورد آن فکر کنید.

تردمیل باید در فواصل منظم روغن کاری شود. آیا تردمیلی که خریداری می‌کنید یا قصد فروش آن را دارید، اطلاعاتی در مورد تعمیر و نگهداری دارد؟

آیا گزینه‌ای برای خرید روغن و یا محصولات پاک‌کننده برای تردمیل وجود دارد؟ این موارد بسیار برای حفظ کیفیت و سلامت تردمیل مهم هستند.

نتیجه‌گیری

امروزه اگر قصد فروش تردمیل باشگاهی را دارید، باید نکات مهمی را رعایت کنید تا فروش مطمئن و خوبی را تجربه کنید.

رعایت این نکات سبب می‌شود تا بتوانید علاوه بر جذب مشتری بیشتر، بهترین خدمات خود را در هنگام فروش ارائه کنید و به سبب آن مشتری بسیاری نیز جذب کنید.

نوع شهرنشینی و کیفیت زندگی مدرن شهری امروزه، سبب شده است تا تردمیل وسیله‌ای شود که در بسیاری از خانه‌ها یا باشگاه‌های ورزشی وجود داشته باشد.

به همین سبب است که امروزه بسیاری از مردم برای خرید تردمیل، پول‌های خود را ذخیره می‌کنند و برای آن برنامه‌ریزی نیز می‌کنند.

تردمیل‌ها از جمله لوازم ورزشی جدایی‌ناپذیر بسیاری از خانه‌های مردم شده است که در رده سنی‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()